• Ik had vandaag eerste twee uur vrij en mijn vierde uur viel sowieso al uit. Net voor ik naar school ging heb ik magister nog gechekt, maar mijn derde uur zou doorgaan. Ben ik op school, valt dat stomme derde uur ook uit!
    Eerste vier uur dus vrij en daartussen zit ook nog een pauze. Argh!
    Fijn dat we zo op tijd worden geïnformeerd.
    Hebben jullie ook zo'n waardeloze school?:W


    everything, in time

    Ja, bij mij gebeurt het weleens dat ik het eerste uur op school aankom en samen met de rest van de klas sta te wachten bij een lokaal, om vervolgens na een kwartier te horen te krijgen dat een leraar zich die ochtend heeft ziek gemeld.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bij mij hangt er altijd een briefje op de deur als het niet door gaat. Altijd fijn als je na 1 uur reizen op school komt, het je enige les is en dat je daar dan pas op school zelf achter komt (joehoe)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij mij op school willen ze alles van me weten, ze weten zelfs dingen van mij die ik zelf niet eens weet o.O
    Fuck them. (cat)


    26 - 02 - '16

    Ik had dat in de eerste zóoo vaak. Ik vertrek meestal om 10 over 7 van huis aangezien ik 17 km moet fietsen. Maar de roosterwijzigingen stonden er altijd pas om 20 over 7 op. En wij hadden dan Engels wat regelmatig uitviel, dat hadden we 2x in de week de eerste 2 uur. Ik heb echt zó ontzettend vaak de eerste 2 uur nutteloos met iets van 5 anderen op school doorgebracht --''


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    School SUCKS, wist je dat al? (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."