• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - LaCrima:
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora -
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naveah Mylana Romérez

    Na een tijdje tegen de palmboom aan gezeten te hebben, duwde ik mezelf weer overeind. Mijn lichaam voelde klam van de warmte en ik werd nu wel nieuwsgierig naar wat er in de strandhuisjes te vinden was, gezien de meeste daar naar toe gingen. Terwijl ik mijn handen even een keer door mijn haren haalde liep ik naar de huisjes toe. Met een lichte frons op mijn gezicht zag ik dat erop de deuren namen stonden, sommige bekend andere onbekend. Uiteindelijk viel mijn oog op een deur met mijn eigen naam en die van "Lucas Taylor Eastwood". Kon ik hem? Bedenkelijk opende ik de deur en wist nog net mijn kaken opeen te houden om te verkomen dat mijn mond open zou vallen. De kamer bestond uit een witte sofa met bij twee bij behorende stoelen en een salontafel. In de hoek stond een klein bureautje met daarop een pc en aan de muur hing een flatscreen. Ook stonden er twee bedden met witte lakens waarop ik me op een van de twee met een zucht liet zakken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 20:24 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan

    Direct kwam ik weer boven en ik hees mezelf weer op de rand van het zwembad. Ik keek op toen ik een meisjesstem hoorde. 'Hee.' Hoe heette ze ook alweer? Alexis? Nouja, maakte niet uit. 'Heey.' Glimlachte ik terug. Ik schudde mijn haar uit en kwam overeind.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessy.

    Er verschijnt een grote lach op zijn gezicht. "No way.." Mompelt hij en rent het hutje uit. "BOMMETJE!" Hij rent verder, richting het zwembad, trekt zijn shirt uit en springt erin. "Wat nou vrouwelijke zonnesteek: GEK!" Roep ik hem toe. "Waag het op met die natte broek in ons hutje te komen!" Lach ik. Ons hutje, dat klinkt best raar.

    [Ik ben ongelofelijk verkouden en heb steeds traanogen, ik zet de pc uit. Tot morgen mensen. (:]

    [D'aww, poor you. (: Tot morgen!]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alexis Celine Smith
    'Heey,' zegt de jongen glimlachend. 'Je heet toch Nathaniël?' vraag ik waarna ik nog even een blik op Devin werp en dan naast de andere jongen ga zitten. 'Je wilt niet weten hoe blij ik ben je te zien,' zucht ik dan, 'ik bedoel ik dacht even dat ik en Devin de enige hier waren,' voeg ik er snel aan toe.

    [oeps bedenk me net dat ik ook nog een jongen heb a. Ik schrijf zo wel een stukje voor hem]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pandora
    Ik was naar het strand gezwommen en toen ik op het zand zat keek ik links van me. E was een grote rots op het strand die een stuk uitstak in de zee. Er kwam meteen een gedachte bij me op. Het zou zo vet zijn om daar vanaf te duiken! Ik stond op en snelde naar de rand van de rots. Eenmaal daar zag ik dat hij best steil was, maar ik kon aardig klimmen. Ik pakte een uitstekend stuk rots en trok me een beetje omhoog. Ik zette mijn voet op een richel en begon aan de klim naar boven.


    Cookies!

    Nathan

    'Ja, klopt. Maar please, noem me Nathan... Alexis right?' Ze knikte. 'Je wilt niet weten hoe blij ik ben je te zien,' zuchtte ze. Mijn mondhoek trok op tot een scheve grijns en ik haalde mijn wenkbrauw op. 'ik bedoel ik dacht even dat ik en Devin de enige hier waren,' voegde ze er snel aan toe. Ik grinnikte. 'Ahh, dat laatste had je nou weg moeten laten. Dat is niet goed voor mijn ego.' Ik hoorde Jessy's stem en keek op. 'Wat nou vrouwelijke zonnesteek: GEK!' Ik barstte in lachen uit. 'Waag het om met die natte broek in ons hutje te komen!' 'Ik zou niet durven schat!' Riep ik grijnzend terug.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 20:27 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alexis Celine Smith
    'Ahh, dat laatste had je nou weg moeten laten. Dat is niet goed voor mijn ego,' grinnikt Nathan. 'Wat nou vrouwelijke zonnesteek: GEK! Waag het om met die natte broek in ons hutje te komen!'' roept een meisjesstem dan. 'Ik zou niet durven schat!' roept Nathan terug. We zijn hier dus sowieso met vier. 'Te veel ego is nooit goed,' lach ik dan, 'en noem me maar Lexi. Alexis klinkt zo,' ik zwijg even, 'kakkerig,' zeg ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mag ik een samenvatting? Niet meer gereageerd sinds pagina 1 -__-"]

    Pandora
    Het duurde even, maar even later stond ik op de top van de klif! Ik ging bij de rand staan en keek over de zee. Ik spreidde mijn armen en liet de wind langs mijn lichaam gaan. Ik was nog steeds in bikini, maar dat was niet erg. Het beklimmen van de klif was zwaar en warm geweest en kleding zou het er alleen maar warmer en zwaarder op hebben gemaakt. Ik bleef even zo staan toen ik ging zitten en mijn benen over de rand liet bungelen. Ik kon heel wat zien vanaf hier.. zelfs het zwembad! Ik liep naar de andere kant van de rots waar het zwembad het best was te zien. Zouden zij mij ook zien?


    Cookies!

    Nathan

    'Nathanïel dan.' Grinnikte ik. 'Dan kun je me toch net zo goed Roderick of Eduard noemen?' Ondertussen pakte ik mijn shirt weer en begon me er een beetje mee af te drogen. 'Ik weet niet wat dit voor eiland is, maar ik houd er nu al van.' Glunderde ik.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Em, er zijn er een paar bij het zwembad, Nathan, Jessy, Devin en Alexis volgens mij en Pandora staat op een hoge klif om zo daar vanaf de zee in te duiken.]


    Cookies!

    Alexis Celine Smith
    Ik schiet in de lach. 'Roderick en Eduard zijn toch echt ergere namen dan Nathaniël. Dat kan je tenminste afkorten tot Nathan en Nate en dat zijn schattige namen,' zeg ik. 'En dit eiland is inderdaad prachtig. Ook al blijft het raar dat al onze spullen hier al zijn.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga wel naar het zwembad.]

    Ariana Maria Lovegood
    Ik liep ergens heen en zag overal luxe opeens.
    'The fuck?' zei ik in mezelf.
    Ik liep naar het zwembad waar wat mensen zaten. 'Uh, hoi,' zei ik.

    Pandora
    Ik liep weer weg bij de rand. Ik wist niet of de mensen bij het zwembad me hadden gezien, maar ik wilde nu nog maar een ding: Duiken! Ik liep naar de rand boven de zee en keek naar beneden. Geen rotspunten en het zou er diep genoeg moeten zijn. Ik sloot mijn ogen en stond even helemaal stil in de wind. Toen haalde ik diep adem en sprong. Een gil verliet mijn mond al wist ik niet of hij van vreugde of van angst was. Later wist ik dat het vreugde was, omdat ik me nog nooit zo vrij had gevoeld als toen. Ik landde met een grote plons in het water en toen ik naar boven keek juichte ik naar de rots, als teken dat ik hem had overwonnen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 20:47 ]


    Cookies!