• OMG mijn belofte geldt dus niet meer. Puh.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    OMG mods, van nu af aan zijn jullie verdoemd en hier niet meer welkom.(cat)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:37 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    (...)
    OMG pas maar op, ghehe. Ik word veel liever bèta, al is er met deze actie daar ook weinig van die kans meer over :'D Ach, en wat zijn jouw toekomstdromen?


    OMG mijn toekomstdromen ;D Ik wil later Engels studeren ;D En gelukkig worden ;D Op quizlet heb ik niet echt toekomstdromen you know. Het is gewoon leuk hier te zijn (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MissSpagetti schreef:
    (...)

    OMG ik had hem mijn 6e uur vandaag. Dan kom je er wel uit wie het is ;D
    Hij is pas zo tegen ons sinds dit jaar ;O

    OMG jij had toch aardrijkskunde het 6e? I knew it was Straatmeijer, ghehe. Maar Dullaard kan moeilijk minder erg zijn als akleraar D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    omg MIJN LAPTOP DOET VERVELEND
    OMG ik ga mijn papa demonstreren hoe je een snelbinder als leiband gebruikt


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    MissSpagetti schreef:
    (...)

    OMG mijn toekomstdromen ;D Ik wil later Engels studeren ;D En gelukkig worden ;D Op quizlet heb ik niet echt toekomstdromen you know. Het is gewoon leuk hier te zijn (:

    OMG awesome :'D Ik heb geen idee wat ik na het Marnix wil gaan doen, ik kan eigenlijk alles wat ik zou willen (behalve iets met sport, ya know). En ik zie jou op de één of andere manier wel als mod :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    (...)
    OMG jij had toch aardrijkskunde het 6e? I knew it was Straatmeijer, ghehe. Maar Dullaard kan moeilijk minder erg zijn als akleraar D:


    OMG ik had ak ja ;D Nou ja, ik weet niet hoe Dullaard is. Maar Sr heeft zo zijn buien. In de 1e en 2e was hij een hartstikke leuke leraar ..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MissSpagetti schreef:
    (...)

    OMG ik had ak ja ;D Nou ja, ik weet niet hoe Dullaard is. Maar Sr heeft zo zijn buien. In de 1e en 2e was hij een hartstikke leuke leraar ..

    OMG volgens mij kan hij óf heel awesome óf überstom zijn. En Dullaard is echt de falendste leraar ter wereld.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    (...)
    OMG awesome :'D Ik heb geen idee wat ik na het Marnix wil gaan doen, ik kan eigenlijk alles wat ik zou willen (behalve iets met sport, ya know). En ik zie jou op de één of andere manier wel als mod :'D


    OMG haha hoef je ook nog niet te weten (; Ik zie mezelf niet als mod eigenlijk ;D Ik denk niet dat ik opgewassen ben tegen iedereen hier op quizlet ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Blathers schreef:
    (...)
    OMG volgens mij kan hij óf heel awesome óf überstom zijn. En Dullaard is echt de falendste leraar ter wereld.


    OMG klopt. Ik had hem als mentor in de eerste. Hij liet ons elke week weggaan ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MissSpagetti schreef:
    (...)

    OMG haha hoef je ook nog niet te weten (; Ik zie mezelf niet als mod eigenlijk ;D Ik denk niet dat ik opgewassen ben tegen iedereen hier op quizlet ;D

    OMG je doet gewoon streng en verplaatst alles naar offtopic. Zo simpel is het :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    (...)
    OMG je doet gewoon streng en verplaatst alles naar offtopic. Zo simpel is het :'D


    OMG dat lijkt best simpel ja ;D Maar ik ben bang de nieuwe mvr van Roon te worden in moderatorvorm ;$


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MissSpagetti schreef:
    (...)

    OMG dat lijkt best simpel ja ;D Maar ik ben bang de nieuwe mvr van Roon te worden in moderatorvorm ;$

    OMG dat zijn (bijna) alle mods, trek het je niet aan joh :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG ik wed dat de mods nu héél erg boos op me zijn(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    OMG ik wed dat de mods nu héél erg boos op me zijn(cat)

    OMG misschien word je wel permanent geband
    of je krijgt gewoon een waarschuwing


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG! ik ben aleen thuis
    OMG! jou idool komt naar mijn huis toe om me te vermoorden!!! Help! iemand?!:|


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    OMG of er gebeurt niets


    Mijn username is een kopje, geen plaat