• Ik ben hellemaal klaar met de opleiding die ik nu doe.
    Ik vind het hartstike leuk om te tekenen en dingen te optwerpen, maar alles wat er bij komt kijken vind ik vreslijk.
    Ik doe nu indrustrieel Design en vind enkel de vakken, Ontwerpen, visueel en Design leuk.
    Nu hadden we gister het VCA examen.
    VCA gaat over de veiligheid enz. en daar ben ik dus met 2punten voor gezakt.
    Wat betekend dat ik geen stage mag lopen en dus niet over ga.
    Tenminsten als ik ubberhaupt wel verder wil met deze opleiding.
    want om het examen nog een keer te kunnen doen moet ik weer 60 euro betalen.. en dat moet wel, want ik ben nog geen 18 dus moet ik verplicht stage lopen en dat mag dus niet zonder dat papiertje..
    Dan komt er ook nog eens bij, dat ik niet bepaald goed sta voor de meeste vakken, zoals matriaal kunde, constructieleer en natuurkunden. en dat ik ook allemaal enorm belangrijk.
    En dan ben ik ook nog eens het enige meisje, dus val ik op, dus krijg ik overal de schult van.
    en dan ben ik er ook nog eens uitgezet bij een proefwerk LLB vorge week omdat ik zogenaamd antwoorden voorzei.
    terwijl de helle klas aan het praten was omdat niemand wist dat we een toets hadden. roept iemand naar haar dat ze de tering kan krijgen en en ander roept dat die niet apart gaat zitten omdat hij anders niet af kan kijken en dan zeg ik tegen iemand dat het een feit is en dan word ik wegestuurd en krijg ik een 1.
    nu hebben we dit semester ook nog eens een andere docent voor LLB en mag ik het proefwerk niet overdoen...
    Ik ben er hellemaal klaar mee gewoon.
    Ik ga het leger wel in ofzo., ;x

    oke, sorry even zeiken.
    dus wie heeft het wel naar zijn zin op school?

    ~OKe, en ik hoef niet meer te horen dat alles aan mij licht en dat ik dom ben of better moet leren, want dan weet ik nu wel ><'

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ...Je bent gezakt voor je VCA-examen? Srs? Je hebt hem nu zeker voor de tweede keer verfuckt, want de officiële VCA's waren in december. lol, Basis-VCA is truly het makkelijkste wat er is, alleen moet je goed opletten. Ik ben ook het enige meisje op mijn opleiding (zeg gerust 'school), en je moet je nergens iets van aantrekken, anders gaan ze alleen maar harder zeiken. Laat zien dat je 'n hard hoofd hebt; je moet jezelf bewijzen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik doe een hele leuke opleiding. En het handige aan deze opleiding is dat zowat iedereen dezelfde normen en waarden heeft. Welke richting je in onze opleiding ook uit gaat, heeft iedereen hetzelfde doel: een medemens helpen.
    Tegenover het middelbaar was dat anders aangezien iedereen andere waarden en normen had en dat nogal botste. Dus ik ben momenteel blij met de richting ookal ben ik nu al anderhalve maand aan het leren, maar donderdag is mijn laatste examen! =D

    Ik zou voor jezelf bekijken of je wel verder wil met de richting. Ik ken zelf niets van die richting dus kan je ook niet veel tips geven. Veel succes in ieder geval.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dovahkiin schreef:
    ...Je bent gezakt voor je VCA-examen? Srs? Je hebt hem nu zeker voor de tweede keer verfuckt, want de officiële VCA's waren in december. lol, Basis-VCA is truly het makkelijkste wat er is, alleen moet je goed opletten. Ik ben ook het enige meisje op mijn opleiding (zeg gerust 'school), en je moet je nergens iets van aantrekken, anders gaan ze alleen maar harder zeiken. Laat zien dat je 'n hard hoofd hebt; je moet jezelf bewijzen.

    En bedankt ><'
    en nee, ik ben niet voor de tweede keer gezakt, want gister was pas de eerste keer..
    en hoe wil ik opletten als er niks gebeurt tijdens een les. hij heeft mischien 5 filmpjes laten zien, maar meer ook niet hoor..
    en om nou te zeggen dat het moeilijk was. Nee, maar ik had wel wat andere dingen aan me hoofd..
    en me er iets van aantrekken? nee.
    maar moet ik dan maar niks zeggen als ze me voor de zoveelste keer laten terugkomen om half 8, terwijl ik nisk gedaan heb, maar ze mij eruitpikken omdat ik rood haar heb.
    tuurlijk.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 15:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    En bedankt ><'
    en nee, ik ben niet voor de tweede keer gezakt, want gister was pas de eerste keer..
    en hoe wil ik opletten als er niks gebeurt tijdens een les. hij heeft mischien 5 filmpjes laten zien, maar meer ook niet hoor..
    en om nou te zeggen dat het moeilijk was. Nee, maar ik had wel wat andere dingen aan me hoofd..
    en me er iets van aantrekken? nee.
    maar moet ik dan maar niks zeggen als ze me voor de zoveelste keer laten terugkomen om half 8, terwijl ik nisk gedaan heb, maar ze mij eruitpikken omdat ik rood haar heb.
    tuurlijk.


    Schatje,
    Je weet dat ik heel veel van je hou,
    En ik snap je ook best wel ,
    Maar omdat je rood haar hebt?
    Ik denk niet, dat ze dat als reden zien om jou 'er uit te pikken'
    Want als het zo zou werken, dan zou ik 24/7 op school zitten :/


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Jij was toch dat meisje dat als enige tussen jongens op school zat, en dat de leraren je niet normaal behandelden?
    na ja succes
    eugggh
    ik heb ook problemen hierzo
    ik wilde een opleding in februari volgen, blijkt er niet genoeg aanmeldingen te zijn MOET ik in augustus starten plus dat ik een stage moet hebben om deel te nemen aan die opleiding


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    vocalizer schreef:
    (...)

    Schatje,
    Je weet dat ik heel veel van je hou,
    En ik snap je ook best wel ,
    Maar omdat je rood haar hebt?
    Ik denk niet, dat ze dat als reden zien om jou 'er uit te pikken'
    Want als het zo zou werken, dan zou ik 24/7 op school zitten :/

    schat, dat heeft een leraar sireus een keer tegen me gezecht.
    De helle klas was aan het praten en ik vroeg ene potlood aan iemand toen riep hij dat ik me de volgende dag moest melden.
    toen ging ik vragen waarom, en toenw as de reden dat ik praten. toen zie ik dat heel de klas een het praten was. en toen zij die. 'ja, maar jij hebt rood haar en ben een meisje.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat suckt echt erg.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Styles schreef:
    (...)
    schat, dat heeft een leraar sireus een keer tegen me gezecht.
    De helle klas was aan het praten en ik vroeg ene potlood aan iemand toen riep hij dat ik me de volgende dag moest melden.
    toen ging ik vragen waarom, en toenw as de reden dat ik praten. toen zie ik dat heel de klas een het praten was. en toen zij die. 'ja, maar jij hebt rood haar en ben een meisje.'


    'Jij bent een meisje', is de toverzin. Geloof me, als de schoolleiding jou plaagt om het feit dat je rode lokken hebt, moet je daar wat van zeggen; het is tenslotte pesten. Ik heb ook 'problemen' gehad omdat ik een meisje ben. Gewoon een paar keer je smoel opentrekken, en ze kappen wel, tenzij je echt tussen holbewoners met een IQ van -10 zit, want dan raad ik je aan dat je een hoger niveau zoekt, want dat kun je best. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    School? Praat er niet over. Fml.


    26 - 02 - '16

    Dovahkiin schreef:
    (...)

    'Jij bent een meisje', is de toverzin. Geloof me, als de schoolleiding jou plaagt om het feit dat je rode lokken hebt, moet je daar wat van zeggen; het is tenslotte pesten. Ik heb ook 'problemen' gehad omdat ik een meisje ben. Gewoon een paar keer je smoel opentrekken, en ze kappen wel, tenzij je echt tussen holbewoners met een IQ van -10 zit, want dan raad ik je aan dat je een hoger niveau zoekt, want dat kun je best. :Y)

    volgens mij lach je met net zelf uit omdat ik gezakt ben voor vca?
    met andere worden, dat ik ook dom ben?
    en me smoel opentrekken heb ik al zovaak gedaan en dat gaf alleen maar meer problemen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    schat, dat heeft een leraar sireus een keer tegen me gezecht.
    De helle klas was aan het praten en ik vroeg ene potlood aan iemand toen riep hij dat ik me de volgende dag moest melden.
    toen ging ik vragen waarom, en toenw as de reden dat ik praten. toen zie ik dat heel de klas een het praten was. en toen zij die. 'ja, maar jij hebt rood haar en ben een meisje.'

    Dat is èèn leraar. En waarschijnlijk was tie' het gewoon zat, en op dat moment dat jij wat zei, zat die er door heen, en toen je aan hem vroeg waarom kon hij geen goede reden bedenken en toen bam.
    Je zegt de hele tijd dat àlle leraren de pik op je hebben omdat je rood haar hebt. De kleur van je haar maakt echt niks uit hoor. Ik heb ook rood haar gehad, hell, roze haar. Wit haar. Noem maar op.
    Je kunt niet serieus geloven dat dat de enige reden is.
    Misschien heb je gelijk, dat leraren vaak jou eruit pikken, zelfs al praat iedereen, of doet iedereen dit en iedereen dat, maar ik durf te wedden dat er ook anderen op joun school zitten die precies datzelfde gevoel hebben.
    Zo zie jij de situatie. Ik kan daar niet op oordelen, omdat ik er niet bij ben, ik weet niet hoe het is gegaan.
    Maar mijn mama zegt altijd;
    Er zitten 3 kanten aan elk verhaal. In dit geval, die van jou, die van je leraar en de waarheid.
    Niemand ziet dingen zoals ze echt zijn, maar enkel zoals ze het meemaken.
    En dat zeg ik niet om je dwars te zitten of zo, want je weet dat je mijn beste vriendinnetje bent, en ik heel veel om je geef, maar ik zeg dit omdat , als jij het echt zo'n kutopleiding vind, als je echt elke dag met tegenzin naar school gaat, ja dan moet je een andere opleiding zoeken.
    Maar als dit is wat je later wil doen, dan moet je er even doorheen bijten, het is maar een paar jaar. En tuurlijk, mag je best af en toe even zeuren over je leraren en over je school en zo dat doet iedereen, maar jij zegt alleen maar dat al die dingen gebeuren vanwege je haarkleur.

    En nu moet je niet kwaad op me worden, of chaggerijnig want ik wil geen ruzie met je, like I said, jij bent mijn beste vriendinnetje, maar dit is zoals ik het zie.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Styles schreef:
    (...)
    volgens mij lach je met net zelf uit omdat ik gezakt ben voor vca?
    met andere worden, dat ik ook dom ben?
    en me smoel opentrekken heb ik al zovaak gedaan en dat gaf alleen maar meer problemen.

    Ehm, het is niet per se uitlachen, maar gewoon eh, algemene kennis. Ik noem je niet dom, ik zeg net dat je beter kan. Okay, probeer dan iets anders: Betere cijfers halen dan de rest. Dan vergaar je vanzelf respect because ur smart herfderf.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Eh, hoe lang heb je gestudeert?
    Mijn stiefvader is weer gaan werken in December nadat hij zijn VCA heeft gehaald. Na 2 dagen studeren.
    And, he's not very smart, you know..

    Maar goed, das kut.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jeah! nog iemand die me dom noemt.
    weetje. dit helpt echt motiverend., ;3

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 15:55 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Jeah! nog iemand die me dom noemt.
    weetje. dit helpt echt motiverend., ;3


    I'm not calling you dumb, I'm just saying; Maybe you should have studied a bit more. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.