• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - LaCrima:
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora -
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Vermoeid open ik mijn ogen. Mijn spieren dede pijn alsof ik net een dag
    sporten achter de rug had. Ik druk mijn handen tegen mijn gezicht en zucht
    nog half slapend. Terwijl ik dit doe merk ik dat er iets vreemds is. Waar
    was ik?

    Daniël.

    "Luxe badkamers, kamergenoten, superbedden, tv's, wifi, onze eigen spullen," Mijn mond zakt open. Als mijn kin om mijn tenen kon liggen, was dat nu waarschijnlijk gebeurt. "Onze eigen spullen?! En dat vertel je n nu pas terwijl ik me hier druk sta te maken over het verblijf? Jezus!" Roep ik uit en kijk naar Emma. "Wist jij dit?" Vraag ik aan haar en trek mijn mond weer in een normale positie.

    Jessy.

    "Inderdaad en ik begin ook dorst te krijgen," Zegt Abby. "Ik mag jou wel, door jou voel ik me niet vaag," Lacht Abby, en ik lach gezellig mee. Dit gaat nog leuk worden. "God, i'm hungry," Mompelt Pandora. "Wat nou vrouwelijke zonnesteek? Jullie zijn degene met een mannelijke zonnesteek! Abby kan niet van me af blijven en Jessy kijkt heel zwoel naar me," Ik begin te lachen en kom niet meer bij. Met een pijnlijk gezicht sla ik mijn handen voor mijn buik. Wanneer ik uitgelachen ben kijk ik naar Nathan. "Je bent ook gewoon een schatje," Grinnik ik. "Maarre, zeg dat nooit meer. Mijn buik heeft een trauma voor de rest van haar leven," Mopper ik. "Kom, de huisjes zijn daar," Zegt Abby en wijst in de verte. Dan draait ze zich om. "Ziad," Mompelt ze, en ik haal mijn schouders op. Hem ken ik niet. Samen met Nathan loop ik door, omdat Pandora ook blijft staan.

    Ariël

    Ik slikte luidop en stond op. "Je had me niets gevraagd" zei ik koel. Ik draaide me om en liep weg. Tot een paar meter verder en ging weer op het strand zitten.

    Pandora
    Jessy en Nathan lopen door en ik draai me nog even om naar Ziad.
    'Nou, daar weten ze het misschien.' En ik wijs op de hutjes in de verte. 'Kom je?' Zeg ik opgewekt en ik blijf stug doorhakken op mijn kokosnoot. Ik draai me alvast om om door te lopen, maar let wel op of Ziad meekomt.


    Cookies!

    Ziad

    Een ander meisje kijkt me even aan, maar haalt dan haar schouders op en loopt weg samen met een andere onbekende jongen.
    'Nou, daar weten ze het misschien.' Het kokosnoot-meisje wijst op de huisjes bij de bomen, waarna ze achter de rest aanloopt. 'Kom je?'
    Ik blijf even staan, maar besluit ze dan te volgen. Wat moet ik anders?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Naveah Mylana Romérez

    Met een zucht liet ik me tegen een van de palmbomen aanzakken. Ik had de kleine strandhuisjes al gezien maar nu nog niet de behoefte om uit te gaan pluizen of ze bewoond werden. Ik liet mijn blik weer een beetje om me heen gaan en kwam tot het besef dat bijna elk gezicht wat ik zag wel herkende. Waarom waren alleen wij hier, want zover ik het me kon heugen zat iedereen hier ook op het cruiseschip.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Daniël.

    "Je had me niets gevraagd," Zegt ze koeltjes, maar ik weet dat ik te ver was gegaan. Ik had niet zo tegen haar moeten uitvallen. "Sor.." Probeer ik nog, maar ze loopt al weg. Verderop gaat ze zitten. Goed gedaan Daniël! Als je zo door gaat gooien ze je echt bij de haaien. Een zucht verlaat mijn mond en ik ga zitten op het zand.

    Emma Jade Cales
    'Luxe badkamers, kamergenoten, superbedden, tv's, wifi, onze eigen spullen,' zegt Ariël. Daniël's mond valt open, 'Onze eigen spullen?! En dat vertel je n nu pas terwijl ik me hier druk sta te maken over het verblijf? Jezus!' Roept hij. 'Wist jij dit?' vraagt hij dan aan mij. Ik wil net antwoord geven als Ariël alweer begint te praten. 'Je had me niets gevraagd,' zegt ze koeltjes. Daniël probeert nog sorry te zeggen maar Ariël is al weggelopen. Dan zucht hij waarna hij op het zand gaat zitten. Ik bijt even op mijn onderlip en ga dan naast hem zitten. 'Zo overdreven is je reactie niet hoor,' zeg ik tegen hem, 'het is wel logisch dat je zo reageerde,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan

    We kwamen aan bij de strandhuisjes en als een echte heer hield ik de deur voor Jessy open. 'Ántre.' Ik kwam nu ook naar binnen en direct veranderde mijn gezichtuitdrukking van normaal naar geschokt. 'Holy moly...' mompelde ik. Dit was geen hutje, dit was... Zo verdomd luxe, ik had er geen woorden voor.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 19:35 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ariël

    Een kleine traan rolt uit mijn ooghoek waarna ik die bruut wegveeg. Niemand heeft het recht zo tegen me te praten ! Ik sta op en trek ook mijn topje uit. Ik kijk naar het strand. Lang genoeg voor mijn training dus. Ik ga naar het water in begin te lopen.

    Pandora
    Ik liep voorbij de hutjes. Onze namen stonden erop.. Waarom? Nou ja, niet het moment om je dat af te vagen, want ik had honger en het werd er niet minder op. Ik kwam bij een hutje met mijn naam als opschrift en ik opende de deur nieuwsgierig. Ik hapte naar adem toen ik binnenkwam. Wauw, over luxe gesproken. Ik rende meteen naar het terrasje dat boven het water was. Je kon zo het water in duiken! Ik zag de vissen gewoon zwemmen! Ik werd uit mijn enthousiasme gehaald door een rommelende maag. Ik focuste me weer op het eten en liep naar de keuken.


    Cookies!

    Daniël.

    Ik kijk op als Emma naast me komt zitten. "Zo overdreven is je reactie niet hoor, het is wel logisch dat je zo reageerde," Ik kijk haar dankbaar aan. "Dus.. het ligt niet aan mij," Mompel ik. Al mijn vrolijkheid is verdwenen. Ik kan het gewoon niet hebben dat een meisje wegloopt bij mij. Ze geven dan altijd mij het gevoel dat ík het fout gedaan heb. En daar heb ik een hekel aan.

    Jessy.

    Samen met Nathan kom ik bij de strandhutjes aan. "Ántre," Zegt hij en houdt de deur open. Ik loop naar binnen en mijn mond zakt open. "Holy moly," Mompelt Nathan. "Dit geloof je toch niet," Om het zeker te weten knijp ik even in mijn arm. "Au," Ik ren naar een van de twee bedden en laat me erop vallen. "God, hier kan ik wel eeuwig blijven," Zeg ik en sta weer op van het bed. Wanneer ik op de rand van het bed zit valt mijn blik op een blaadje. 'In dit huisje verblijven Jessy Denice Shelton & Nathaniël Dwane Adams' Ik kijk naar Nathan. "Nathan, moet je dit zien!" Roep ik en wenk hem.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 19:48 ]

    Ariël

    Mijn rode haren plakken op mijn gezicht door het zweet. Wat wil je dan in dit weer. Het is echt warm. Ik spring wat op en neer en stop dan. Hijgend loop ik naar een steen en ga erop zitten. Mensen die tegen me roepen, het ligt echt niet aan hem hoo, het is gewoon, de dingen die ik heb meegemaakt.

    Emma Jade Cales
    'Dus.. het ligt niet aan mij,' mompelt Daniël. Ik schud mijn hoofd, 'niet echt,' zeg ik. 'We zitten op een één of ander eiland waar voor de rest niemand te bekennen is maar onze spullen zijn hier wel, dat is nogal verwarrend en dan is het niet zo raar dat je tegen iemand uit kan vallen. Dat kan iedereen gebeuren,' vervolg ik. Dan prik ik even in zijn zij, 'kom op, glimlach eens. Met dat sombere gedoe maak je het er niet beter op,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziad

    We komen bij de hutjes aan en ik zie dat er namen op staan. Ik zoek naar mijn huisje en als ik de deur open hap ik naar adem.
    De kamer is veel groter dan ik had verwacht, en veel luxer. Er staan twee witte sofa's aan de linkerkant van de ruimte, met een salontafel erbij. Verder een reusachtig bed met daarnaast een computer en een flatscreen.
    Dit heb ik nog nooit gehad. Langzaam loop ik verder het hutje in en laat me neervallen op de bank. Oh, wat is dit heerlijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~