• Welkom op mijn wedstrijdtoppic!


    De toestemming:

    Yoda schreef op 10 maart 2012 - 13:57:
    RE: Songtekstenwedstrijd...

    Hallo LaDouce,
    hierbij heb je toestemming voor je songtekstenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!
    Groetjes, Yoda.



    Deelnemers
    Ik zoek 10 à 15 leden die actief en positief ingesteld zijn om aan mijn wedstrijd deel te nemen. Zoals later vermeld is niet actief meedoen geschorst worden.

    Hier komt de deelnemerslijst te staan:

    1) Niallvember
    2) Parachutes
    3) TheRumIsGone
    4) Klainebow
    5) Flanagan
    6) JustinWife
    7) Soerjadi
    8) Liamousine
    9) Eurydice
    10)Faberyayo


    De regels

    1) Indienen via PB ajsjeblieft.
    2) Heb respect voor elkaar en elkaars werk!
    3) Als ik er om de één of andere manier even niet kan zijn tijdens de wedstrijd, gelieve dit toppic dan niet vol te posten met 'Wanneer komt de uitslag?', want geloof me, ddar krijg ik uitslag van!
    4) Even voor de duidelijkheid: het gaat om de lyrics, niet om het zingen!

    5) Nog één iets! 1D liedjes zijn niet toegelaten! Doe je het toch? Dan moet ik je met pijn in het hart een 2 geven, hoe goed je ook bent.

    Jury
    Ik zoek één extra jurylid. Interesse? Vul dit dan even in:

    Naam;
    Usersnaam;
    Leeftijd;
    Ooit al eens eerder gejureerd?
    Ben je goed in Engels?
    Waarom zou ik je toelaten?
    Waar let jij bij het jureren op?

    Stuur dit via een PB naar mij!


    Tijdens de wedstrijd kan je terecht voor vragen, of voor je inzending bij;
    Mij - LaDouce
    Jessica - Jessiiicaa


    Je stuurt je inzending naar de beide juryleden


    Ronden

    Er komen vijf ronden. Voor elke opdracht krijg je één week de tijd. Bij deze wedstrijd zijn er geen afvallers, omdat ik weet hoe rot dat voelt. Wel krijg je punten. Mijn onbekende juryassistent zal jullie punten geven, net als ik zal doen. Van deze punten wordt een gemiddelde genomen. De punten en het commentaar komen in de story.


    Niet ingeleverd

    Ik wil niet bot overkomen, maar omdat ik het gevoel van wachten op de uitslag ken, en niet graag meemaak, staat in deze wedstrijd niet inleveren gelijk aan geschorst worden. Ook omdat ik anders niet verder kan met de wedstrijd. Dat is zowel voor mij, als voor de deelnemers niet gezellig.


    Waar in te leveren?

    Zoals eerder vermeld, in een PB.


    Opdrachten

    Opdracht één
    De eerste opdracht luid;
    Je kiest een liedje en herschrijft de eerste strofe en refrein!
    Pas op dat je herschrijving op het ritme past!

    Engels/Nederlands: Maakt niet uit!
    Deadline: volgende week dinsdag, 3 april.
    Veel plezier!
    En nogmaals excuses!



    Alvast bedankt!

    Ik, LaDouce, wens jullie heel veel plezier en succes toe!

    <3<3<3

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 20:16 ]


    Let's smile'

    Uitschrijving:
    Lifechanger (Soerjadi).

    Bedankt voor het melden!

    Het spijt me, maar ik vind de opdracht echt te onduidelijk.. Wat is nu precies de bedoeling?
    Moet je een heel ander nummer schrijven, of de betekenis van het origineel behouden? En moet je de titel behouden of een andere verzinnen?
    Kortom, moet je gewoon alleen de originele melodielijn houden en de rest helemaal omgooien en opnieuw schrijven?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af als wat parachutes vraagt..
    En ik heb wel iets, maar dat heeft niet perse het zelfde thema als het liedje die ik heb gekozen.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 14:17 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik kan de opdracht niet inleveren voordat mijn vraag beantwoord is..
    Ik begrijp dat je straf hebt enzo en daardoor niet achter de computer kan, maar ik kan zo mijn opdracht niet inleveren. En aangezien ik morgen geen tijd heb en vandaag eigenlijk ook (bijna) niet en ik er geen vertrouwen in heb dat mijn vraag vandaag beantwoord wordt, denk ik niet dat ik op tijd in kan leveren.
    Ik zou dus graag een antwoord op mijn vraag willen, en anders wil ik een paar dagen uitstel, want ik ga het zo niet redden voor dinsdag.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sorry ik heb het ontiegelijk druk gehad. Ga vanavond/morgen er even mee bezig. Wanneer moet hij ingeleverd zijn morgen? (:


    Remember when...

    Dinsdag (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik zal de vraag zo goed mogelijk beantwoorden. Eigenlijk is echt een interpretatie van wat ik dénk dat LaDouce bedoeld, maar aangezien ik de opdracht niet geschreven/verzonnen heb, kan ik aan het verkeerde eind trekken.

    Maar dat geeft niet. Aangezien LaDouce niet online kan komen, moet je maar op mijn woord vertrouwen en zelfs als die fout is maakt dat uiteindelijk niet uit. Ik denk dat ik deze wedstrijd meer zal runnen dan haar.

    Je behoudt de titel, zodat ik (en LaDouce) weet over welke song het gaat. Je kiest gewoon een mooi nummer/ een mooie song en herschrijft het eerste refrein en het eerste couplet.

    Dus: je maakt een andere tekst op de melodie.

    Wat het thema betreft: die mág je behouden, maar is niet verplicht. Je mag ook een ander onderwerp kiezen. Doe wat jij zelf het makkelijkste vindt.



    En morgen is de deadline guys! Ik heb nog maar 1 ontvangen!

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 18:50 ]

    Jessiiicaa schreef:
    Ik zal de vraag zo goed mogelijk beantwoorden. Eigenlijk is echt een interpretatie van wat ik dénk dat LaDouce bedoeld, maar aangezien ik de opdracht niet geschreven/verzonnen heb, kan ik aan het verkeerde eind trekken.

    Maar dat geeft niet. Aangezien LaDouce niet online kan komen, moet je maar op mijn woord vertrouwen en zelfs als die fout is maakt dat uiteindelijk niet uit. Ik denk dat ik deze wedstrijd meer zal runnen dan haar.

    Je behoudt de titel, zodat ik (en LaDouce) weet over welke song het gaat. Je kiest gewoon een mooi nummer/ een mooie song en herschrijft het eerste refrein en het eerste couplet.

    Dus: je maakt een andere tekst op de melodie.

    Wat het thema betreft: die mág je behouden, maar is niet verplicht. Je mag ook een ander onderwerp kiezen. Doe wat jij zelf het makkelijkste vindt.



    En morgen is de deadline guys! Ik heb nog maar 1 ontvangen!


    Dankjewel. Ik denk dat ik hem vanavond wel afkrijg. Sorry als ik bot overkwam, het irriteerde me een beetje, ook omdat ik juist veel zin had om te gaan schrijven, maar ik het niet begreep. I hope you can forgive me!^^"


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dankjewel. Ik denk dat ik hem vanavond wel afkrijg. Sorry als ik bot overkwam, het irriteerde me een beetje, ook omdat ik juist veel zin had om te gaan schrijven, maar ik het niet begreep. I hope you can forgive me!^^"


    Haha I forgive you. Ik snap het ook wel. Ik vind het zelf ook irritant omdat ik geen informatie binnenkrijg van LaDouce dus leid ik het maar zoals ik denk dat zij het in haar hoofd heeft.

    Succes met het schrijven!

    Moet ik 'm bij jou inleveren of bij LaDouce? (:
    Ik heb 'm af! ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh wacht ik zie het al, bij beiden juryleden. xd
    Ik lees krom.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oke bedankt. Dan zal ik hem zo sturen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb er inmiddels 3 ontvangen!

    Vandaag is de deadline jongens!
    Spanning en sensatie.

    Wat ik al kan melden: jullie zijn getalenteerd jongens!;)

    Uh, ik vind dit echt heel moeilijk.


    Carry me away, I hope that you don't break.