• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest
    Vol!!

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest
    -

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (16 tot 19)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter:
    Extra:

    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 5 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:53 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Voìla, een meisje. (:

    @Spyclon, je personage heet Logan maar in je karakter beschrijving Hudd xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kan ik een jongen reserveren?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Weetjewat, ik doe ook wel een zusje erbij. Hoppakee. (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Owh shit xd


    I only miss you when I'm breathing

    Rol: Jongen
    Naam: Avan North
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    Karakter: Avan is een vriendelijke, intelligente jongen met humor. Hij heeft een hele rijke fantasie en kan dingen uitkramen waarvan niemand ze begrijpt, maar bij iedereen toch een glimlach op het gezicht tovert. Hij is best wel druk en vind het bloedirritant als hij zijn energie niet kwijt kan, want hij is graag actief bezig.
    Extra: Avan's stiefzusje is Isabelle.

    Rol: Meisje
    Naam: Isabelle North
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter: Isabelle mag dan wel een poppengezichtje hebben met blonde haren en blauwe ogen, het laatste wat je haar kunt noemen is een barbie. Ze is een tough girl en kleed zich vaak ook boyish. Je zal haar nooit met een jurkje of hakken zien, geef haar maar sneakers en een jeans. Dit komt ook gedeeltelijk omdat ze onzeker is over zichzelf, wat helemaal niet nodig is.
    Extra: Avan is haar stiefbroer.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 19:30 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Haha xd mijnes zijn ook stief broer en zus XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Haha :p
    Ik wilde eigenlijk gewoon broer en zus doen, maar ze lijken voor geen drol op elkaar dus... :')


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ehm ze zijn heel leuk maar er zijn al 6 meisjes dus Isabella is er 1 teveel. Ik zou er 7 meisjes van kunnen msken, maar dan moeten het ook 7 jongens worden en dan hebben we er een tekort :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maar er staat in de beschrijving dat er 6 jongens en 7 meisjes meegaan...?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ja maar 1 ontsnapt er en boven meisjes stond 6 dus vandaar xD, maar nu hebben we dus nog 1 jongen nodig. Of Lovingstyles maakt geen meisje meer aan :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    -

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 20:20 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    .

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 20:21 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik wil opzicht dan nog wel een jongen maken, wat jullie willen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hmmm, ik weet niet. Ik vind 2 personen per acc. al best veel. Weet je zeker dat je ze dan alle3 goed kan onderhouden?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'