• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:20 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake ~ Mens

    Ik sloot de deur achter me en plofte op de bank. Ik staarde naar Luca, hij zag er best leuk uit. Nou ja, best leuk. Dat is een onderdrijving. Heel erg leuk zou eerder passen. Ik hield mijn gezicht in een plooi. Ze mogen niks merken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Nee bedankt, ik heb net gedronken." glimlachte ik kort en wierp een snelle blik op Damon. "En ik moet er zo weer vandoor, ik wilde jullie niet storen." De lucht leek nogal geladen te zijn. "Ik vroeg me alleen af wat er net gebeurd was, that's all."


    Your make-up is terrible

    Scarlett

    'Aangenaam. Scarlett.' Ik glimlachte terug en schudde zijn hand. 'Is er iets leuks op tv?' Ik zakte wat verder onderuit op de bank.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Helemaal niets," Zeg ik en bekijk haar.
    "Maar misschien vind jij iets leuks." Ik geef haar de afstandsbediening.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Scarlett

    Ik haalde mijn schouders op en pakte de afstandsbediening. Ik begon wat te zappen. Na een tijdje schudde ik mijn hoofd. 'Niks. Maar al vond ik die ziekenhuisserie aardig dorst opwekkend,' grinnikte ik.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik lach even om wat Scarlett zegt.
    "Tja," Grinnik ik.
    "Wil je wat over jezelf vertellen?" Vraag ik geïnteresseerd.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Hanna Brigitta Kunert.

    'Alleen eventjes weten wat er aan de hand was?' vroeg ik aan Luca, die me doodleuk glimlachend aankijkt. 'Ik- euhm eh, ik-' stotter ik en vertel het dan maar.
    'Ik... heb Mary gebeten. Ik dacht dat ze zich had aangemeld en-' zeg ik met een sneltreinvaart. 'Het spijt me.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Scarlett

    Mijn ene mondhoek trok op in een scheve grijns. Spottend haalde ik mijn wenkbrauw op. 'Nou zo interessant ben ik niet, geloof me.' Zijn blik was nog steeds geïnteresseerd. 'Maar goed... Mijn naam is Scarlett Chamberlain, ik ben 17 jaar, ik ga hier in de buurt naar de kunst acedemie, ik speel piano, kom uit een klein gezin...' Ik slaakte een zucht. 'Dit is echt moeilijk. Nu jij.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Damon Blake ~ Mens
    Ik keek geamuseerd naar beide. En luisterde naar wat Hanna zei. Daarna keek ik naar Luca, "Je stoort ons niet hoor. Je mag best meedoen als je wilt." zei ik glimlachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik glimlachte naar Hanna. "Wat is deze wereld toch verleidelijk." Ik stond op en legde mijn hand op haar schouder. "Maak je maar geen zorgen, ik begrijp je volledig. Het is moeilijk om er niet aan toe te geven." Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar Damon. "Ze zouden zich eens wat vaker moeten aanmelden." Hierbij glimlachte ik naar hem en knipoogde ik naar Hanna. "Dat wilde ik gewoon even weten, ik ben nieuwsgierig."
    Daarna keek ik even naar Damon. "Meedoen met wat?" Iets in zijn stem trok mijn interesse.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:31 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake ~ Mens
    Ik grinnikte om Luca's reactie. "Nou, zoals je zelf al zegt zouden ze zich vaker moeten aanmelden." Ik raakte net duidelijk genoeg mijn nek aan. "Het is al een tijd geleden dat ik me heb aangemeld voor zoiets." zei ik, terwijl ik Luca recht in de ogen kijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Wat een toeval, ik ga ook naar de kunstacademie." Zeg ik met een lachje.
    "Maar oké, ik ben Solomon Vigée-Lebrun. Ik weet lastige achternaam. Maar oké, ik ben 16 jaar en kom uit Engeland." Glimlach ik naar Scarlett.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Hanna Brigitta Kunert.

    'Ja, zeg eens Damon; waar zouden we aan beginnen, eigenlijk?' vraag ik hem en ik kijk Luca ook vragend aan. 'Licht eens een tipje van de sluier op?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Luca Jones
    Ik keek geinteresseerd naar Damon, hij trok mijn interesse met zijn woorden.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake ~ Mens
    "Nou, ik gok dat jullie vast wel hebben geroken hoe lekker ik ruik. Hoe lekker mijn bloed zou smaken." Ik sta op en loop naar mijn koelkast. Daaruit haal ik een heel klein roodkleurig zakje. Een klein zakje voel met mijn bloed. Ik gooide het op de schoot van Luca. "Dat is mijn bloed, een tijdje terug vers getapt. Neem maar een slokje maar deel wel met Hanna." Ik plofte op de bank en grijnsde naar hun beide.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.