• Hey,

    Ik zoek leuke stories.
    Ik heb niet zo veel eisen. Alleen liever geen fanfictions, tenzij hij echt goed is.
    En ook niet volledig Engels.
    Ik hoop dat iemand iets leuks weet.

    Oja, als iemand het leuk vindt mijn story te lezen:

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/
    [/url]


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Ik heb SA's


    26 - 02 - '16

    I'm a survivor - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

Birds in a cage. • 64th Hungergames.
http://www.quizlet.nl/stories/81099/birds-in-a-cage--64th-hungergames/



“Dames en Heren, de 64ste Hongerspelen zijn begonnen!”
Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft.
Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens, en één onvoorwaardelijke liefde.

Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had gevonden.
We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
~ Nan Bronté.


Start; 5 April.


We were like birds in a cage. Locked, no freedom, but together. ('ll)

Een nieuwe, leuke story over het alledaagse leven van een 17 jarig meisje.


Shit Happens


Je maakt het leven zo interessant als je zelf wil.
Een verhaal over het alledaagse leven van een 17-jarig meisje.
Een meisje, net zoals jij, die zin heeft in een boeiend leven.
Maak samen met haar je leven een stuk leuker!




Check it out!


Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy


Austen &Leave
I won't give up
~~
I won't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love
I'm still looking up
Soundtrack


Feel the fire, but do not succumb to it.


When I touch the water, it's moving around
It goes slow, but also fast
Like time


Misschien is dit wel een leuk verhaal die je zoekt? Het is net begonnen ;) Het gaat ongeveer over mythe's, en over rare gebeurtenissen die in het verhaal plaatsvinden. Het is wel een beetje fantasie, maar dat maakt toch niet echt uit?


[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 15:13 ]


Simple but effective.


‘Niall, what are you?’
‘That doesn’t matter Liam. I love you’
‘I love you too’


*One Direction bestaat
*Start op 8 april (datum kan nog veranderen)
*Proloog staat alvast online


Tadaa, misschien is het wat, ik begin zondag met posten ;D (Proloog staat dus wel al online ;D)


"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Deze is wel fanfiction:


Take You To Another World ~ Liam Payne


Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...

One direction bestaat wel
Written by: AlInZayn
Written: Dutch
Spoken: Dutch
Starts: 26th of February 2012



Dit is een fantasie verhaal, hij begtin bijna, ik wil eerst vooruit schrijven:

A place behind the earth || Nencya



Lia is een doodgewoon meisje. Nou, misschien is ze zelfs minder dan doodgewoon. Ze is gewoon een obstakel op de aarde. Een onbelangrijk persoon waar niemand naar omkijkt. Niets in haar leven is fijn, maar als ze opeens een kaart krijgt van iemand, wordt haar leven anders. Misschien is ze nog steeds een obstakel op de aarde, maar ergens anders denken ze er misschien wel heel anders over.

Written by: AlInZayn
Written: Dutch
Spoken: Dutch
Starts: 9th of April 2012

het is wel een fanfiction, maar ze zeggen dat ie goed is :$

We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

I call you my love.
I call you my baby.
I call you the best,
that I ever had.

Even troubles can't change,
my feelings for you.

I just want to say these seven words,
I will love you, forever and always..


*Nederlands geschreven
*Engels gesproken
*elke dag minstens 1 stukje
*One Direction bestaat
*er zijn al een paar hoofdstukken

Maybe you like it (:

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 10:52 ]


~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

Mira-Jane is een jonge vrouw die net start met haar nieuwe cariere, maar al snel blijkt dat alles niet zo vlotjes loopt als ze had gehoopt. Haar superieur blijkt een oude bekende te zijn, haar bazin heeft een grote hekel aan haar en haar collega's zijn stapel zot. Een mooi begin voor Mira-Jane's sprankelende toekomst..




Ik voelde hoe het paniek meester van me maakte.
Wat moest ik doen? Dit was niet wat ik geplant had. Het had allemaal niet zo mogen lopen. Ik hoorde hem helemaal niet te zien, nooit meer. En nu bleek hij mijn superieur te zijn. Hoe had alles zo verkeerd kunnen lopen?
Ineens voelde ik een aanwezigheid achter me "Lieve Mera, in je ogen zie ik je verwarring maar maak je nergens zorgen om," fluisterde hij zachtjes in mijn oor "I'll let you say you love me".


The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

GA NAAR DIT TOPIC

Onbekende personen FTW^^


"Your life. Your choice. Think about what you want."

From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

From the moment I met you everything changed
I knew I had to get you, whatever the pain

I had to take you and make you mine
Take you and make you mine

Yes, he got me.
Yes, I love him.
But, than everything changed.





-One Direction bestaat
- Engels/Nederlands gesproken
-Abo is handig, ik waarschuw niet


Misschien iets voor jou? Ik zou graag wat meer abo's hebben!


Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.



LEVEN


Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.

Net begonnen :)


Aiolos


Raja is met haar ouders en broer op vakantie in het oude Athene. De symboliek van de stad is magisch, de zon schijnt, de inwoners van de stad lachen haar toe. Maar door het noodlot beland Raja in een café in de haven Piraeus. Dit café zorgt er niet alleen voor dat haar vakantie veranderd, het verandert haar leven, en dat van de mensen om haar heen.
De tijd leert, en naar een paar maanden onderzoek zijn de vragen van de wetenschappers beantwoord. Zij zijn tevreden. De enige die achterblijf is Raja. Precies twaalf jaar later keert ze terug naar de haven, om haar reis nog een keer te maken. Zal ze antwoord vinden? Zal ze hem vinden?

Ik begin binnenkort met activeren (dit weekend)


I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

Het verhaal is gebaseerd op de titanic.
Over de ouderwetse scheiding tussen rijk en arm, onmogelijke liefde en misschien zelfs de dood.
Het gaat over Justin Bieber.

[url] http://www.quizlet.nl/stories/81955/sinking-love--justin-bieber/[/url]


There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

7 hoofdstukken:




1D pictures: ^^



Mijn toekomstige SA's:


How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.