• En dan mag ik Soulmates het verhaal van Phoenix kopen
    Soulmates is een boekenserie en het verhaal van Phoenix is het tweede deel.
    Ik heb voor kerst het eerste deel, het verhaal van Sky, gehad en ik heb het al 7 keer gelezen en het is mijn favoriete boek, dus ik keek uit naar deel 2.
    Het ligt al sinds begin Maart in de winkels, maar ik moest van mijn ouders wachten tot de boekenweek die woensdag begint, maar woensdag heb ik geen tijd en dus ga ik hem donderdag na huiswerkbegleiding kopen
    Ik ben zo benieuwd en ik wil het zo graag lezen.
    De Soulmates serie gaat over het volgende

    De familie Benedict, bestaande uit Saul en Karla Benedict, de ouders en hun zeven zonen. Trace, Uriel, Victor, Will, Xavier, Yves en Zed. De Benedict familie is niet zomaar een familie. Het is een familie van Savanten. Savanten lijken op het eerste gezicht normale mensen, maar schijn bedriegt. Ze hebben verschillende gave. De meeste hebben telekinese en telephatie, maar daarnaast hebben ze ook nog een 'eigen' gave. Dat kan bijvoorbeeld zijn; In de toekomst kijken, in het verleden kijken, gevaar aanvoelen, mensen een wil opleggen. Van alles dus. De zevende zoon of dochter heeft altijd de sterkste gaven, je zou hem of haar kunnen zien als een bord waar alle informatie wordt verzameld en verwerkt. Alle Savanten hebben een Soulmate. Alleen weten ze niet waar, of wie. Als twee Soulmates elkaar hebben gevonden zijn hun krachten sterker en kan niks hun meer uit elkaar halen. De serie draait dus om de zeven Benedicts en hoe zij hun Soulmate vinden.


    De serie wordt geschreven door Joss Stirling en ik kan hem aan iedereen aanraden!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat verhaal klinkt echt leuk ; ) Ik zal er eens naar gaan kijkrn!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Klainebow schreef:
    Dat verhaal klinkt echt leuk ; ) Ik zal er eens naar gaan kijkrn!

    Ik raad het echt erg aan, hoewel ik heel veel lees en veel boeken heb is dit toch echt mijn favoriete serie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Geweldig, dat is eigenlijk de Cullens & de wolven gecombineerd (sorry voor de vergelijking maar daar moest ik dus wel meteen aan denken) :$

    Maar dat lijken me echt leuke boeken, wanneer komt deel drie uit?


    Physics is awesome

    Lijken me leuke boeken, ik zal kijken of ik ze ergens kan lenen of kopen.


    The odds are néver in our favor.

    Die wil ik lezen!!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Lijkt mij interessant. Wat is de titel van het eerste deel? Dan kan ik hem eens opzoeken in de bieb. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Het eerste deel heet Soulmates, het verhaal van Sky


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one