• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.

Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop

Even wat uitleg bij de rollen:
    - De geesten hebben niet door dat ze dood zijn. Zij denken dat ze nog steeds in leven zijn en dat de andere geesten indringers in hun huis zijn.
    - jongeren, leerkrachten en geesten hebben aanvankelijk elkaars aanwezigheid niet in de gaten. In de loop van het rpg krijgen ze door dat er iets aan de hand is.
    - Enkel de zieners kunnen van bij het begin navigeren tussen de twee groepen. Zij zien de geesten wel en kunnen hen eens het verhaal goed op gang is ervan bewust proberen maken dat ze dood zijn. Als je je wilt aanmelden voor ziener, meld dat dan even voor je een rol aanmaakt want ik wil er zeker van zijn dat het iemand is die er na enkele posts niet mee ophoudt.Zieners kunnen gasten zijn in het hotel, een jongere of een leerkracht (dan zet ik je rol er gewoon twee keer in).

Meedoen?
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (liefst foto + beschrijving):
    Verleden:
    Extra: (bij geesten; vul hier in hoe ze gestorven zijn en uit welk tijdperk ze komen)

Regels
    - Aanvankelijk mag iedereen één rol, dit kunnen er in de loop van het RPG meer worden.
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:45 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[abo ik neem aan dat we beginnen als er genoeg mensen zijn]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Rol: Jongeren
    Volledige naam: Pandora Mitchell
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Pandora is verdwaald in haar gedachten. Ze denkt veel na en zegt niet veel. Ze weet niet precies wie ze wilt zijn of hoe ze moet reageren op nieuwe mensen. Dit komt omdat ze een beetje anders denkt en doet waardoor ze zich anders voelt. Bij muziek voelt ze zich echter wel vrij en kan ze haar gedachten uitschakelen. Pandora kan zich soms aan de kleinste dingetjes ergeren. Wel is ze altijd erg enthousiast als er activiteiten zijn en ze deinst niet snel terug voor een adrenalinekick.
    Uiterlijk:

Verleden: Pandora's leven is eigenlijk vrijwel perfect gegaan qua dingen die ze door moest maken: Ze had geen klusjes te doen, als er familieleden waren overleden was dat voor haar geboorte, het enige was dat ze twee oudere zussen had die ze nooit kon overtreffen. Toch vind ze zichzelf een verwend nest door haar vrijwel vlekkeloze leven.

[ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:49 ]

Cookies!

Whahah fail

Ow foutje ze heet Luna. ghihi en ja dat weet ik. Ik ga men best erop doenxD

Ik ben even eten. Daarna krijg je de rol.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik maak dan wel een jongen, aangezien er nog geen zijn (:

But I still have this faith in the truth of my dreams.

En we gaan proberen een evenwaardig aantal jongens en meisjes te maken ^^ *O*
    Ik maak zo zelf een jongen aan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

ahha. lolz bijna iededreen van de glee rpg die nog actief is doet mee.
    was vergeten op het knopje voor abo te drukken

Mag je als geest ook gewoon een plaatje van een meisje doen?
    :$

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Oké ik heb even meerdere vragen
    - Krijgen we iets van een plattegrond zodat we weten waar alles zit en niet dat de een naar boven loopt terwijl bv. de kamers benee zijn.
    - met hoeveel slapen we op een kamer.
    - krijgen we ook plaatjes van alles?

jeej, ik hou van geesten :]

Rol: Geest
    Volledige naam: Felicia Molyneux
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Verlegen, lief & vertrouwt mensen niet snel.
    Uiterlijk:

- Lang bruin, licht krullend haar.
    - Bruine ogen.
    - Bruine sproeten
    - lichte huid

Verleden: Is in ongeveer 1969 overleden, twee weken na haar 16e verjaardag.
    Hield veel van haar familie en vrienden. Is altijd al een verlegen meisje geweest en vertrouwende bijna niemand.
    Extra: x

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Rol: Jongere
    Naam: Damon Peter Darling
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Damon is een rustige jongen. Hij houdt van grapjes maken en doet zijn best aardig te zijn tegen iedereen zolang ze hem niks misdoen. Tegenover de mensen die hij lief heeft is hij zeer beschermend. Hij neemt altijd de tijd om te luisteren naar iedereen die problemen heeft en is hierdoor vrij geliefd bij de meesten. Hij is serieus als het op meisjes aankomt en wordt niet snel verliefd, maar als hij verliefd wordt dan valt hij echt als een blok. Hij wordt zelden kwaad, maar als hij kwaad is, is hij compleet het tegenovergestelde van zijn normale zelf en durven er nogal eens dingen sneuvelen. Zijn broer is de enige die hem dan tot bedaren kan brengen.
    Uiterlijk:

Klik & klik
    Damon is 1m90 en is vrij gespierd omdat hij in het Football team zit. Hij heeft donkere haren en al even donkere ogen. Altijd komt hij verzorgd voor de dag en hij heeft een simpele maar toch aantrekkelijke stijl.
    Verleden: Damon is samen met zijn tweelingsbroer opgegroeid in een liefdevol gezin. Als kind hadden ze een eigen taaltje en hielden ze ervan practical jokes uit te halen. Door de jaren heen is hij rustiger geworden.
    Extra: Damon stottert wanneer hij zenuwachtig is en heeft dyslexie.

[ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 18:00 ]

Ja, Saartje (toch?) dat is de bedoeling ^^
    Yvonne: ik ga straks eens kijken.

[oké is goed. Ikd acht ik vraag hetal vast. Damon is niet lelijk:$:X

Sgoed.
    En NOMNOMNOM.
    Damon heb je ook bij High school RPG.
    *wbw*
    en ja kweet Saartje :'d.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'