• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:20 ]


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    "Nee, je stoort niet echt." mompel ik. "Ik bedoel vanwege school en huiswerk. Dat is nogal veel. Soms zit ik de hele avond te blokken ervoor." Ik keek even naar mijn bureau. "Nee, ik heb het grootste gedeelte al gemaakt, vanmiddag." Stelde ik hem gerust. Ik keek even naar de tv waar een dikke vent grappig probeerde te doen. "Family guy dus?"


    Your make-up is terrible

    Damon Blake ~ Mens
    Ik haalde mijn schouders op. "We zien wel wat er gebeurd, right? Misschien ben ik vanavond wel in een goede mood en laat je drinken. Maar misschien ook niet. Who knows?" zei ik glimlachend. Ik had mijn glas leeg gedronken en staarde erna. "Heb je misschien nog iets.. sterkers?" vroeg ik nieuwsgierig.

    Darren Dimir ~ Vampire
    "Nou ja, met het maak werk zou ik nog wel kunnen helpen. Leren zul je toch echt zelf moeten doen." zei ik lachend. Toen keek ik weer naar de TV waar de vetzak op zijn gezicht ging. Ik lachte kort. "Zo te zien wel, als je het niet erg vind natuurlijk. Het is jou huis."

    [We zijn er weer, maar dat hadden jullie vast wel gemerkt xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Nee joh, Mitchell! Ik had het nog niet gemerkt :W. Is het goed als ze Damon kust? Ofzo?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Ga je gang maar]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Was de film trouwens leuk?]

    Hanna Brigitta Kunert.

    'Tuurlijk,' zei ik en ik liep naar het andere deel van mijn kamer, dat deels afgeschermd werd door een glazen schuifdeur en ik pakte een fles rum. 'Ik hoop dat je van rum houdt?' vroeg ik en ik schonk hem een glas in, nam zelf een slok en keek hem half-dagdromend aan. Ik was het gezelschap van mensen niet gewend, het gezelschap van warmte was ik zelfs helemaal kwijt.
    'Je gaat me hierom haten.' zei ik en ik schudde mijn hoofd, om mijn lippen vervolgens op de zijne te drukken en hem te zoenen. Een warm gevoel drong door in mijn lichaam en ik trok mezelf weer van hem los, hopend dat hij me geen klap zou verkopen.

    [Stiekem zou ik Darren en Mary samen wel een heel leuk idee vinden, nou ik er toch aan denk. Anyone agree?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Joah, was wel een beste vage film. We keken Coraline, voor als je het wilt weten.]

    Damon Blake ~ Mens
    "Natuurlijk hou ik van rum!" zei ik half-kwijlend. Dat was altijd al een van mijn zwaktepunten qua drank geweest. Misschien dat ik daarom nu zo'n slecht geheugen had... Ik bedankte Hanna toen ze mijn glas bijvulde en nam een slok. Hmmm, wat was dat toch heerlijk.
    Toen ik opkeek zag ik dat Hanna mij half-dagdromend aan zat te kijken. "Je gaat me hierom haten" zei ze terwijl ze opstond. Ik kon wel raden wat er nu zou gebeuren. Ze kwam naar mijn toe en drukte haar koude lippen tegen die van mij en zoende me. Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht en ik zoende haar terug. De koude lippen negeerde ik compleet, daaraan kon je toch niks doen.
    Toen ze zich van mijn lippen lostrok keek ik haar alleen grijnzend aan. "Dat wilde je wel erg graag hé? Ach, dat kan ik me voorstellen." zei ik lachend. Ooooh, wat had ik toch een groot ego opgebouwd in de loop van de jaren.

    [En daar ben ik het helemaal mee eens. Guess what I'm trying.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Oh ja. Die heb ik wel eens gekeken, voor school. Met die knopen... Beetje creepy, vond ik het.]

    Hanna Brigitta Kunert - Vampier.

    'Hoezo dacht je dat?' zei ik verbaasd-lachend, maar was allang blij dat hij me niet weg had geduwd. Hij kon het zich voorstellen, hm, béétje een ego had hij wel. Niet dat dat me bijzonder veel uitmaakte, ik kende mensen met een groter ego. Ik nam ook een slok van de rum, ik kon het best waarderen als het goede kwaliteit was. 'Beetje ego?' lachte ik en ik stootte hem aan, om hem een beetje rum bij te schenken.

    [Dan moet je beter je best doen met proberen! Lijkt me leuk. Ik denk dat ik zo ga, beetje een kort nachtje gehad (nouja, toen ik wilde gaan slapen kon ik niet slapen want ik had Mr. Kettingzaag naast me liggen, het was half vier ofzo) en ik ben vroeg opgestaan]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!



    Damon Blake ~ Mens

    "Ach, op een of andere manier gebeurd dat wel vaker." zei ik grijnzend. "Hoewel jij wel erg snel was." Ik nam nog een slok van mijn Rum. 'Als ze me probeerde dronken te voeren is ze lang bezig' dacht ik bij mezelf. "Not that I mind" zei ik na mijn slok.
    "Hmmm, beetje ego? Ik zou eerder zeggen een groot ego, don't you think?" vroeg ik lachend.

    [Hahaha, ik doe mijn best. Het mag niet te obvious zijn, dan wordt het saai. En is goed hoor, zo weinig slaap is nou niet bepaald bevorderlijk.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [bump bump]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hanna Brigitta Kunert.

    'Ik voer je niet dronken,' zeg ik en ik drink de rest van mijn glas leeg. 'Not that I'd mind doing so, maar dat zou wel héél onaardig van me zijn.' voeg ik eraan toe en - hoe tegenstrijdig ook - ik schenk hem bij.
    'Hm, beetje groot ego, klopt wel,' zeg ik lachend. 'Al maakt het me bijzonder weinig uit, moet ik eerlijk zeggen. Ik had vroeger best een groot ego.'

    [Nee joh; 'MARYYYYY, IK HOU VAN JOOOOOUUUU, EN IK BLIJF JE TROUUUUW! Ladieda --speelt muziekje--. Sorry, ik ben melig. Ik ga een koekje pakken.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Damon Blake ~ Mens

    Ik lachte luid. "Voer me maar niet dronken, zo zou het toch een veel grotere overwinning zijn" zei ik daarna. "Ach, ik hou mijn ego nog in. Het kan nog erger, maar dat is zo stom voor jou."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Ik ga even naar mijn appartement, voordat het bloed te warm word." ze ik tegen Scarlett en loop naar de eerste verdieping. Daar open ik mijn deur en zet mijn pas opgehaalde bloed weg in de koelkast. Zo, kon ik ook weer een tijdje door. Mijn dorst was nu ook veel minder, hoewel hij altijd leek te branden in mijn keel. Alles leek alweer rustig zijn te geworden en ik vroeg me af wat er aan de hand was, dus opende ik mijn deur en keek naar buiten, maar er was niemand. Ik liep nog even naar de tweede verdieping om te kijken wat er allemaal aan de gang was geweest. Daar pikte ik een geur op van een mens die ik nog niet eerder had geroken.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 19:49 ]


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    Ik grinnikte. "Ik doe mijn huiswerk zelf wel hoor. Dat lijkt me slimmer." Ik keek ondertussen maar half naar de televisie.


    Your make-up is terrible

    Hanna Brigitta Kunert.

    'Tss,' zeg ik lachend. 'Zie ik eruit alsof ik zo'n vampier ben? Nee joh, ik speel dingen sneaky. En vaak geheel zonder dat mensen het doorhebben.' zeg ik met een handgebaar en ik kijk hem aan.
    'Woon jij hier al lang?' vraag ik hem en vraag me op dat moment meteen af, hoe lang de rest hier al zou wonen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Scarlett Chamberlain

    'Ok.' Luca verliet me, dus ging ik terug naar mijn kamer. Vanaf nu af aan zou ik ALTIJD zorgen voor reservebloed. Altijd.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'