• Het idee van dit topic is om een brief aan iemand anders te schrijven.
    Het kan gewoon iemand zijn die je persoonlijk kent, of een leraar, of een of andere crimineel. Noem maar op.

    Om dit topic leuk te houden zijn er een paar regels:
    ~ We gaan niet spammen. Als je veel forumposten wil oké, maar ga dit topic daarvoor niet gebruiken.
    ~ Houdt de brieven alsjeblieft zinvol.
    ~ Ga niet te veel reageren op elkaars brieven door middels van quote's.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lieve J,
    Je had beloofd er altijd voor me te zijn maar nu ben je weg. Ik begrijp donders goed dat jij er niks aan kan doen maar toch denk ik nog steeds elke dag aan je. Elke keer als ik op mijn telefoon kijk hoop ik dat jij een bericht hebt gestuurd. Helaas weet ik dat dat niet kan. Jij bent weg, naar een andere plaats en ik ben hier nog steeds.
    Ik houd van je.
    Xxx. Sarita.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lieve Hannelore
    Je weet niet hoe veel het voor mijn betekent dat jij één van mijn beste vriendinnen bent.
    Toen jij het maandag voor me opnam voelde ik me zo fijn. Ik heb het altijd alleen moeten doen.
    Met jou kan ik lachen.
    Als ik verdriet heb maak jij mij weer aan het lachen.
    Je helpt me te geloven in mijn dromen, je accepteerd me zoals ik ben en je let op de goede kanten van mij in plaats van mijn slechte kanten.
    Ik zal het je nooit vertellen omdat ik bang ben dat ik je daardoor kwijtraak
    X Mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lieve vriendinnetjes van school,
    ik wil jullie enorm bedanken voor het dag in dag uit vrolijk zijn. Ik weet niet hoe, en niet waarom, maar het is elke dag weer een feestje. Elke dag kan ik weer met jullie lachen en heb ik tóch nog weer een goede dag.
    Jullie zijn de beste (krul)
    xx


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lieve beppe,

    Het gaat goed met ons. Oke, ik heb me enkelbanden gescheurt door verkeerd tercht te komen met gym en heb 1 week in het gips gehad omdat mijn voet moest uitrusten. Nu heb ik loopgips, er zijn al 2 weken voorbij van de 4. Ik heb krukken en loop daar nu gewoon mee. mijn voet doet nu soms nog af en toe pijn, maar daar heb ik geen last van.

    En beppe? Wist je dat Heit nu een nieuwe vriendin heeft? Wij gaan nu vaak samen met heit ergens naar toe, om wat leuks te doen. Pake woont nu in het dorp. Renate heeft er een vriendin bij, genaamd Wytske. Renate zit op dansen, en doet soms wel eens een dansje wat ze moeten leren. Als reante thuis komt uit dansen neemt ze altijd 2 meiden mee, Anne, Henrieke en Wyske komt dan vaak ook. Ze maken vaak wat lekkers, zoals cakjes. En die eten ze dan lekker op en ik krijg natuurlijk weer niks.

    Met mem gaat het ook wel goed, ze heeft werk als schoonmaakster. Ze maakt dan schoon bij mensen thuis, dat doet ze dan 's ochtends. We wonen nog steeds met z'n 3en, mem, Renate en ik. Thuis hebben we nu 6 katten, we hebben al van een paar katten afscheid moeten nemen en er zijn een paar nieuwe poezen bij gekomen. Renate en ik hebben ook huisdieren gekregen, ik heb geribls. Dat zijn een soort ... tja, hoe kan ik ze beschrijven? Het zijn kleine knaagdiertjes. Je zou ze een beetje kunnen vergelijken met een vergoote muis en dan dikker. En we hebben muizen, nee geen muizen die uit het wild komen, maar muizen die speciaal als husdier zijn gefokt. En Renate heeft muizen.

    Heb ik nog iets te vertellen? Iniedergeval missen we je. Ik heb een foto van ons, jou, Renate en mij boven me bed hangen. die foto is gemaakt op het laarzenpad. Oja, school is nog niet aan de orde gekomen. Ik zit dus nu in de 4e klas, de examenklas. Ik haal goede cijgers op school, op de talen wat minder. Ik doe altijd mijn best en vindt het leuk op school. Renate zit nu in de 3e klas en haalt ook goede cijfers. Ik heb nu niks meer te vertellen. Ik heb je nu wat verteld hoe ons leven is vergegaan nadat je bij ons weg bent gegaan.

    Lieve beppe, we missen je en we zullen altijd van je blijven houden.

    Heel veel liefs, Marije


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Lieve klas,
    Hou a.u.b. jullie monden dicht als we in de les zijn. Ik krijg er hoofdpijn van en ik heb geen zin om elke dag een preek van een leraar aan te moeten horen over hoe erg hard iedereen praat en dat er niet normaal kan worden lesgegeven, waardoor we bij sommige dingen achter lopen en als gevolg dat mijn talen slecht zijn. En hou Please op met die **** grapjes. Ze zijn Niet grappig.
    Gr, You-know-who


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lieve F,
    Het was voor mij heel moeilijk dat je niks meer van je liet horen. Ik wist al lang wat er was, en dat je niet meer terug zou komen. Maar ik had graag nog zoveel willen vertellen, ik wil nog zo vaak gewoon met je praten en weten hoe het gaat. En dan wil ik dat jij met me praat, om te vertellen dat al die stomme mensen het niet waard zijn en me verteld dat het goed komt. Je moet gewoon nog een paar dingen weten; ik zal je nooit vergeten, ik mis je nogsteeds, en ik hou van je!
    xx <3


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Bavarf Strafrecht,

    Zoals beloofd help ik u met uw ontsnapping uit de gevangenis van Denemarken.
    BAD Translator had de politie niet moeten roepen dan zat je nu niet vast.
    Vraag morgen om extra eten dan help ik met ontsnapping.Dan nemen we wraak op BAD Translator die stomme nerd die alleen engels spreekt.

    Tot morgen in Denemarken en op naar vrijheid!

    Sarah


    P.S. doe de groeten aan je tweelingbroers Bavarf Jetzt en Bavarf Kourt

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 21:19 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Heya Baddo.
    Why do you only speak English? Is it to annoy me or something? Dear BAD Translator, I even took an username called after you, and you don't even speak Dutch?
    You're not really nice to me, are you?
    I feel more sad than I ever felt, so I really need your funny, vague jokes.
    Please come back and be the same as you was before.
    Sincerely,
    Lisanne


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lieve D,
    Ik mis je zo verschrikkelijk, zonder jou is het niet meer hetzelfde. Ik voel me zo alleen, met jou was het gewoon anders, je bent in een korte tijd zo belangrijk geworden. Ik heb er nog elke dag spijt van dat ik niet om je msn of je mobiele nummer heb gevraagd. Ik begrijp mezelf soms niet meer, jij maakt alles dragelijker, ik wist niet wat het was. Maar dankzij jou kreeg ik terug zin in het leven. Toen ik te horen kreeg dat je ging verhuizen voelde het als een klap in mijn gezicht, het laatste wat je me gaf was een glimlach. Die glimlach staat voor altijd in mijn geheugen gegrift. Ik weet het soms gewoon even niet meer, alles wat er om me heen gebeurd. Maar als ik dan aan jou denk, dan is alles snel goed. Lieve D, ik wil je gewoon bedanken voor die twee fantastische maanden! Ik hou van je, en mis je ontzennend. Ik hoop dat we elkaar nog terug zien..
    Liefs en kusjes,
    Lieke.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beste Sam,
    Sta jezelf niet toe om je keer op keer in diezelfde woede te verliezen & show some humanity.
    MVG, Sam.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 22:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Beste 'beste vriendin',

    als ik een probleem heb, wordt dan niet boos als ik je advies afwijs omdat ik een psycholoog nog niet nodig vind. Also, praat me dan geen schuldgevoel aan door ook nog eens over het schoolwerk te beginnen. Ik voelde me al rot genoeg.
    Dankje.

    - Annick


    Life is hard and then we die

    Beste N,
    Ik heb toch met je afgesproken op zaterdag ,maar ik wil het helemaal niet. Jij bent eigenlijk een beetje egoïstisch en heel erg verwend. Zelf kom jij jouw afspraken niet na en ja ik kwam vroeger altijd te laat als we afspraken. Maar een aantal jaren later kwam het goed ,maar jij hielt je er meestal nooit aan jouw afspraak. N jij denkt nog dat wij vriendinnen zijn ,maar dat ben ik al lang niet meer het liefste wil ik jouw oude lieve N terug.
    Liefs Eileen.


    Beste K,
    Meid jij mag meer opener zijn en meer leven. Het leven draait niet alleen om leren en leren wees sociaal en praat lekker ;'). En Meid als we iets zeggen is het niet meteen slecht. Wij geven alleen advies.
    Liefs eigenlijk heel veel mensjes.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 22:13 ]


    Shoganai i ne~

    Liefste ik,
    Wees trotser op jezelf.
    Veel succes!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Lieve Fred (JA MENSEN IK BEN ON-ORIGINEEL),

    Laat me om mee te beginnen, sorry zeggen voor alle momenten waarop ik niet bij jou ben als je me nodig hebt. Het valt me zwaar dat het zo slecht met je gaat lieverd, en ik weet dat je iedere seconde van iedere dag (en nacht) bang bent dat het weer terugkomt, de kanker.
    Ik weet dat ik dat woord niet mag gebruiken van je, maar het is zo. Ik wil dat je weet dat ik er voor je ben - en dat weet je al - en dat ik dat niet genoeg kan benadrukken. Fred, je bent mijn zielsmaatje en ik wil je nooit meer kwijt.
    Mensen vinden me vervelend worden doordat ik Quizlet onderspam met dingetjes over jou en ik kan ze geen ongelijk geven, maar de enige reden waarom ik dat doe, is omdat ik iedere minuut van iedere dag aan jou denk en me - als ik niet bij jou ben - afvraag hoe het met je gaat, wat je zou doen op dat moment, of je een leuke dag hebt gehad, of je geen gekke grappen meer uithaalt met Brian (want ik wéét dat je dat doet, haha. Schoenpoets en secondelijm? Ik word niet boos ofzo, maar geef me die plannetjes van jou nou eens toe!), hoe je je voelt, of jij ook aan mij zou denken... Fred, je bent gewoon mijn alles. De enige persoon op wie ik blind vertrouw en de enige persoon die mijn allerdiepste geheimen kent, de enige persoon die weet wat voor dingen er gezien zijn met mijn ogen.
    Ik weet dat je je schaamt voor jezelf. Dat je je naam het liefste zou veranderen omdat je vaak geassocieërd wordt met de Weasley-twins - DIE EEN STUK MINDER LEUK ZIJN DAN JIJ! - door je rode haar en je grappen. Ik weet dat je daardoor echt een godsgenakende hekel hebt aan je rode haar en je sproeten, maar weet je wat? Ik vind het prachtig. Als je ligt te slapen en me niet los wil laten - want soms ben je net een koalabeertje als je slaapt, echt waar - tel ik ze wel eens. Ik weet dat je je ook schaamt voor het litteken op je been, maar het was niet jouw schuld. Het laat mij alleen maar zien hoe sterk je hebt moeten zijn en ik vind dat je daar je wedstrijdzwemmen nooit voor op had moeten geven. Maar ja, dat is jouw keuze.
    Ik hou ervan om met je te dansen, gewoon, ons tweetjes. Dat is namelijk zó'n vertrouwd gevoel, dat wil je niet weten :'). Als ik bij jou ben voel ik me echt prettig, omdat ik dan veilig ben. Jij bent de enige die mij nog nooit pijn heeft gedaan en daarvoor wil ik je bedanken. Ik wil je ook bedanken voor het feit dat je mij hebt geholpen toen ik het moeilijk had: samen slaan we ons er doorheen.
    Ik weet het, je snapt niet dat ik zoveel van je hou en je wilt niet geloven dat het echt is, maar ik heb precies datzelfde gevoel bij jou.
    Ik ken je al sinds ik een heel klein meisje ben en ik ben samen met jou opgegroeid tot de persoon die ik nu ben. Toen ik nog klein was hield je me wel eens in je armen als ik verdrietig was of als ik pijn had, en die momenten zullen me altijd bijblijven. Jij bent oprecht de enige die er altijd voor me is geweest en die altijd achter me heeft gestaan.
    Ik vind het geweldig om samen met jou te fotograferen als het buiten mooi weer is, net zoals dat ik het heel leuk vind dat je me piano wilt leren spelen - al faal ik keihard daarin. Het enige wat je niet meer moet proberen, is mij over te halen dat Wis-, Schei- en Natuurkunde leuke vakken zijn. IK KAN DAT GEWOON NIET LEUK VINDEN.

    En wat ik je met klem wil vragen, is om nooit meer over pedo's te beginnen als je met Lisanne praat. Dat vond haar moeder schunnig en ongehoord... FRED, ACHTERLIJK BROODJE BAL, WAT HEB JE NU WEER GEDAAN? SPERMALOLLIES? SCHEIßE MAN, JIJ WEET OOK WEL DAT DAT NIET KAN.

    Zo. Nu ga ik er vandoor, want ik pak dadelijk de fiets (over een uurtje ofzo, eerst wat spullen pakken) - jaja, om half één nog - om naar jou toe te gaan. Want ik kan niet slapen omdat ik het koud heb. En jij bent vaak wel lekker warm, dus ja.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dear Fred (Yeah, trololo, zelfde persoon als Rebecca)

    Mijn moeder is nu inderdaad vrij boos, ghehe.
    Ze breekt gewoon in op mijn MSN, hoe erg is dat? D:
    Maar dat was nou niet erg handig, trololo.
    Nou, ik spreek je nog wel.
    Tschau Mann,
    De grootste Fredeccaïst ter wereld :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.