• Proloog:
    Eens dat er iets gebroken is kun je het moeilijk maken. Zelf al passen de stukjes terug in elkaar en vormt het allemaal terug een mooi geheel, je zult de breuken blijven zien. Net als bij een gebroken ziel, zullen er littekens achterblijven. Littekens die niet meer helen en die ook nooit meer geheeld zullen worden. Deze littekens, gevormd door herinneringen van slechte momenten, probeer je te verdringen, te vergeten en wanneer je denkt dat je ze hebt vergeten, komen ze terug. Een foto, een droom, een handeling, alles kan daar voor zorgen. Probeer de herinneringen nooit helemaal te helen, want deze strijd kun je niet winnen…

    Een verhaal over een sterke jonge vrouw die wordt ontvoerd door enkele stevige, grote mannen. De reden van haar ontvoering is haar verleden, dat ze d.m.v. de nieuwste technologie en therapieën terug boven willen halen. Avalyn maakt heel haar slechte jeugd terug mee, moet alle folteringen en pijnlijke momenten weer ondergaan en het ergste, ze moet haar grootste angst onder ogen zien te komen. Dit allemaal wanneer ze net dacht dat ze aan de betere hand was, dat ze alles achter haar had gelaten en dat ze eindelijk haar nieuwe leven gewoon was geworden. Ze kan hier alleen maar weg als het experiment slaagt, maar is dat in feite wel mogelijk..?


    Klikkie

    ___________________________________
    Een nieuw verhaal dat ik nog maar net ben begonnen met schrijven. Ik zoek nog enkele geinteresseerde lezertjes, dus pak a.u.b. de moeite het eens te lezen,misschien bevalt het je wel ;D

    Waarom -all at once-?
    De bedoeling was er geen saaie pulproman van te maken. Ik zocht naar een idee dat -hopelijk- veel van de Quizletters zou aanspreken. ;D
    - Onbekende personen
    - beetje thriller (I Hope)
    - beetje horror
    - beetje liefde
    - beetje drama
    - verraad (Niemand is wie hij of zij blijkt te zijn, ik hoop dat het einde een onverwachtse draai geeft voor de lezer ;D)
    - misbruik
    - mishandeling
    - ...

    Het draait niet alleen over het experiment, er zit veel meer rond en op het einde zal het allemaal mooi in elkaar passen ;)
    Als er iets niet klopt aan deze uitleg, neem het me niet kwalijk. ;P

    ___________________________________
    Hope you like it! ;D
    (Het begin is misschien een beetje saai, maar vanaf hoodstuk vier, wordt het al wat beter en leer je haar beter kennen en krijg je ook langzaamaan en beetje per beetje te horen wat ze heeft meegemaakt en nog zal meemaken-aa-)

    xx, Plushie
    Volgend hoofdstuk volgt ;D Tips en kritiek welkom! ;P
    (Voor diegene onder de 16 jaar: ik zet bij elk echt 16+ hoofdstuk het er duidelijk bij x) )

    Hoofdstuk -5-

    xx, Plushie