• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Aaaii, ik was logeren bij een vriendin, en gelijk vet veel pagina's erbij! Kan iemand me even vertellen wat er allemaal is gebeurt? :3]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 16:55 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samuel Alexander White

    Ik knikte naar Jade. Mijn hoofd was een warboel en ik keek naar achteren, de insecten en spinnen kwamen steeds dichterbij. Ik dacht aan een stel verdoofpijlen. Ik kreeg meteen een pistool en grijnsde. 'Dakraam open,' zei ik toen. Ik ging in de auto staan zo ver dat kon en begon de pijlen op ze af te schieten. Het werkte maar het werden er steeds meer. Ik ging snel weer zitten in de auto, 'Sneller,' riep Faithlynn toen. Ik dacht aan een muur een grote stenen muur met elektrische schok draden. Het kwam en de beesten achter ons waren weg. We reden een tijdje rustig door maar toen stroomde een zee van lava onze richting op. 'Faithlynn!' riep ik toen boos. Ze had altijd al iets met lava en vuur gehad. 'SOrry,' piepte ze toen. Ik dacht aan een bel, een luchtbel die niet zou knappen bij hitte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Logan

    Yasmin zet mijn vingers weer goed en speelt daarna het akkoord A mineur, ik let goed op en sla de snaren achter elkaar aan. Het klinkt weer best goed en ik probeer daarna weer het gewone A akkoord wat ook lukt, ook al duurt het wel een beetje lang. Trots op mezelf kijk ik even afwachtend naar Yasmin om te kijken wat het volgende akkoord is.


    I only miss you when I'm breathing

    Yasmin Noëlle Hastings
    Ik glimlach even als het Logan lukt. 'Ik zei toch dat je het wel zou kunnen,' zeg ik glimlachend. 'Okee, nu komt de B,' zeg ik daarna, 'die is lastiger'. Ik pak zijn hand weer vast en zet zijn vingers weer op de goede plek. 'Dit is dus de B,' zeg ik. Dan zet ik zijn vingers ietsjes anders neer, 'en dit is de B mineur. Probeer eens B en dan B mineur,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Isabelle

    'Anything here makes me dazy
    The perfectness drives me crazy
    So much beauty and I can't get some
    So much insecure I wanna run away from
    But I'm not that strong
    But being normal isn't that wrong...'


    De teksten borrelden uit zichzelf in me op en zachtjes zong ik ze. Ik schreef wel vaker liedjes, maar die waren alleen voor mezelf. Al wist ik zeker dat Jayden ze vaak genoeg las als hij op mijn kamer kwam. Soms wilde ik hem gewoon een klap verkopen... Ik hoorde plotseling een harde 'AU!' naast me. 'Sorry...' Mompelde ik tegen Avan. 'Ik kon mijn gedachten even niet bedwingen.' Ik grinnikte even.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Logan

    Ik knik als ik het begrijp en zet mijn vingers terug op het akkoord B dat ik dus net had geleerd, ik sla de snaren aan en het klinkt goed. Snel wil ik verder met B mineur maar doordat ik te snel wil sla ik perongeluk A mineur aan, 'Sorry,' zeg ik waarna ik mezelf herstel als ik het door heb gehad.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 22:21 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [ je hebt de verkeerde naam gebruikt slimpie]

    Yasmin Noëlle Hastings
    Ik schud lachend mijn hoofd, 'geeft niet. Je bent een snelle leerling,' zeg ik glimlachend. Zo gaan we nog even door en na een tijdje heb ik Logan alle basisakkoorden geleerd. 'Ik zei toch dat je het wel zou kunnen. Iedereen heeft wel iets muzikaals in zich, sommige alleen meer dan anderen,' zeg ik. Ik stop even een blonde krul achter mijn oor waarna ik even naar Logan glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Slimme mensen maken ook fouten :P]

    Logan

    Ik glimlach een beetje onzeker terug. Al die akkoorden leren was een stuk makkelijker dan ik er van had verwacht, maar op een andere manier was het ook wel weer moeilijk. 'Heb je gitaar les gehad of heb je alles jezelf aan geleerd?' besluit ik dan te vragen om het gesprek niet stil te laten vallen, wat in gesprekken waar aan ik deelneem vaak gebeurt.


    I only miss you when I'm breathing

    [alleen jammer dat jij niet slim bent a.]

    Yasmin Noëlle Hastings
    'Heb je gitaar les gehad of heb je alles jezelf aan geleerd?' vraagt Logan. 'Ik heb mezelf aangeleerd,' zeg ik met een klein lachje. 'Aan het begin was het best wel moeilijk maar na een tijdje niet meer,' vervolg ik. 'Noem eens een liedje,' zeg ik dan, 'misschien kan ik het wel spelen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Erg jammer (huil)]

    Logan

    'Party Rock Authem,' zeg ik met een kleine grijns, 'Nee, ehm A Team? Kan je die spelen?' vraag ik daarna met een serieuzere blik. 'Je weet wel, van die ene Ed Sheeran volbens mij.' voeg ik er nog aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Yasmin Noëlle Hastings
    Ik lach even, 'die is van Ed Sheeran inderdaad,' grinnik ik. 'Party Rock Anthem had ik ook wel kunnen spelen hoor,' voeg ik er nog aan toe. Dan zet ik mijn vingers op de snaren en begin te spelen. Terwijl ik speel kijk ik af en toe op naar Logan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade Sky Bright
    Ik wist de zwakte van Lava. Geleerd met aardrijkskunde en nu kon ik echt blij zijn dat ik had opgeled. Ik liet een gigantische vloedgolf over de lava heengaan. Helaas was ik vergeten hoe ik het kon stoppen. Ik reed achteruit draaide 180 graden en reed volkenrecht vooruit. Ik dacht aan een trog vlak achter ons zodat de water daarin kon. Ik zuchte vermoeid toen het klaar was. De mist was ook achter de trog net als die vieze dieren. Ik zuchte en deed mijn hoofd even in mijn nek. We waren veilig. 'Is iedereen Oke en niemand gewond?' Vroeg ik bezorgt naar achteren. Ik dacht even aan niets meer. Ik maakte mijn hoofd leeg om zo niets tevoorschijn te toveren. Ik zuchte en sloot even mijn ogen nu pas kwam ik erachter hoe doodmoe ik was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Samuel Alexander White

    Ik glimlachte even, 'Ja we zijn oke,' zei ik toen. Ik zag hoe moe Jade was. Ik wisselde met haar van plek, 'Ga even slapen, jullie beide,' zei ik toen. Faithlynn was te koppig om wakker te blijven en rustig reed ik nu ergens naar toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Logan

    Ik kijk geïnteresseerd naar hoe Yasmin begint te spelen, ik merk dat ze af en toe opkijkt naar mij. Ik word er een beetje verlegen van maar ik probeer het niet op te merken, 'Mooi,' zeg ik met een glimlach als ze klaar is met spelen. 'En als je dat kan, mag je Party Rock Anthem ook wel spelen hoor,' voeg ok er daarna grijnzend aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Yasmin Noëlle Hastings
    'Mooi,' zegt hij glimlachend als ik klaar ben. 'En als je dat kan, mag je Party Rock Anthem ook wel spelen hoor,' voegt hij er grijnzend aan toe. Ik grinnik even, 'het klinkt akoestisch wel heel anders hoor,' zeg ik waarna ik begin te spelen. Als ik klaar ben kijk ik Logan weer aan, 'als we hier echt heel lang vast zitten kan ik je het wel leren te spelen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered