• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest
    Vol!!

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest
    -

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (16 tot 19)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter:
    Extra:

    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 5 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:53 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ja zo had ik het eigelijk wel bedacht :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hey, is het eerste topic al geopend?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik doe mee, reserveer maar een meisje voor me.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 17:01 ]

    Kut bedenk me net dat ik morgenavond wedstrijd heb. Weet niet of ik daar voor tijd heb om de rol in te vullen. Heb al wel een idee in mijn hoofd dus als ik dan thuis kom kan ik hem wel snel maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee de eerste topic is nog niet geopend. En xYoung hij is gereserveerd. We wachten een beetje op Spyclon en Diapal :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ahh okeee dan begrijp ik 't xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rol: Jongen
    Naam: Iral
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter: Iral is erg serieus en lacht niet zo vaak. Hij zal niet degene zijn die het initiatief neemt om een gesprek aan te knopen. Daarom maakt hij niet snel vrienden. Hij houdt er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Van meisjes heeft hij totaal geen verstand. Dan kan hij erg verlegen zijn.
    Eigenlijk is Iral best wel slim, maar hij durft niet altijd zijn mening te laten horen.
    Extra: -


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rol: Jongen
    Naam: Logan Bercker
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Logan heeft lichte bleek-grijze ogen, donker bruin haar, een ietwat lichte huid en is ongeveer 1.85 lang. Zijn kledingstijl is meestal licht en makkelijk, maar ook wel met de mode mee.
    Karakter: Logan is gewoonlijk niet heel appart, maar als er een meisje in de buurt is kan hij heel snel verlegen worden tenzij je hem goed kent. Dan doet hij wel normaler, maar is vaak alsnog wat verlegen. Verder houdt Logan van humor en erg van aandacht, tenminste als er geen meisjes in de buurt zijn waar hij zich snel voor kan gaan schamen.
    Extra: //

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 18:59 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Bam chicka wah wah

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 17:31 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Bob? Serieus?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee, niet serieus. xD


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Oké...


    I only miss you when I'm breathing

    doe even een andere naam dan. Bob is een klote naam xD


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het was een grapje, omdat Spyclon ook een persoon die ik gebruik nu gebruikt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Naam: Josephine 'Josje' Michella Coronado.
    Leeftijd: Zeventien.
    Uiterlijk:



    Josephine heeft kastanje bruine haren, die in het zonlicht prachtig glanzen. Haar ogen zijn blauw/groen. Ze heeft een nieuwsgierige, vriendelijk blik. Ze heeft licht roze lippen en een mooie kaaklijn. Haar gezicht heeft een open indruk. Verder heeft Josephine een slank lichaam, maar wel een sportieve bouw. Ze draagt echte meiden kleding; Rokjes en jurkjes, maar een leuke spijkerbroek kan er ook mee door.
    Karakter: Ze is iemand die leeft in uitroeptekens. Al haar gevoelens liggen diep aan het oppervlakte en wanneer ze verdrietig of blij is laat ze dat extra merken. Ze vertrouwd mensen niet snel, maar probeert wel veel mensen te leren kennen. Josephine is een actief, sportief iemand. Soms een beetje té actief. Midden in de nacht kan ze nog hyperactief zijn. Verder is ze iemand met een eigen mening, ze is erg koppig en luistert niet naar de mensen op haar heen. Als iemand A zegt, doet zij altijd B. Ook is ze iemand met lef en ze is ongelofelijk dapper.
    Extra: Wanneer ze bang, verdrietig of blij is zingt ze. Het karakter van haar liedjes komt overeen met haar gevoel.