• Want daar hebben we nou wel weer genoeg van! Althans, ik.


    Today is were our book begins, the rest is still unwritten.

    Pericles schreef:
    Dit gezeik wordt nog erger dan die 1D-stories. Maak een ik zoek verhalen topic aan en geef aan wat je wilt, je krijgt genoeg die niet over 1D gaan.


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Ja.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Uneventful schreef:
    Stop it. It's annoying me.

    + Ja,er zijn nog heel veel verhalen die niet over 1D gaan.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Er zijn echt een heleboel verhalen die niet over id dinges gaan
    goed zoeken
    typ TH in vampier enz


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hier zoekt of iemand aandacht, of is een gigantische aanstelster.
    Dit gezeik vind ik erger dan de stories. Er zijn er genoeg en nu niet zeggen: 'Ik kan er geen vinden.' Want dan moet je beter uit je doppen kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb twilight.


    Hahah je bent familie van me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja, haha, ik wel :P


    Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten. <3

    JUKEB0X schreef:
    Oh lieve hemel. Stop nu toch eens met dat gezeik. Ik ben ook geen 1D-fan, maar ik let gewoon niet op die verhalen. Er zijn nog meer dan genoeg verhalen die niét over 1D gaan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pericles schreef:
    Dit gezeik wordt nog erger dan die 1D-stories. Maak een ik zoek verhalen topic aan en geef aan wat je wilt, je krijgt genoeg die niet over 1D gaan.


    Tell me about it, stud.

    Weer een zeiktopic. Ja, die zijn er nog.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb inderdaad gehoord van die mythe, OneDirection'loze verhalen, maar het schijnt dat dat niet makkelijk is. Het is een moeilijke quest waarbij je uren zult moeten zoeken naar het juiste recept om een perfect verhaal te vinden waar je van kunt genieten tot in de eeuwigheid. Nogmaals, het is moeilijk, maar ik heb via-via gehoord dat het de moeite waard is, omdat juist dat soort verhalen zoveel originaliteit bevatten. Ik zou zeggen, probeer het, wie weet, over een tijdje, kun jij ook zo iemand zijn, die door de hoge struiken van de OneDirection verhalen heeft heengeslagen om zo originaliteit te vinden. <3


    Life is hard and then we die

    zoek gewoon op de verhalen die je wilt lezen en negeer de verhalen die over 1D gaan. er zijn genoeg verhalen over bijv. Harry Potter! lees die dan als je geen 1D wilt lezen!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Meer dan genoeg, ja.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Topic 1000000.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DracoMalfoyx schreef:
    Ja ze zijn er nog wel. Anders was ik hier niet meer.
    Ik heb ook als je interesse hebt verschillende verhalen op mijn profiel ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."