Ja, ik ben terug van weggeweest! Ik zit al lang op Quizlet maar was een tijdje gestopt. Hier ben ik dus weer! Wie kent er mij nog? ;p x
Keep on smiling
Krullieees schreef: Hmm twijfel twijfel :'D Saaaaar en Saarye komt me wel bekend voor. Welkom terug [:
Biologist schreef: (...) Juist wat Krullie zegt. Ik was Dramione/MissSharp/PrincesSnape, ken jij mij?
Paperweight schreef: (...) Neen spijtig genoeg niet, maar ik weet veel namen niet meer.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
hmm ik ken je nog geloof ik van saaar je komt me bekend voor En als je goed kijkt zie je wel wat mensen hier die allang op Q zitten
Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.
Biologist schreef: (...) Oh, helaas, ik ken jou wel nog. En anders, bij deze. (: Aangenaam.
Paperweight schreef: (...) Aangenaam ik ben Sarah, 16 jaar en komt uit België
Welkom terug! Ik vond je username altijd heel leuk, vandaar herken ik je. (:
En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.
DuskShine schreef: hmm ik ken je nog geloof ik van saaar je komt me bekend voor En als je goed kijkt zie je wel wat mensen hier die allang op Q zitten
Biologist schreef: (...) Manon, ook 16, en uit de buurt van België. Lol. Ik woon dichter bij België dan bij Nederland om het zo maar even te zeggen.
Sanjit schreef: Welkom terug! Ik vond je username altijd heel leuk, vandaar herken ik je. (:
Paperweight schreef: (...) Oh leuk, waar woon je dan in Nederland? Ik ben nog niet zo lang geleden naar Nederland geweest in de buurt van Rotterdam voor 3 dagen.
Biologist schreef: (...) Tussen Maastricht en Luik ergens. (: Daar waar ze hun eigen taal en cultuur hebben. ^^
Paperweight schreef: (...) Ahzo ik komt uit West-Vlaanderen ;p
Biologist schreef: (...) In de buurt van Oostende? In de zomer is er een strandmeeting. (wbw)
Nee . Terwijl ik best actief ben op Q. & hai. Ik ben Sam aka Zaitsev, Ivan, Aurelia, Shogun.
No growth of the heart is ever a waste