• Met toestemming van Amused kan ik nu eindelijk aan mijn make-up wedstrijd beginnen! :'D

    Over de wedstrijd:
    - Er mogen maximaal 25 deelnemers meedoen.
    - Voor elke opdracht krijg je twee weken de tijd.
    - Er komen genoeg (varierende) opdrachten om iedereen lang genoeg te vermaken.
    - Uitstel is toegestaan, vraag het wel op tijd aan.
    - Niet ingeleverd zonder uitstel is eruit.
    - Foto's mogen NIET bewerkt worden.
    - Accessoires helpen altijd een hoop.
    - In de laatste ronde blijven er drie deelnemers over. Het gemiddelde van alle cijfers bepaald de winnaar.

    Prijzen!
    - Eerste plaats: 5 credits
    - Tweede plaats: 3 credits
    - Derde plaats: 2 credits

    Deelnemers:
    - Gabumon
          Opdracht 1
          Opdracht 2
    - Murdoch
          Opdracht 1
          Opdracht 2
    - TributeClove
          Opdracht 1
    - Yoda
          Opdracht 1
          Opdracht 2
    - Calanth
          Opdracht 1
          Uitstel.
    - 4DSalvatorex
          Opdracht 1
          Opdracht 2
    - Leela
          Opdracht 1
          Uitstel.
    - NeverEnough
          Opdracht 1
          Opdracht 2


    Opdracht 2
    Er zijn tien landen beschikbaar, waar jij er eentje van moet kiezen. Dan mag jij dat land op je eigen manier uitdrukken. Welke kleuren passen erbij, welke culturele dingen, een bepaalde make-up soort? Bedenk het en wees creatief!
    1. China - Calanth
    2. India - NeverEnough
    3. Ierland - Murdoch
    4. Japan - Colorblind
    5. Frankrijk - Yoda
    6. Zuid-Afrika
    7. Mexico
    8. Griekenland - 4everHungry
    9. Brazilië - Gabumon
    10. Rusland
    Deadline: Zondag 22 april. Uitstel tot woensdag 25 april


    Beoordelingen opdracht één

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 9:02 ]


    Your make-up is terrible

    Tramore schreef:
    (...)

    No problem, dear (A). Ik ga morgen de schmink kopen, ik heb nog genoeg kwastjes, etc. XD. Die witte puntjes hoeven toch niet per sé op te lichten, hè?


    Er is wel van dat glow-in-the-dark bodypaint waarmee je het zou kunnen proberen? Dat ziet er wel heel cool uit :9~

    Oh, en iedereen weet al wie ze maken en ik heb nog echt géén idee... Ik denk trouwens een karakter uit een film van Tim Burton ;p

    Lancashire schreef:
    (...)

    Er is wel van dat glow-in-the-dark bodypaint waarmee je het zou kunnen proberen? Dat ziet er wel heel cool uit :9~

    Oh, en iedereen weet al wie ze maken en ik heb nog echt géén idee... Ik denk trouwens een karakter uit een film van Tim Burton ;p


    Waag het eens om Jack te nemen !! XD
    Want die wil ik waarschijnlijk XD moet alleen morgen avond ff kijken of me zwarte oogschaduw bij me pa is xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Waag het eens om Jack te nemen !! XD
    Want die wil ik waarschijnlijk XD moet alleen morgen avond ff kijken of me zwarte oogschaduw bij me pa is xd


    Ja, ik had al gelezen dat je die misschien zou nemen, dus no worries, die doe ik niet ;p
    Zo gemeen ben ik niet ^^ , ik ga denk ik iemand van Alice in Wonderland doen.

    Lancashire schreef:
    (...)

    Ja, ik had al gelezen dat je die misschien zou nemen, dus no worries, die doe ik niet ;p
    Zo gemeen ben ik niet ^^ , ik ga denk ik iemand van Alice in Wonderland doen.


    De hoedenmaker?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Go Agron! (cat)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 14:48 ]


    I never finish anyth

    Midna schreef:
    (...)

    Waag het eens om Jack te nemen !! XD
    Want die wil ik waarschijnlijk XD moet alleen morgen avond ff kijken of me zwarte oogschaduw bij me pa is xd

    Uhm bedoel je jack sparrow, als je die bedoelt zoek ik wel een ander, aangezien jij die eerder had (A)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lancashire schreef:
    (...)

    Ja, ik had al gelezen dat je die misschien zou nemen, dus no worries, die doe ik niet ;p
    Zo gemeen ben ik niet ^^ , ik ga denk ik iemand van Alice in Wonderland doen.

    Ik wou ook iemand van die film doen! ;D Die gemene koningin ofzo.. of k doe Barbie, want barbie is cewl.

    Bij Avatar ga ik dan toch die tweede met die witte puntjes doen. Ik ga ook mijn oor qua binnenkant roze/rood doen en die buitenkant blauwww ;d.


    May the odds be ever in your favor!

    Ik zou hier heel graag aan mee willen doen maar ik heb er echt geen tijd voor. Dus ik ga je wedstrijd gewoon volgen :-)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Agron schreef:
    (...)
    Ik wou ook iemand van die film doen! ;D Die gemene koningin ofzo.. of k doe Barbie, want barbie is cewl.


    Barbie is echt cool, haha. Omg ik dacht ook aan de red queen ;P . Please doe die niet? Nja, als je het héél graag wil maakt het niet uit hoor, dan doe ik the Madhatter :P

    Midna schreef:
    (...)

    De hoedenmaker?


    Mmh, ik dacht eerder aan the red queen, maar iemand anders wil die ook misschien...
    Dus misschien toch wel de Madhatter ;p

    Er staat toch nergens dat je niet hetzelfde mag nemen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mag ik nog meedoen? Zo ja, mag ik dan het meisje van Memoires of a Geisha of Natalie Portman van Black Swan?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 17:29 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lancashire schreef:
    (...)

    Mmh, ik dacht eerder aan the red queen, maar iemand anders wil die ook misschien...
    Dus misschien toch wel de Madhatter ;p


    Haha ik zei alleen hem omdat ik aan Johnny Depp moest denken aangezien iemand anders Jack Sparrow deed als goed is ;p


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Super leuke wedstrijd! Ik zou misschien ook wel een poging willen wagen. Alleen mijn fotocamera SUCKS