• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.

Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop

Even wat uitleg bij de rollen:
    - De geesten hebben niet door dat ze dood zijn. Zij denken dat ze nog steeds in leven zijn en dat de andere geesten indringers in hun huis zijn.
    - jongeren, leerkrachten en geesten hebben aanvankelijk elkaars aanwezigheid niet in de gaten. In de loop van het rpg krijgen ze door dat er iets aan de hand is.
    - Enkel de zieners kunnen van bij het begin navigeren tussen de twee groepen. Zij zien de geesten wel en kunnen hen eens het verhaal goed op gang is ervan bewust proberen maken dat ze dood zijn. Als je je wilt aanmelden voor ziener, meld dat dan even voor je een rol aanmaakt want ik wil er zeker van zijn dat het iemand is die er na enkele posts niet mee ophoudt.Zieners kunnen gasten zijn in het hotel, een jongere of een leerkracht (dan zet ik je rol er gewoon twee keer in).

Meedoen?
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (liefst foto + beschrijving):
    Verleden:
    Extra: (bij geesten; vul hier in hoe ze gestorven zijn en uit welk tijdperk ze komen)

Regels
    - Aanvankelijk mag iedereen één rol, dit kunnen er in de loop van het RPG meer worden.
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:45 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Roane schreef:
    Ik weet niet goed wie ze nou bedoelt, want er staat een link naar een ander topic bij mij.

bij mij? ja bij mij doet de foto het nooit. dan staat er altijd zo'n rood kruisje

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Is het dat blondje met dat hele bleke haar?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

She just took the picture of a character from another topic ._.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

ja
    volgens mij wel. wit haar, lichte lippen en lichte ogen
    ik vond het wel een cool plaatje, en ik heb hem van het internet. het stond op google van quizlet

[ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 19:46 ]

Iedereen kan zogezegd de docenten besturen.

mag ik anders nog een leraar maken?

Rol: leraar
    Volledige naam: Carlos Francis Isles
    Leeftijd: 30 jaar
    Innerlijk: Hij geeft graag les
    Uiterlijk (liefst foto + beschrijving): (foto kon ik niet vinden) Zwart haar en bruine ogen.
    Verleden: Hij wist toen hij 5 was al dat hij leraar wou worden. Toen hij 10 was werd hij nerd genoemd, maar hij heeft zich er nooit iets van aangetrokken.
    Extra: -

als het mag

TOPIC 1

zijn we apart, met de bus met zn alle of vliegtuig

Change is for weirdos ~ Niall Horan

lobby
    hotelkamer
    binnenzwembad
    restaurant
    tuinen

Roane schreef:
    lobby
    hotelkamer
    binnenzwembad
    restaurant
    tuinen

Zelfs met geesten zou ik me daar wel kunnen redden!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Zou je voor mij een mannelijke jongere willen reserveren?
    Oja, ik ben blij dat dit geen snelle, korte post rpg is/wordt. (:

Gereserveerd ^^

Rol: Jongere
    Volledige naam: Jason Jae Blake
    Leeftijd: 18, geboren op 31 oktober
    Innerlijk: Jason is van zichzelf een hele vrolijke, blije en vlotte jongeman, echter als hij de ring die hij van zijn ouders een keer heeft gehad op wat voor manier dan ook af heeft, moet je schuilen, hij veranderd dan in een koelbloedige, mysterieuze, maar vooral ongrijpbare razernij. In deze staat is hij onheilspellend en niemand weet precies wat ze met hem aan moeten, dus blijven ze maar het liefst bij hem vandaan, tenzij hij de ring weer om heeft.
    Nadat dit gebeurd is, weet Jason niets meer wat er gebeurd is, hij vergeet dan alles. Hij is eigenlijk heel schattig en leuk om mee om te gaan, maar de enige die dit weet is zijn moeder en die is vorig jaar overleden aan kanker.
    Hij heeft twee persoonlijkheden en ze hebben allebei een andere naam, in zijn eigen staat draagt hij de naam Jason, maar in de andere staat heeft hij de naam Caleb.
    Uiterlijk: Jason is een half Koreaanse jongen, wat ook wel goed te zien is, en heeft een passie voor sport en dans, waardoor hij vaak traint in de sportschool of danst. Je kunt hem dan ook vaak in de sport– of dansschool vinden. Zijn spieren zijn goed te zien, maar het is niet erg overdreven.
    Hij heeft donkerbruine ogen, wat vaak zwart lijkt en een bruine haarkleur. Zijn blik lijkt vaak mysterieuze dingen uit te zenden, waardoor zijn uitstraling nogal gesloten blijft. De uitstraling waar je meer van zou willen weten, zelfs als hij in ‘zijn gewone’ personage is. Zijn lengte is ongeveer 190cm, maar hij zit hier niet zoveel mee. Hij heeft een lelieblanke huid en lange, slanke, toch mannelijke, handen en vingers.

Verleden: Jason weet bijna niets meer over zijn verleden, aangezien hij de tijden liever wil vergeten dan het herinneren. Hij weet nog wel dat hij grotendeels zijn geheugen kwijt is geraakt doordat hij een keer keihard op zijn hoofd is gevallen, of dat er zo'n harde klap op kwam dat hij zeker het merendeel van zijn geheugen kwijt is geraakt. Hierdoor heeft hij echter ook een tweede persoonlijkheid zelf ontwikkeld, hoe en wat is nog niet precies duidelijk, maar voor de klap zou hij dit niet hebben gehad. Wel weet hij nog heel goed de tijd met zijn moeder en hoe hij zo graag juist die tijd zou willen vergeten. Toen zijn moeder vorig jaar overleed, was hij serieus kapot eraan gegaan.
    Extra: Katten zijn de favoriete dieren van Jason en eigenlijk is hij een kattengek. Voor eventjes zie je dan de lieve, schattige kant van deze jongen. Hij is vegetariër.

[ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 22:28 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Wie wil mag een tweede rol aanmaken.