• I love you all so much, with my whole heart.
    I'll never stop with that. <3

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 21:36 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Lianne moet even thuis komen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik ga het vrijdag gewoon denk ik nog even vragen hoor. Of ik misschien met sanne en lianne dan meekan als er een ouder iemand meegaat. -als jullie dat goed vinden- want ik wil echt graag.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik bedenk me net dat ik 10 uur op de voetbal moet zijn en precies dan begint de kaartverkoop -___-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverhoran schreef:
    Ik bedenk me net dat ik 10 uur op de voetbal moet zijn en precies dan begint de kaartverkoop -___-


    je kan het ana lianne vragen of Robin kan het eventueel proberen of je moeder of je vader, je vindt vast een oplossin


    i'm broken, do you hear me.

    CHUCKBASS schreef:
    (...)

    je kan het ana lianne vragen of Robin kan het eventueel proberen of je moeder of je vader, je vindt vast een oplossin
    Mijn vader is leider, die moet mee. Mijn moeder zit dan in Malta, bij mijn zus. ;c


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    oh maar het komt goed, gewoon positief blijven dan gaat alles veel makkelijker !


    i'm broken, do you hear me.

    als je alle gegevens geeft die ik in moet vullen wil ik het best wel doen hoor. We kunnen nu kijken wat je allemaal precies moet aan klikken en wat je in moet vullen, dus dan kan ik dat zo doen (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    youngforever schreef:
    als je alle gegevens geeft die ik in moet vullen wil ik het best wel doen hoor. We kunnen nu kijken wat je allemaal precies moet aan klikken en wat je in moet vullen, dus dan kan ik dat zo doen (:
    Ik moet het eerst nog vragen ;c


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga geschiedenis maken!
    TOT STRAKS. <33


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    succeess<333


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Tot strakjes xxxx


    i'm broken, do you hear me.

    Ik sta wel gewoon online, geen zin om af te sluiten en af en toe kijk ik gewoon. (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Is goed :D


    i'm broken, do you hear me.

    hoi..


    Some things are changing too much.

    Hiyaa me is home en doorweekt.


    What's so bad about being different?