• Ja, een heus dilemma. Met het werk van mijn moeder wilden we morgen naar de Muppets gaan, maar die blijkt dan niet te draaien. Nu hebben we afgesproken om gewoon ieder apart naar de film te gaan, en daarna nog af te spreken in het café erbij. En het is dus zo dat er wel groepjes gaan etc, dus ik mag los gaan van mijn ouders, jeej, maar ik weet niet welke film.
    Ik ga moeten kiezen uit:
    -Chronicle
    -One for the money
    -the devil inside.
    -The iron lady
    -This means war.

    Beetje variërende filmkeuze, maar goed. Welke hebben jullie gezien en vonden jullie goed, en welke raden jullie af, etc?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    THE DEVIL INSIDE. DEFENITELY!
    Die was zó gaaf! Ik heb hem al gezien... Ik ben zelden zó bang geweest.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb geen gezien, maar 'the devil inside' schijnt awesome te zijn (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    NightMoon schreef:
    Ik heb geen gezien, maar 'the devil inside' schijnt awesome te zijn (bloos)


    Die IS awesome. Zelfs dingetje werd er bang van!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Die IS awesome. Zelfs dingetje werd er bang van!


    Ja, heu, daarom twijfel ik nog een beetje..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Ja, heu, daarom twijfel ik nog een beetje..


    Je moet wel iemand meenemen. Kijk de trailer anders even?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Je moet wel iemand meenemen. Kijk de trailer anders even?


    Die heb ik al gezien, op het begin vind ik het wel meevallen, maar op het moment dat die ogen van die man wit zijn -zeg maar- vind ik het toch wel ietjes eng worden. O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Met school zijn we gisteren voor een CKV-activiteit naar This Means War geweest. Ik vond het een erg komische film, dus die kan ik je wel aanraden. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb Chronicle gezien en persoonlijk vind ik hem niet zo wow.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    The Iron Lady :Y) Merryl Streep, altijd goed!


    "I shut my eyes in order to see.'

    The Devil Inside! Die film is geweeeeeeeeeeeeeldig!


    Has no one told you she's not breathing?