• Met toestemming van Amused kan ik nu eindelijk aan mijn make-up wedstrijd beginnen! :'D

Over de wedstrijd:
    - Er mogen maximaal 25 deelnemers meedoen.
    - Voor elke opdracht krijg je twee weken de tijd.
    - Er komen genoeg (varierende) opdrachten om iedereen lang genoeg te vermaken.
    - Uitstel is toegestaan, vraag het wel op tijd aan.
    - Niet ingeleverd zonder uitstel is eruit.
    - Foto's mogen NIET bewerkt worden.
    - Accessoires helpen altijd een hoop.
    - In de laatste ronde blijven er drie deelnemers over. Het gemiddelde van alle cijfers bepaald de winnaar.

Prijzen!
    - Eerste plaats: 5 credits
    - Tweede plaats: 3 credits
    - Derde plaats: 2 credits

Deelnemers:
    - Gabumon
          Opdracht 1
          Opdracht 2
    - Murdoch
          Opdracht 1
          Opdracht 2
    - TributeClove
          Opdracht 1
    - Yoda
          Opdracht 1
          Opdracht 2
    - Calanth
          Opdracht 1
          Uitstel.
    - 4DSalvatorex
          Opdracht 1
          Opdracht 2
    - Leela
          Opdracht 1
          Uitstel.
    - NeverEnough
          Opdracht 1
          Opdracht 2

Opdracht 2
    Er zijn tien landen beschikbaar, waar jij er eentje van moet kiezen. Dan mag jij dat land op je eigen manier uitdrukken. Welke kleuren passen erbij, welke culturele dingen, een bepaalde make-up soort? Bedenk het en wees creatief!
    1. China - Calanth
    2. India - NeverEnough
    3. Ierland - Murdoch
    4. Japan - Colorblind
    5. Frankrijk - Yoda
    6. Zuid-Afrika
    7. Mexico
    8. Griekenland - 4everHungry
    9. Brazilië - Gabumon
    10. Rusland
    Deadline: Zondag 22 april. Uitstel tot woensdag 25 april

Beoordelingen opdracht één

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 9:02 ]

Your make-up is terrible

Labrinth schreef:
    OH, WACHT. Nee. Ik doe niet mee. :')
    -is haar makeuptasje kwijt en is te lui om verder te zoeken-

Aah, jammer.

Your make-up is terrible

Negligible schreef:
    (...)

Moest ik er de tijd voor hebben, creatief genoeg zijn en heeel goed met make-up overweg kunnen, dan wel ja. Maar dat heb/kan ik allemaal niet, dus sorry. Bij mij blijft het bij mascara en eyeliner, soms wat lipgloss/lipstick. Anders wordt het maar een kliederboel..

Haha ik kon er ook niet mee overweg, tot ik meedeed aan mijn eerste wedstrijd.

Your make-up is terrible

Agron schreef:
    (...)
    I think so.. Okay. Ik waag het er gewoon op. :Y)

Gaaf!

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Haha ik kon er ook niet mee overweg, tot ik meedeed aan mijn eerste wedstrijd.

Haha, dan zou het voor mij misschien ook wel eens goed zijn :') Als er in juli eens eentje is, dan ga ik deelnemen! Daarvoor heb ik er niet echt de tijd voor. Al vind ik het wel jammer

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Assassin schreef:
    (...)

Gaaf!

Ik heb alleen niet vaak make-up op, maar ik denk dat het me wel gaat lukken (:

[ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:26 ]

Negligible schreef:
    (...)

Haha, dan zou het voor mij misschien ook wel eens goed zijn :') Als er in juli eens eentje is, dan ga ik deelnemen! Daarvoor heb ik er niet echt de tijd voor. Al vind ik het wel jammer

Hmhm, ik begrijp het wel. Je moet er wel de tijd voor nemen, ook om het weer schoon te maken enzo.

Your make-up is terrible

Agron schreef:
    (...)
    Ik heb alleen niet vaak make-up op, maar ik denk dat het me wel gaat lukken (:

Natuurlijk!

Your make-up is terrible

Kowalewicz schreef:
    Weet nog niet wie ik ga kiezen... Als ik een blauwe pruik had, zou ik zeker Hatsune Miku doen :'D.

Ik heb er wel eentje. (cat) Maar er zit een sluier aan vast voor de Corpse Bride, aangezien mijn zusje ook meedoet, zal zij die vast straks gaan stelen en die kiezen haha.

Your make-up is terrible

Ik wil wel meedoen, maar met mijn camera kan ik alleen een beetje overbelichte foto's nemen... Je kunt het wel redelijk goed zien, maar echt duidelijk is anders...
    Maar kan ik dan meedoen?

Jahoor. Als je het maar kan zien. Als het volgens jou redelijk goed te zien valt, kan ik er wel iets van maken hoor. =3 En dan hou ik er rekening mee.

Your make-up is terrible

Oké, I join.

Leuk! =3

Your make-up is terrible

Ok.. iedereen heeft al zo beetje kunnen kiezen wie ze willen doen o-O en ik zit hier van; .. ok en nu ? XD

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Haha, weet je nog niets?

Your make-up is terrible

Nope ;D

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you