• Ik heb een klein vraagje voor jullie ; Ik wil een nieuwe storie schrijven over Vampiren. Geen twilight of The vampire diaries maar gewoon uit me zelf. Maar ik weet niet wat jullie daarvan vinden?
    Zal ik het doen of niet ?


    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/79838/im-not-the-only-one--a-vampire-story/[/url]


    Een klein begin. Als jullie het slecht vinden laat me het weten want dan wil ik stoppen :) x

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 18:45 ]

    Doen moet je altijd. Als jij iets wilt schrijven, dan zou ik dat gewoon doen.
    Maar of ik het zou lezen? Dan moet ik eerst iets meer weten over wat voor soort verhaal.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Doen moet je altijd. Als jij iets wilt schrijven, dan zou ik dat gewoon doen.
    Maar of ik het zou lezen? Dan moet ik eerst iets meer weten over wat voor soort verhaal.


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Merwin schreef:
    Doen moet je altijd. Als jij iets wilt schrijven, dan zou ik dat gewoon doen.
    Maar of ik het zou lezen? Dan moet ik eerst iets meer weten over wat voor soort verhaal.


    Dankjewel ;)

    Doen!!!!!!!!!!!!!!!!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    OpenYourEyes schreef:
    Doen!!!!!!!!!!!!!!!!


    Vind je zo iets leuk ? & Thank you :)

    Gewoon doen!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Niallvember schreef:
    Gewoon doen!


    Oke ik ga zien dankje ;)

    Als jij dat wilt, waarom niet? (: - Ik schrijf ook een verhaal over vampiers, en het leukste er aan is dat je gewoon je eigen draai er aan kan geven. Stephanie Meyer laat ze sparkelen, en jij kan ze bijvoorbeeld laten ontploffen. Echt een heel creatief onderwerp (:


    Believe in yourself.

    SEAGIRL schreef:
    (...)

    Vind je zo iets leuk ? & Thank you :)

    ja! helemaal.
    Bijvoorbeeld bij het huis van de nacht hebben zo een totaal andere kijk op vampiers gegeven! Het is echt geweldig hoe je dat gewoon naar je hand kan zetten! Echt doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    OpenYourEyes schreef:
    (...)
    ja! helemaal.
    Bijvoorbeeld bij het huis van de nacht hebben zo een totaal andere kijk op vampiers gegeven! Het is echt geweldig hoe je dat gewoon naar je hand kan zetten! Echt doen.
    ooh egt bedankt! Ik heb al ideetjes hopelijk word het leuk ... :)x

    Fangtasia schreef:
    Als jij dat wilt, waarom niet? (: - Ik schrijf ook een verhaal over vampiers, en het leukste er aan is dat je gewoon je eigen draai er aan kan geven. Stephanie Meyer laat ze sparkelen, en jij kan ze bijvoorbeeld laten ontploffen. Echt een heel creatief onderwerp (:
    heel erg veel bedankt jullie geven me egt steun! Ik he een ideetje hopelijk wordt het leuk en ik ga eens je verhaaltje lezen x

    Merwin schreef:
    Doen moet je altijd. Als jij iets wilt schrijven, dan zou ik dat gewoon doen.
    Maar of ik het zou lezen? Dan moet ik eerst iets meer weten over wat voor soort verhaal.


    comfort in c h a o s

    DOE :D

    Iedereen moet z'n fantasie kwijt :D
    En ik hou van Vampiers (A)


    heyhey ;d

    LOISxx schreef:
    DOE :D

    Iedereen moet z'n fantasie kwijt :D
    En ik hou van Vampiers (A)


    Okeee bedankt, ik heb plannen ;)

    Merwin schreef:
    Doen moet je altijd. Als jij iets wilt schrijven, dan zou ik dat gewoon doen.
    Maar of ik het zou lezen? Dan moet ik eerst iets meer weten over wat voor soort verhaal.



    ik zou hem wel lezen, denk ik


    Keep your head up, keep your heart strong