Wandering schreef:
(...)
Ik zal er iig over nadenken. Het is namelijk wel echt een vreselijke stap en ik weet dat het misschien belachelijk klink maar ik voel me dan gewoon zo slap, een zwakkeling. Ik wil het helemaal niet, ik wil gewoon dat het normaal is. Maar ik weet ook dat het misschien wel slim is.. maar ik voel me gewoon zo'n aansteller.
@Bond ik heb dat ook zo vaak op mijn Ipod :'). Maar thxx.
Ik ben het met Robbeknol eens, ik zou ook een therapeut of maatschappelijk werker raadplegen.
Je hoeft je echt geen slappeling te voelen als je op deze manier hulp gaat zoeken. Je moet jezelf juist sterk vinden als je dat doet! Want er zijn genoeg mensen die hulp nodig hebben, en zich niet durven te melden, waardoor ze nog dieper in de problemen raken waardoor het alleen maar moeilijker wordt om de stap te ondernemen om iemand te raadplegen, en wordt het ook moeilijker om een oplossing te vinden.
Dus nogmaals, denk écht niet van jezelf dat je een zwammeling bent, want dat ben je niet! En als ik jou was, zou ik dus een therapeut of maatschappelijk werker inschakelen.
Iniedergeval heel veel sterkte! En als er iets is, mijn GB en PB staan altijd open
Inspiration can hit you any time