• Pft, ik probeer al uren te slapen maar het lukt gewoon niet. Nu heb ik mijn ouderwetse telefoon opgestart en ben ik maar op internet gegaan waar niemand online is en q een lang gerekte pagina is en ik de uitroepteken niet kon vinden. Maarja, nu heb ik nog niet geslapen en ik moet om 7 uur weer op. First world problems...
    Ps, de smoesjes met; ik zit op mijn iPod/telefoon dus sorry voor de spelfouten, pik ik niet meer. Zo moeilijk is het niet én er zit een backspaceknop op, ja echt!
    back to the point, wie kan er nog meer niet slapen?

    Ik ben uiteindelijk pas na 5 uur in slaap gevallen en mijn wekker ging om 7 uur al. :/

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 7:37 ]


    Your make-up is terrible

    Ik had vanacht precies hetzelfde, en de rest van de wereld volgensmij ook :/
    Ik viel om half 3 in slaap en mijn wekker ging om 6 uur, maar toen dacht ik Fuck It en heb ik "uitgeslapen" tot half 7 (:

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:53 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Wow, als ik het was geweest had ik die les zeer waarschijnlijk geskipt. Tenzij het echt belangrijk was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Wow, als ik het was geweest had ik die les zeer waarschijnlijk geskipt. Tenzij het echt belangrijk was.


    Hehe, ik ben de héle dag thuisgebleven. :'D


    Your make-up is terrible

    Zialled schreef:
    ik sliep wel oke, maar mijn ma gilde me wakker.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Welcome to my life.
    Ik slaap heel weinig, omdat het me gewoon niet lukt. Ik kan niet voor 4 uur in slaap komen, wat ik ook doe. In de vakantie's en weekenden is dat zo erg nog niet, dan kan ik gewoon tot 1 uur door blijven slapen, maar nu school weer begonnen is moet ik het maar doen met 3 uurtjes per nacht of zo.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik heb de afgelopen nacht eigenlijk ook niet zo goed geslapen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb goed geslapen, ja. Gelukkig maar. Eénmaal ik slaap, slaap ik vast.
    Soms heb ik problemen om in slaap te vallen.
    Dan doe ik stomme dingen als; tellen (gisteren kwam ik tot +- 450), in dezelfde positie blijven liggen, mijn sars (dekens) wegtrekken en onder mijn voeten leggen...
    Maar ik heb zo'n gevoel dat dat bij jou niet zou helpen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please


    Can relate?