Wandering schreef:
@Constantine mijn gezonde verstand zegt ook dat ik me niet zo hoef te voelen. Maar toch.. alles zegt me dat ik het gewoon zelf moet doen. Dat ik anderen er niet lastig mee moet vallen. Dat ik gewoon 'normaal' moet zijn. Ik wil later niet 'de moeder met het moeilijke leven' worden net zoals mijn moeder. Ik wil het gewoon normaal hebben. Maar ik weet ook dat het waarschijnlijk wel zal helpen.. het is gewoon zo dubbel..
wel bedankt trouwens :')
Ja dat ken ik wel, je verstand zegt het ene, maar je gevoel zegt toch het andere. Dan wordt het heel dubbel met wat je moet, of wilt, gaan doen..
Mijn advies blijft nog steeds iemand op te zoeken die er meer verstand van heeft, een professional is op dat gebied. Iemand die je op je gemak laat voelen zodat je je verhaal kwijt kan en durft te vertellen tegen diegene, en samen tot een oplossing kan komen.
Maar ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om te beslissen of je dat gaat doen of niet, omdat het je zo'n dubbel gevoel geeft.
Wij kunnen je wel advies geven, maar het blijft uiteindelijk jou eigen keuze wat je gaat doen of niet!
Nogmaals, veel sterkte, je komt er vast wel uit! I'm sure about that!
Inspiration can hit you any time