• RPG || Teenage Island

Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

Rollen:

Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

Jongens:

- IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - LaCrima:
    -

Kamerindeling

Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora -
    Jade Sky Feme -

Regels:

- Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

Inschrijven:

Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:

- Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:21 ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

[ehm, volgens mij nog bijna overal. Mijn personage zwalkt ergens in haar uppie over het strand, iig ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

[ Wordt wakker op het strand. Gewoon beginnen staat ook in beginpost xd]

Joshua Matt Benson

Met barstende hoofdpijn word ik wakker. Ik open mijn ogen wanneer ik geen bed onder me voel, en ik sluit ze weer zo snel mogelijk wanneer een felle zon in mijn ogen schijnt. Ik hoor het geruis van water, en ik ga rechtop zitten. Langzaam open ik mijn ogen, zodat ze aan het licht kunnen wennen. Verbaasd kijk ik rond. Waar ben ik, en hoe ben ik hier terechtgekomen?

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Daniël.

"Ik ben Emma," Zegt ze en het is even stil. Volgens mij denk ze na en haar gezicht bevestigd het. "Ik herinner mij ook vaag iets over een schip. Volgens mij zaten er behoorlijk wat mensen op. Misschien zijn die ook hier ergens?" Ik knik. "Dat moet wel.. of ze zijn," Ik stop midden in mijn zin. "Nee, daar ga ik niet aan denken. Plotseling besef ik iets. Ik grijp met mijn hand naar mijn broekzak. "Hé? Waar is mijn iPhone? Ik weet zeker dat ik die gisteravond nog in mijn zak had!" Roep ik uit. Naast me gaat Ariël op het zand zitten. "Ik weet totaal niets, behalve dat ik een paar mensen me wel herinner maar ik kan er maar niet op komen," Ik knik en kijk van Emma naar Ariël. Er komt een kleine grijns op mijn gezicht en ik trek mijn shirt over mijn hoofd. "Dit is niet om mijn buik te showen, maar ik heb het vreselijk warm," Zeg ik eerlijk. Weetje, misschien kunnen we hier gewoon een vakantie van maken. Survivallen op een onbewoond eiland. Onbewoond? Of hier woont en oude stam die naakt rondloopt. Gadverdamme.

Abbigail Felicia Diaz

Ik lach naar Jessy, 'Tuurlijk,' zeg ik dan. Ik kijk naar het meisje, 'Abbigail,' zeg ik en steek mijn hand uit zodat ze op kan staan.

Devin Nathaniel Dust

Ik grinnikte, 'Kom,' zei ik toen. Toen we dichterbij waren zag ik dat het een enorm zwembad was, 'Nou, zo ver ik weet komen strandhuisjes en zwembaden niet uit de grond,'

Pandora
    Ik hoorde ineens geroep achter me. Ik kijk om en hou mijn hand boven mijn ogen. Zodra ik zie dat het mensen zijn spring ik op en loop ik in hun richting. Hoe dichterbij ik kom hoe beter ik de details binnen hun contouren kon zien. Waren dat Abby en Jessy? Van het feest?

Cookies!

Jessy.

"Tuurlijk," Zegt ze en wendt zich tot het meisje op het zand. "Abbigail," Stelt ze zich voor en steekt haar hand uit. "En ik ben Jessy," Stel ik mezelf voor met een glimlach. Ze lijkt me geen eilandbewoner, zo te zien aan haar hedendaagse kleding. "Gaat het?" Vraag ik aan haar, omdat ze nogal in elkaar gedoken zit. Ik wil geen zieken hebben, vooral niet op een eiland waar waarschijnlijk geen ziekenhuis is.

Nathan

Ik moest lachen om Jessy's vreemde opmerking. Plots merkten Abbigail en Jessy een ander meisje toe en ze liepen naar haar toe om haar te helpen. Drie meisjes! Het moest niet gekker worden! Ik keek naar boven. 'THANK U' mimede ik grijnzend met mijn lippen. Snel ging ik weer bij Abby en Jessy staan.

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 17:32 ]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Emma Jade Cales
    'Dat moet wel.. of ze zijn,' Daniël stopt met praten, 'Nee, daar ga ik niet aan denken' Dan grijpt hij met zijn hand naar zijn broekzak, 'Hé? Waar is mijn iPhone? Ik weet zeker dat ik die gisteravond nog in mijn zak had!' Roep hij. 'Ik weet totaal niets, behalve dat ik een paar mensen me wel herinner maar ik kan er maar niet op komen,' zegt Ariël die is gaan zitten. Daniël trekt zijn shirt over zijn hoofd. 'Dit is niet om mijn buik te showen, maar ik heb het vreselijk warm,' zegt hij. Ik lach even, 'ik vind het niet erg hoor,' zeg ik met een kleine grijns. Dan zucht ik even, 'anders gaan we zo even kijken of er nog meer mensen zijn?' stel ik voor.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Abbigail Felicia Diaz

Ik fronste even naar Nathan, ´Gaat het wel goed?´ grinnikte ik toen. Ik keek het meisje aan, 'Pandora?' zeg ik dan verbaasd, Alles werd me steeds duidelijker, behalve het deel van de huisjes etc. dan.

Ariël

"Oh ja zeker, met de meest luxe hutjes die ik ooit in mijn leven heb gezien" zeg ik sarcastisch. Ik begin te lachen. Sarcasme is mijn 2e naam. Nou dat nu niet, maar ik ben graag sarcastisch.

Alexis Noëlle Smith
    Ik fluit zachtjes als ik het zwembad zie. 'Het begint steeds minder erg te worden dat we hier zijn,' lach ik, 'maar het blijft wel raar. Hoe kan hier een zwembad zijn als er niemand te bekennen is?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Pandora
    Ik grijns als Abby mijn naam zegt. Ik had nog een vrij helder beeld van gisteravond, maar mijn geheugen was dan ook vrij goed en ik had niet te veel op.
    'Abby?' Vraag ik toch maar voor de zekerheid. 'Wat is er gebeurd? Ik weet alleen nog dat ik eten ging stelen in de keuken van het schip'

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 17:36 ]

Cookies!

Naveah Mylana Romérez

In een rustig tempo liep ik steeds verder van het strand af en in de richting waar ik meerdere heen had zien lopen. Ondertussen begon ik steeds meer herinneringen te krijgen van afgelopen avond. Het feest op de Cruiseschip, de hevige storm die plots op was komen zetten.. Wat er daarna is gebeurd was me nog steeds een beetje vaag.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Jessy.

Ook Nathan lacht om mijn rare opmerking. Ik kijk van het meisje op de grond naar Nathan. Hij kijkt naar de lucht een mompelt wat. Ondertussen maakt hij rare bewegingen. Ik schud mijn hoofd. Heeft hij een zonnesteek of zo? Het zal wel. Snel gaat hij weer bij ons staan. "Gaat het wel goed?" Grinnik Abby. Zij heeft het blijkbaar ook gezien. "Nathan heeft een vrouwelijk zonnesteek opgelopen," Mompel ik lachend. "Pandora?" Vraagt Abby verbaasd. Pandora.. "Wacht.. Ik ken jou!" Roep ik uit. "Abby?' Vraagt Pandora. "Wat is er gebeurd? Ik weet alleen nog dat ik eten ging stelen in de keuken van het schip," Vertelt ze. "Was jij dat? Ik stond op het dek van het schip en ineens was je weg. Ik hoorde gerommel en daarna een boze stem uit de keuken!"