• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [hebben we een vast progamma of maar een paar dignen die je moet doen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik stap uit de bus en trek mijn ogen wijdopen bij het zicht van ons hotel.
    Man! Wat een keet!
    Ik haal mijn koffer uit de laadruimte en zet hem op de grond. Dan kijk ik even naar de meisjes die uitstappen en besluit hen een handje te helpen met hun koffers door ze ook alvast uit de laadruimte te halen. Ik grinnik even, ze wegen veel zwaarder dan die van mij.
    "Ben benieuwd," zeg ik tegen Matt.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:04 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Nee voorlopig nog niet.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ailean

    De omgeving was mooi dat moest ik toegeven. Maar of het hier nou echt zo leuk ging worden? Geen idee we zullen het zien. Ik vond het nu nogal koud maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik alleen een dun vestje met een hemd droeg boven een jeans met wat scheurtjes. Ik kijk naar mijn schoenen terwijl ik wacht op mijn beurt om mijn koffer uit de bus te halen.

    Luna
    Toen we aankwamen liep ik zo snel mogelijk uti de bus.
    Eindelijk frisse lucht.
    Ik keek even rond. Het was groot en open.
    Ik voelde me blij worden. Snel liep ik naar de kofferruimte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Matthew

    Ik grinnik even om Damons blik, maar zie het gebouw dan ook. Wow. Amazing gewoon. Ik help Damon even met de koffers, en haal de mijne er als een van de laatsten uit.
    "Ben benieuwd," zegt Damon. Ik knik even.
    "Het ziet er al geweldig uit, net als de streek."
    Nonchalant steek ik mijn handen in mijn broekzakken en kijk eens rond.
    "Jup, dat gaan we hier wel redden."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Belle

    Met een glimlach stap ik de bus uit. Ik haal mijn hand door mijn haren en bekijk het gebouw nauwkeurig.
    Het ziet er in ieder geval al veel beter uit dan de tentjes waar we in eerste instantie in zouden slapen.
    Lachend kijk ik naar de jongens die wat tassen uit de laadruimte halen.
    "Zou je die blauwe willen pakken?" vraag ik aan één van de jongens terwijl ik naar mijn vertrouwde tas wijs. Erg zwaar is hij niet. Het is geen kunst voor mij om zo veel mogelijk spullen in zo klein mogelijke tas mee te nemen zonder te overdrijven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    "Het ziet er al geweldig uit, net als de streek." Nonchalant als hij is steekt Matt zijn handen in zijn broekzakken en kijkt rond. "Jup, dat gaan we hier wel redden."
    Ik knik beamend en glimlach.
    "Zou je die blauwe willen pakken?" zegt Belle terwijl ze naar een tas wijst. Ik neem het ding uit de bus maar hou hem vast.
    "Draag ik wel voor je," zeg ik vriendelijk. "Kom die koffers maar halen, dames," zeg ik tegen de meisjes wanneer ik de laatste koffer uit de laadruimte heb. Ik neem zelf mijn koffer en begin alvast naar het hotel te wandelen.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ vraagje, zien de geesten het gebouw zoals zij het gekend hebben, of zien ze het zo mooi als het nu is. Want als ze de bouwers niet gezien hebben zou dat wel een beetje raar zijn.. ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Carlos

    'rustig iedereen.' Ik deel de koffers uit. Als iedereen zijn/haar koffer heeft roep ik dat ze mij moeten volgen naar binnen. 'Dit huis is een luxueus hotel. We zullen morgen naar buiten gaan en daar een opdracht doen. Dit hotel is duur, dus als je iets kapot maakt betaal je het ook zelf. De kamers spreken voor zich. Met zijn 2'en op 1 kamer. Jongen met een jongen en een meisje met een meisje natuurlijk. Jullie mogen zelf uitvechten wie met wie gaat.' Ik check in en krijg een boekje met informatie.

    [zoiets?]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:11 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nathan

    De rust en stilte van mijn ruime, koele huis deed me goed. Ik liet me voorzichtig wat verder achterover zakken in mijn stoel. Niets of niemand kon me dit huis ontnemen, nooit. Ik hield van deze ruimte. Het voelde vertrouwd. Mijn donkere ogen dwaalden door de kamer. Heerlijk.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Luna
    Ik was blij dat ik een tas had met wieltjes.
    Tas althans koffer. Er zat best veel in eigenlijk.
    Dingen die ik waarschijnljik totaal niet kon gebruiken zoals dans kleding en spullen. Ik legde mijn koffer neer op de grond en ging zitten
    Geduldig wachte ik totdat ze zeiden wie bij wie zou slapen
    Toen we mochten lopen liep ik achter de rest aan.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [@Demi: post aangepast.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ailean

    Ik zoek mijn koffer maar hij lijkt in rook opgegaan te zijn. Ik mijn hoofd zie ik al voor me hoe hij ergens langs de weg ligt en uit de bus gevallen blijtk te zijn. Onzin natuurlijk maar misschien was ik gewoon een beetje een doemdenker. Als ik mijn grijze koffer dan toch nog zie loop ik er opgelucht heen. hij heef wieletjes aan de onderkant dus hem mee nemen zou niet echt een probleem zijn behalve als er ergens een trap was.

    Hazel

    Ik stap de bus uit waardoor mijn lichtblauwe ogen direct wijd open gaan. Oke dan. Ik neem mijn tas op en rol hem achter me aan. Ik kik de andere leerlingen aan en loop dan weer vooruit.