• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop

    Even wat uitleg bij de rollen:
    - De geesten hebben niet door dat ze dood zijn. Zij denken dat ze nog steeds in leven zijn en dat de andere geesten indringers in hun huis zijn.
    - jongeren, leerkrachten en geesten hebben aanvankelijk elkaars aanwezigheid niet in de gaten. In de loop van het rpg krijgen ze door dat er iets aan de hand is.
    - Enkel de zieners kunnen van bij het begin navigeren tussen de twee groepen. Zij zien de geesten wel en kunnen hen eens het verhaal goed op gang is ervan bewust proberen maken dat ze dood zijn. Als je je wilt aanmelden voor ziener, meld dat dan even voor je een rol aanmaakt want ik wil er zeker van zijn dat het iemand is die er na enkele posts niet mee ophoudt.Zieners kunnen gasten zijn in het hotel, een jongere of een leerkracht (dan zet ik je rol er gewoon twee keer in).


    Meedoen?
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (liefst foto + beschrijving):
    Verleden:
    Extra: (bij geesten; vul hier in hoe ze gestorven zijn en uit welk tijdperk ze komen)


    Regels
    - Aanvankelijk mag iedereen één rol, dit kunnen er in de loop van het RPG meer worden.
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Narissa schreef:
    (...)

    Because they are reflections of our real life selves.

    Just kidding :W


    they're still really hot :9~

    Sweetest schreef:
    Mag ik een geest reserveren? Me like...


    Je mag een geest, maar het moet wel een jongen zijn ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    (...)

    Onder je tekstveld staat een balkje waar je kunt aanduiden of je notificaties van reacties wil, als je aanduid dat je notificaties wilt heb je zogezegd een abo.
    _________________

    & My brother is hawt :9~



    Ah, 'k snap em.
    thanks :)


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Offcourse! Dat wilde ik toch al doen. (:
    Ik twijfel nog wel welke sexy celebrity ik zal kiezen.
    Tips? <3

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 18:23 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    hihih ik heb er echt zin in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja, Matt is ook nie te snel te pakken te krijgen. Dat zou een beetje te gemakkelijk zijn :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Geesten kunnen geen relatie krijgen toch?
    Tenminste dat lijkt me een beetje... weird.
    x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik denk het wel. Maar dan krijg je zo'n Twilight relatie. 'Liefste, ik houd van je, maar we kunnen niet samen zijn. Dat zou te gevaarlijk zijn.' Zoetsappig gedoe, iedereen janken, blahblah.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 18:32 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    @Narissa

    Mhihi maybe I try

    Haha, nee. Allereerst omdat ze elkaar als indringers beschouwen, en nou omdat ze dood zijn. In de loop van het verhaal kunnen ze wel een innige band ontwikkelen, eens de zieners hun duidelijk gemaakt hebben dat ze dood zijn.
    Mocht iemand dat willen mag er bij de geesten wel een dood echtpaar zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha, ik denk het ook.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Anders is mijn Annelore Forever Alone. X'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hee maar welke mannelijke celebrity zal ik nou kiezen? Want ik zit nog steeds te twijfelen. :Y)


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Je hoeft geen celebrity te nemen hoor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja maar als ik op weheartit gewoon op boy zoek, vind ik allemaal van die eigendunkerige wannabiebers die zichzelf shirtless fotograferen in de spiegel. :')


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'