• Ik wou naar de carnaval's fuif. Maar van mijn moeder mocht ik weer eens niet en ik vind dat niet eerlijk. Het komt allemaal door mijn zus. Zij heeft straf en ik nu ook weer eens. Dat noem ik dus echt niet eerlijk. Dat is toch wel waar. Maar goed er was Carnaval en Kermis. En naar geen van beide mocht ik.

    Noemen jullie dat nu eerlijk of niet?


    c'est mon lamour pour toi.

    dat is zooo oneerlijk! Ö


    Dead but delicious

    Heb je er wat voor gedaan dat je die straf opgelegd kreeg?


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb je er wat voor gedaan dat je die straf opgelegd kreeg?

    Ik heb niets gedaan, mijn zus wel en als mijn zus niet mag mag ik zowiezo ook niet.


    c'est mon lamour pour toi.

    toen ik klein was, werd ik ook altijd gestraft toen mijn zus gestraft was.
    maar, ik zou nieteens naar een carnavalfuif willen gaan. Dat is één van de domste feesten, vind ik dan.


    -

    U ma is maar ne domme hoor :S

    Als u zus ni mag dan ist u zus ma gy hebt nix misdaan dus :S


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    U ma is maar ne domme hoor :S

    Als u zus ni mag dan ist u zus ma gy hebt nix misdaan dus :S


    Je zegt niet zomaar over iemands moeder dat die dom is, ooit van respect gehoord? ><.


    -

    toen ik klein was, werd ik ook altijd gestraft toen mijn zus gestraft was.
    maar, ik zou nieteens naar een carnavalfuif willen gaan. Dat is één van de domste feesten, vind ik dan.

    Ooit al eens naar de Carnaval's fuif in Maldegem gegaan. Zalige muziek, en veel drinken. Maldegem staat bekend voor zijn Carnaval's fuif en vooral s'avonds.


    c'est mon lamour pour toi.

    Je bent 12. Ik vind het niet meer dan logisch dat je moeder je niet laat gaan zonder je zus.


    Bored.

    Je bent 12. Ik vind het niet meer dan logisch dat je moeder je niet laat gaan zonder je zus.

    Bijna al mijn vrienden waren daar.


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)
    Ooit al eens naar de Carnaval's fuif in Maldegem gegaan. Zalige muziek, en veel drinken. Maldegem staat bekend voor zijn Carnaval's fuif en vooral s'avonds.


    neen,
    maar dan nog :Y).
    En net zoals DarkPassion zegt, een twaalfjarige hoort nog niet uit te gaan zonder een oudere zus.


    -

    (...)
    Bijna al mijn vrienden waren daar.

    Maar jij bent niet één van jouw vrienden. Dus jij bent daar niet geweest. God, dit is echt zo'n slap excuus, no affence. Maar als jouw vrienden in een ravijn springen, ga jij er toch ook niet achteraan? Of ben ik nou zo dom? =-=


    Bored.

    (...)

    Je zegt niet zomaar over iemands moeder dat die dom is, ooit van respect gehoord? ><.




    Mijn exuses


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds