• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Avan North

    Helder wit licht sloeg neer op mijn netvlies. F*ck, het was veel te fel. Ik sloeg mijn hand voor mijn ogen en direct verscheen er een blauwe lucht, een warme zon en allemaal prachtige dingen. Twee herten sprongen rond, vogels floten en waar de heck hing Isabelle nou weer uit? Ik zette mijn handen aan mijn mond. 'ISABELLE!' Riep ik luid. Mijn stem galmde over het grasveld. En ja hoor, daar kwam mijn stiefzusje nors aangelopen in haar gescheurde jeans en haar afgetrapte zwarte sneakers. 'Doe eens normaal man, ben niet doof.' Mopperde ze. Een lach verscheen op mijn gezicht. 'Zo ken ik je weer kleintje.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ik ben the voice Kids aan het kijken, af en toe reageer ik in de pauzes.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Kijk naar de eerste post van Jade. Zo kan je ook een soort van beginnen. Alleen dan nders beschreven.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga ff douchen, daarna begin ik met een reactie.]


    I only miss you when I'm breathing

    Jade Sky Bright
    Bij hem verschijnt een kompas en ik schud verwarrend mijn hoofd en ga in een kleermakerszit zitten. Mijn hersenen kraken even en opeens begreep ik het helemaal. 'Weten jullie nog het bezoek bij de proffesor hij heeft ons naar deze wereld gestuurd, maar waarom kunnen we er niet uit?' Praatte ik een beetje tegen mezelf, maar ook tegen de andere n'Hijcwaarschuwde ons met deze woorden: "Kijk uit met je gedachte iedere prikkel kan werkelijkheid worden. Het kan zeer gevaarlijk zijn alsje je gedachte niet onder controle kan houden."' Citeerde ik zijn woorden. Ik grinnikte. 'Jech alsof als ikaan een bijvoorbeeld draak denk er een tevoorschijn kom.' Zeg ik grinnikend. Geen seconde erna hoor ik gesnuif achter me. 'Er staat er eentje achter me npof niet.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Waarom moest ik dat zeggen?! Ik bracht iedereen in problemem n


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Even abo, zit nog in de auto. Ben over 20/30 min thuis en dan schrijf ik iets]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Josephine 'Josje' Michella Coronado.
    Het voelt alsof ik uit een vliegtuig ben gesprongen, maar dan zonder parachute. Het voelt alsof ik een zware kater heb na een lange nacht feesten. Het voelt als, als wat precies? Ik lig op een kale, witte vlakte. Van mij tenen naar mijn scheenbenen; Ik voel alles nog. Ik ga verder om hoog, mijn buik, mijn borst, mijn schouders, mijn armen. Ik voel het. Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond. Voorzichtig ga ik rechtop zitten en kijk beter om me heen. Er begint zich een weg te vormen. Om preciezer te zijn: Een asfaltweg, ik zit in het midden, op de witte streepjes. Dan, voor mij doemt een vrachtwagen op. Snel sta ik op en ren naar de stoep. De vrachtwagen raast voorbij. Dat was echt op het nippertje. Ik loop verder. Nu komt er een grasveld. Het is prachtig groen, bijna té groen. Ik loop verder, om me heen komen steeds meer dingen: Bomen, bosjes en zelfs een vijver. Allemaal leuk, maar.. Waar ben ik?! Alsof mijn vraag gehoord is vliegt er een vogel over. Nadat de duif op mijn schouder is gaat zitten vliegt hij weer op. De vogel vliegt recht voor me uit, ik achtervolg voor hem.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 21:52 ]

    Iral

    Als dit een droom was, dan zou ik pijn moeten voelen.
    Meteen nadat die gedachten is "uitgesproken" gaat er een steek van pijn door mijn lichaam. Kreunend klap ik dubbel en val op de grond. Laat het stoppen! Laat het stoppen!
    De pijn trekt weer weg.
    Oké, het is dus geen droom. Dit is echt. Maar waar ben ik dan? Wat me ook opvalt, is dat steeds als ik aan iets denk het gebeurd.
    Stoel. Ik wil een stoel.
    Eerst gebeurd er niets. Dan knipper ik met mijn ogen en loop ik tegen een stoel aan.
    Ongelooflijk.
    Ik besluit niet aan meerdere dingen te denken, want wat zou er gebeuren als ik aan ergere voorwerpen dacht als een stoel? Bijvoorbeeld een machinegeweer, of zo.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Elizábeth Taylor Billington

    Ik draaide me om en keek recht in twee paar ogen van een jongen.
    'Heey weet jij waar we zijn?' vroeg hij. Nogsteeds verbaasd keek ik hem aan, aangezien ik niet had verwacht dat ik nog iemand zou tegenkomen op deze rare plek. Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, geen idee'' mompelde ik. We liepen samen verder, geen idee waar naartoe. ''Het was zo vreemd..'' begon ik. ''Eerst was alles wit, maar ik dacht aan wat dingen en ze verschenen opeens'' ging ik verder. Ik keek om me heen. Het riviertje was er nogsteeds, en liep kronkelig links van ons. Het gras was langzaam veranderd in zand, en de bergen waren wat dichterbij. Ook waren er nu meer struikjes dan bomen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayden Jason Bright
    Ik knik bij haar antwoorden. 'Ik ben trouwens Jayden.' Zeg ik vriendelijk. 'Weetje gisteren gingen we toch naar die prof? We gingen dacht ik in een machine, maar waarom zijn we er nog niet iit als we erin zitten?' Vraag ik niet echt bedoeld voor mij eerder hardop denken. 'Het is alsof je als je aan een leeuw denkt hij ook tevoorschijn komt.' Zeg ik grijnzend. Ik hoor opeens hard gegrom voor ons en kijk dus naar voren. Mijn ogen worden groot als ik de leeuw zie. 'Ehm misschien is het echt wat je denkt realiteit word.' Zeg ik peinzend. Ik grijp haar pols en trek haar mee. Boom denk ik gelijk en en grote boom komt op de plek voor ons. Ik klim erin en trek haar mee. Voor zover ik wist konden leeuwen niet klimmen. 'Dit is erg lekker.' Zeg ik sarcastisch. Ik zucht en druk mijn vuisten op mijn voorhoofd. Wat gebeurde er allemaal.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Josephine 'Josje' Michella Coronado.
    Ik loop, of te wel; Ren verder en kom op een zandvlakte. Middenin staat een grote boom. Ik hoor gegrom en zie een leeuw staan. Een zucht verlaat mijn mond. Wat moet zo'n beest? Ik maak een geluidje, die ik altijd maak om mijn kat te lokken en zie dat hij mijn kant op kijkt. Ik peins mijn hersens en tover een grote lap biefstuk tevoorschijn. Dat trekt de aandacht van de leeuw. Snel denk ik aan een grote ijzeren kooi. Ik gooi het stuk vlees in de kooi en zie dat de leeuw erachter aan rent. In gedachten laat ik een groot hangslot om de kooi vormen. Wanneer ik zie dat hij niet meer weg kan klop ik mijn handen af. "Zo," Grinnik ik en kijk de leeuw aan. Eigenlijk is hij best schattig. Tijd voor drinken. Ik denk aan een koude fles water en voor ik het weet staat het voor me. Ik til het op, draai de plastic dop eraf en drink eruit. Dit gaat nog wat worden..

    Elizábeth Taylor Billington

    De leeuw stond grommend voor de boom, heen en weer lopend, wachtend totdat we naar beneden kwamen. ''Ik ben Liz'' zei ik, nahijgend van het rennen. ''Ik wil naar huis'' jammerde ik toen, half tegen mezelf. Ik keek even opzij, naar Jayden, die met zijn hoofd tegen zijn vuisten leunde. Hij had donkerbruin haar, in een hoge kuif. Zijn donkere ogen stonden bedenkelijk. Toen ik hem verder bekeek viel het me op dat hij redelijk gespierd was. Ik leunde een beetje achterover, tegen de dikke boom, en staarde voor me uit. Hoe kwamen we hier weg? Lukte dat überhaupt wel?
    Ik zag dat de leeuw wegrende, recht een kooi in. Een onbegrijpelijke frons verscheen op mijn gezicht, maar die vervaagde toen ik zag dat het door een meisje kwam.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Isabelle North

    Geirriteerd greep ik Avan's pols en trok hem mee. 'Laten we hier wegwezen en naar huis gaan. Hoe eerder ik hier weg ben, hoe beter. Verdorie, ik snak naar een beker Starbucks.' Zuchtte ik. Direct toen ik de woorden uit had gesproken, dook er een beker Starbucks in de horizon op. Grijnzend keek ik naar Avan. 'Wat heb ik toch een geweldig leven!' Lachte ik. Ik pakte de beker Starbucks en nipte aan het rietje. 'Echt hoor. Moest dat nou echt? Als je kan vragen om een nieuwe auto, denk jij aan Starbucks? Meiden.' Klaade Avan. Een licht scheen fen in onze ogen. Een gloednieuwe zwarte Bentley kwam opgedoken uit het niets. Avan's ogen werden groot en direct keek hij naar boven. 'DANK U!' Riep hij lachend uit. Hij ging op zijn knieën zitten en knuffelde de auto. Raar ventje. 'Sta op en kom mee, voor we iemand tegen komen. Ik ga niet voor gek staan hoor,' waarschuwde ik hem.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:32 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Cassie Raven Benson
    Ik word wakker van de warme zon die op mijn gezicht schijnt. Voorzichtig knipper ik even met mijn ogen om aan het licht te wennen. Als ik uiteindelijk mijn ogen open heb kijk ik verbaasd om me heen. Ik lig in het gras en ik zie hertjes, vlinders en dat soorten dingen. 'What the fuck,' mompel ik terwijl ik overeind kom. Het lijkt hier wel een of andere plek van een Barbie film. Ughh. Als ik met mijn hand door mijn haar ga merk ik dat ik er knuppen in zitten. Een borstel zou handig zijn. Dan zie ik ineens een borstel in het gras liggen. Ik frons even waarna ik mijn schouders op haal en de borstel pak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Faithlyn Diamond Light

    Ik keek naar Jade, 'Inderdaad,' zei ik toen. 'Dus wacht,' zei ik en probeerde iets uit, 'Dus als ik aan een eenhoorn zou denken verscheen die ook?' Ik dacht eraan en na twee tellen stond die er ook, 'Wauw, wacht? Kunnen we geen poort bedenken ofzo?' vroeg ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.