• OMG mijn belofte geldt dus niet meer. Puh.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    OMG mods, van nu af aan zijn jullie verdoemd en hier niet meer welkom.(cat)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:37 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    OMG this is how I feel when I'm at school:


    OMG zo voel ik me ook, en serieus, mijn klas is echt druk en raar

    Blathers schreef:
    (...)
    OMG waarom denk je dat ik bij die weirdo's sta iedere pauze? Juist, zij begrijpen me wel, en delen mijn vage humor. In de klas heb ik alleen Eileen en Fenris, maar het is gewoon... Eileen is aardig en komt vaak naast me zitten, maar is apart en excentriek en verft haar haar in alle kleuren. Fenris is te uitbundig, te overdreven. Hij zegt te veel wat hij denkt. Niet bepaald ideale mensen om naast te zitten dus.
    Maar goed, ze zijn aardig en daar gaat het om. Alhoewel Fenris een beetje té is.


    OMG ik snap het ja. Naast sommige mensen is het gewoon niet handig om te zitten, alleen het is ook weer zo lullig als je alleen zit. Christiaan en ik zitten eigenlijk vooral naast elkaar en we hebben zo ongeveer dezelfde humor als jullie x'D Dus wat krijg je dan, wij liggen de hele les in een deuk en de klas kijkt ons raar aan. Ook niet handig.
    Ik zit eigenlijk in een aparte situatie. Kijk, tegenwoordig kom ik wel eens bij de 'weirdo's' staan en dan gaan mijn vrienden meteen zeuren dat ik niet meer bij hen sta en dat vind ik zoo irritant. maargoed. Ik kom eigenlijk alleen daar staan in de hoop dat ik een woord met jou kan wisselen ;$


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG ik kon de nijging niet weerstaan
    Original text:

    "Gij zult Nederlands spreken in de naam van Julius Ceaser "

    ...35 translations later Bing gives us:

    "Author: Nziz, Netherlands, opened in 1998, NB."
    Original text:

    "Hou op met nerd zijn"

    ...35 translations later Bing gives us:

    "The moon appears at the end of this month. Geek Zen"
    Original text:

    "Goed om te weten?"

    ...35 translations later Bing gives us:

    "Something good?"
    Original text:

    "Wij hebben op 9 okt 2011 - 13:30 een gesprek gevoerd.Daar zei jij dat maart en november meer dagen wilden en je zei dat ik meer info kreeg in maart en het is maart dus geef info "

    ...35 translations later Bing gives us:

    "(Cal)-30 Daershanmeiermeier as words 1 h and 9 h. date, System donors in March and April, Show good moral quality, missing the ' Oscar · History rewritten by Oscar Wilde."
    Original text:

    "Wacht ze wilden meer dagen om een oscar te winnen?"

    ...35 translations later Bing gives us:

    "Statement on the sea, Mr. Oscar barbarismine "error message."

    Nu weet ik nog niks over dat maanden gedoe


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    MissSpagetti schreef:
    (...)

    OMG ik snap het ja. Naast sommige mensen is het gewoon niet handig om te zitten, alleen het is ook weer zo lullig als je alleen zit. Christiaan en ik zitten eigenlijk vooral naast elkaar en we hebben zo ongeveer dezelfde humor als jullie x'D Dus wat krijg je dan, wij liggen de hele les in een deuk en de klas kijkt ons raar aan. Ook niet handig.
    Ik zit eigenlijk in een aparte situatie. Kijk, tegenwoordig kom ik wel eens bij de 'weirdo's' staan en dan gaan mijn vrienden meteen zeuren dat ik niet meer bij hen sta en dat vind ik zoo irritant. maargoed. Ik kom eigenlijk alleen daar staan in de hoop dat ik een woord met jou kan wisselen ;$

    OMG ik had tot voor kort serieus nooit het gevoel der eenzaamheid gevoeld. Ik wist niet wat het was, en snapte mensen die depressief waren echt niet. Ik had mijn vriendinnen en we speelden gezellig. Punt. En niemand kon anders zijn dan wij, iedereen moest vrolijk zijn. Maar serieus, soms dacht ik echt: 'Lisette, kijk me als-je-blieft aan, ik heb behoefte aan vrolijkheid.' En dat kreeg ik dan door onze tovergrijns :'D Maar op een gegeven moment was ik het gewoon zat om genegeerd te worden bij hun gesprekken en telkens maar doelloos achter hen aan te slenteren, zonder dat ze omkeken of ik er nog was. Ik was het zat om telkens heel aardig op hen te wachten, maar zij niet op mij. Daarom besloot ik met Bernice en Gina te gaan zitten op de 2e verdieping. Af en toe bij Marlies. En toen gingen we met zijn vijven (ook Eileen) naar de 'weirdo's' en hadden we het daar eigenlijk best gezellig. Toen besefte ik dat ik eigenlijk nog nooit echte vriendschap op het Marnix had gekend, maar dat dit hopelijk een stap in de goede richting was. En jij en Daniëlle waren er natuurlijk ook nog<3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG ik ga, anders wordt mijn moeder nog bozer.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG ik ga naar mn bed, trusten
    OMG wish me luck, tommorow presentatie, met keelpijn

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 22:09 ]

    Blathers schreef:
    (...)
    OMG ik had tot voor kort serieus nooit het gevoel der eenzaamheid gevoeld. Ik wist niet wat het was, en snapte mensen die depressief waren echt niet. Ik had mijn vriendinnen en we speelden gezellig. Punt. En niemand kon anders zijn dan wij, iedereen moest vrolijk zijn. Maar serieus, soms dacht ik echt: 'Lisette, kijk me als-je-blieft aan, ik heb behoefte aan vrolijkheid.' En dat kreeg ik dan door onze tovergrijns :'D Maar op een gegeven moment was ik het gewoon zat om genegeerd te worden bij hun gesprekken en telkens maar doelloos achter hen aan te slenteren, zonder dat ze omkeken of ik er nog was. Ik was het zat om telkens heel aardig op hen te wachten, maar zij niet op mij. Daarom besloot ik met Bernice en Gina te gaan zitten op de 2e verdieping. Af en toe bij Marlies. En toen gingen we met zijn vijven (ook Eileen) naar de 'weirdo's' en hadden we het daar eigenlijk best gezellig. Toen besefte ik dat ik eigenlijk nog nooit echte vriendschap op het Marnix had gekend, maar dat dit hopelijk een stap in de goede richting was. En jij en Daniëlle waren er natuurlijk ook nog<3


    OMG ik heb wel altijd kunnen begrijpen waarom mensen depressief zijn, vooral als ze gewoon een kutleven leiden. Ik heb het echter, en ik zal hier eerlijk in zijn, zelf nooit echt gevoeld. Ik heb me eenzaam gevoeld. Op de basisschool, toen ik het buitenbeentje was. Ik had 1 vriendin, maar die wilde bij het groepje horen en vertelde me dat ik niet zo achter haar aan moest lopen. Toen probeerde ik maar bij de rest te staan. Maar dan wordt je gewoon genegeerd en lopen ze weer weg zonder je. Dat gevoel dat je er alleen voor staat is gewoon heel irritant en het is altijd zo stom dat wij er niets aan kunnen veranderen. En nu, zelfs nu ik wel hele goede vrienden heb die ik vertrouw, zelfs nu voel ik me eenzaam en heb ik soms het gevoel dat ik er alleen voor sta. Maar goed.
    Weet je, je hebt zeker de juiste beslissing genomen. En ook al zijn er dan in jouw klas niet zoveel die je aardig vinden, je komt er wel doorheen (: Ik ben er in ieder geval voor je (flower)


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG @schoenveter en @blathers, welterusten ;D Ik ga ook slapen, trusten! (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG ik ga ook slapen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG dan jij ook welterusten! (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG, ik durf bijna niet naar ontwikkelingspsychologie. Ik ben echt zo bang voor mijn vriendin dat ze haar nichtje kwijt is. (wij zijn een hechte groep en weten nog steeds niets over dat nichtje)
    Tuurlijk heb ik weer veel vrienden in Lommel zitten. Ik vind het horen van het ongeluk al erg, maar ik vind het nog erger om te horen dat er familie van vrienden in dat ongeluk zaten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG ik ben wakker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG ik en in leven


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG er zijn vandaag te weinig reacties hier


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    OMG wow ik heb een waarschuwing. Ik ben er nu van overtuigd dat ik de toekomst kan voorspellen, lol.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.