• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:26 ]

    Hehehe, terecht voor hem ;]

    Maar dat laatste is wel minder...


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, 'In your face' zou ik gezegd hebben.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wahaha, geniaal.
    En dat laatste. Tsja.

    Maar ik vond die in Willingen eng, de piste! Ik weet niet of je ook naar die gaat, dat is nabij Winterbergen, maar daar heeft mijn neef zijn pols gebroken.

    -Wacht, jij ging toch naar Winterbergen?

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 20:40 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Wahaha, geniaal.
    En dat laatste. Tsja.

    Maar ik vond die in Willingen eng, de piste! Ik weet niet of je ook naar die gaat, dat is nabij Winterbergen, maar daar heeft mijn neef zijn pols gebroken.

    -Wacht, jij ging toch naar Winterbergen?


    Ja, ik zit in Winterberg. Want daar hebben wij een appartement. Ik ben nog nooit in Willingen gaan snowboarden, want wij zitten hier zegmaar recht voor de pistes :3 Maar een vriendin van mijn zusje zit nu in Willingen, en daar kunnen ze niet skieën/snowboarden en hier wel, ghehe.

    Oh, dat was bij ons op school. We gingen "turnen" en toen moesten we 3 onderdelen kiezen van de 7 voor een punt. Touwklimmen zat erbij en aangezien ik in de rest een ramp was ging ik als enigste meisje touwklimmen.
    Zegt zo'n jongen bij mij uit de klas: 'Ja, natuurlijk Sarita, jij en touwklimmen. Laat me niet lachen.'
    Dus mijn gymleren zegt: 'Ik zou haar niet onderschatten.'
    En uiteindelijk had ik als enigste een tien voor touwklimmen. ^^

    Ik zou he zo hard uitlachen.


    "Ignite, my love. Ignite."