• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.

Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop

Even wat uitleg bij de rollen:
    - De geesten hebben niet door dat ze dood zijn. Zij denken dat ze nog steeds in leven zijn en dat de andere geesten indringers in hun huis zijn.
    - jongeren, leerkrachten en geesten hebben aanvankelijk elkaars aanwezigheid niet in de gaten. In de loop van het rpg krijgen ze door dat er iets aan de hand is.
    - Enkel de zieners kunnen van bij het begin navigeren tussen de twee groepen. Zij zien de geesten wel en kunnen hen eens het verhaal goed op gang is ervan bewust proberen maken dat ze dood zijn. Als je je wilt aanmelden voor ziener, meld dat dan even voor je een rol aanmaakt want ik wil er zeker van zijn dat het iemand is die er na enkele posts niet mee ophoudt.Zieners kunnen gasten zijn in het hotel, een jongere of een leerkracht (dan zet ik je rol er gewoon twee keer in).

Meedoen?
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (liefst foto + beschrijving):
    Verleden:
    Extra: (bij geesten; vul hier in hoe ze gestorven zijn en uit welk tijdperk ze komen)

Regels
    - Aanvankelijk mag iedereen één rol, dit kunnen er in de loop van het RPG meer worden.
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:45 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mag ik een lerares reserveren, moet wat langer zoeken voor de perfecte foto.

[ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 20:00 ]

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Staat gereserveerd.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Er mag geen vrouwlijke jongeren meer bij toch? :$

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Voorlopig kan er nog eentje bij, want er heeft zich iemand uitgeschreven ^^

Rol: Lerares
    Volledige naam: Josephine Spijkers
    Leeftijd: 22
    Innerlijk: Ze is lief en buhulpzaam maar kan ook behoorlijk kwaad worden als leerlingen niet doet wat zij zegt. Omdat ze nog best jong is beschouwen veel leerlingen haar meer als een klasgenoot dan echt een leraar maar dat vind ze niet zo erg, zolang er maar opgelet word in de klas en er goede cijfers gehaald worden. Josephine is bang voor geesten en zal het hotel dan ook niet echt leuk gaan vinden, maar dat weet ze natuurlijk nu nog niet. Verder houdt ze erg van muziek en de taal frans, want dat vak geeft ze op school.
    Uiterlijk:

Verleden: Josephine is opgegroeid in Frankrijk en heeft daar tot haar 14e gewoond, op haar 12e stierf haar moeder en haar vader verhuisde twee jaar later naar Nederland om een nieuw leven te beginnen. Josephine wist al heel erg lang dat ze lerares Frans wou worden, omdat ze de taal vloeiend sprak en omdat ze lesgeven gewoon erg leuk vond. Josephine heeft haar eerste horrorfilm op haar 14e gezien en sinds dien is ze doodsbang voor alles wat met geesten te maken heeft.
    extra: Josephine heeft soms de neiging om ergens helemaal in op te gaan, zo kan ze bijvoorbeeld als ze een boek leest niks meer waarnemen van wat er om haar heen gebeurd hierdoor noemden kinderen op de basisschool haar vaak ' een raar kind ' omdat ze helemaal niks meer zei en helemaal in een soort trance zat. Nu schaamt ze zich er soms voor en leest eigenlijk alleen nog maar boeken als ze helemaal alleen is, zodat ze door niets of niemand gestoord kan worden en helemaal in haar eigen wereldje opgaan.

[ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 20:53 ]

weetje hoe moelijk het is om een foto te vinden voor een lerares, eerst wou ik er een van 40/50 doen. Maar zulke foto's vind je niet op weheartit.com, dus doe ik dit maar.

Is de rol goed zo?

Ja, alleen jammer dat je bij verleden en extra niks ingevuld hebt.

Mag ik dan een meisje maken? :'D.

Roane schreef:
    Ja, alleen jammer dat je bij verleden en extra niks ingevuld hebt.

Ja, zal ik inderdaad nog even doen. ;]

ForeverZaynx schreef:
    Mag ik dan een meisje maken? :'D.

Je mag.

Rol:
    Jongere.
    Volledige naam:
    Jip Vájen Lamora.
    Roepnaam:
    Pip of Jip.
    Leeftijd:
    17.
    Innerlijk:
    Jip is vrolijke meid, maar een beetje terughoudend. Ze is op de basisschool gepest door haar lengte en haar naam. De meeste kinderen vonden het een jongensnaam, want er zat ook een jongen in haar klas die Jip heet. Haar basisschool tijd was geen pretje, maar nu ze daar al een tijdje vanaf is, word ze steeds vrolijker, maar nog steeds is ze terughoudend. Ze vertelt niet zo snel dingen over zichzelf. Het gene wat ze nog meer haat aan zichzelf is dat ze snel gaat blozen. Bij ieder woordje of zinnetje over een jongen, de liefde of iets gênants begint ze al te blozen. Jip heeft gevoel voor humor, alleen laat ze het niet merken. Ze denkt meestal dat het niet grappig is of dat mensen het verkeerd op zullen vatten. Ook houd ze meestal de waarheid voor zichzelf en zal ze nooit zomaar tegen mensen zeggen dat ze ze niet mag. Jip is bang om gehaat te worden. Bang om wéér gepest te worden.
    Uiterlijk:

Klik.
    Jip heeft vuil krullend blond haar. De krul heeft ze niet zelf veroorzaakt, maar dat heeft ze altijd al gehad. Het is ook geen slag het zijn gewoon echt krullen. Doordat haar haar best lang is en haar haren krullend zijn, worden ze snel pluizig, waar Jip echt een hekel aan heeft.
    Jip is ongeveer 1.80 cm lang. Ze is best lang voor een meisje, maar ze moet het er maar mee doen.
    Ze heeft een postuur dat tussen dun en dik inzit. Ook is het echt iemand die van warmte houd. Meestal in de winter loopt ze er bij als een eskimo, figuurlijk dan. Ze kan gewoon niet tegen kou, het is iets wat in haar familie zit, want haar vader en broertje Shane houden ook niet van kou.
    Verleden:
    Jip was enigst kind totdat ze langzamerhand haar moeders buik zag groeien. Met de kerst was ze uitgerekend, en dus na de kerst zou Jip een broertje of zusje hebben gehad. Na een paar echo's had ze gehoord dat het een tweeling was en dat ze dus twee broertjes of zusjes zou krijgen. Jip was toen zo enthousiast dat ze, toen ze hoorde dat er eentje was gestorven bij de bevalling, dagenlang op haar kamer kon zitten en alleen naar beneden kwam om wat te eten of naar school te gaan. Maar op school deed ze ook niets, ze werd alleen maar gepest door haar naam en haar lengte. Ze was toen al iets langer voor haar leeftijd, maar dat je daar gepest om word? Het is trouwens een broertje geworden genaamd Shane. Hij is nu ongeveer 10 jaar. Jip was dus 7 bij de bevalling van haar broertje. Ondanks dat ze er nog steeds moeite mee heeft dat haar andere broertje is overleden, houd ze wel veel van Shane.
    Jip kan het erg goed vinden met haar opa en oma. Ze is daar dan ook wekelijks te vinden, meestal in het weekend, maar uit school gaat ze ook nog wel eens bij ze langs.
    Extra:
    Haar handen beginnen te trillen, als ze zenuwachtig is of voor een grote groep mensen moet presenteren.

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 13:48 ]

Heeft ze geen achternaam?

Roane schreef:
    Heeft ze geen achternaam?

Lolol, slimme ik.

Whaha als de jongens uit mijn klas zo'n lerares als Josephine hadden zouden ze echt niet kunnen leren. :')

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Gosh, ik zit de hele tijd te twijfelen of ik mee zal doen of niet ><

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'