• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Roosevelt --> Narissa]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Muhh, did this one died?? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Nee hoor, ik heb alleen even geen inspiratie voor deze. Vind het een beetje eentonig geworden en ben manieren aan het bedenken om er weer wat meer spanning in te krijgen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja het is voornamelijk hetzelfde. Voor Moose heb ik al heel lang niets. Liam en Cam herhalen zich en alleen bij Madeline weet ik dingen.]

    [Hmz, dat is ook zo.. Tis zo jammer dat we nog maar met 5 zijn, zou je geen nieuw rollentopic kunnen maken voor wat meer personages? Misschien dat dat wat toevoegt..? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Het probleem is dat er veel wachters en vorsten inactief zijn, terwijl de rollen wel ingevuld zijn en die wil ik niet zomaar schrappen. En laten dat nou net de rollen zijn die we nodig hebben.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja, idd. En de inactieve een pb'tje sturen? Als ze dan alsnog niet mee doen zou je evt alsnog nieuwe rollen kunnen openen. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik vind van niet ^^ Als je het gewoon netjes vraagt vind ik daar niks grofs aan ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Als je ze gewoon inlicht?]

    [Ik vind het wel jammer dat dit een beetje dood is :3
    Maar idd, er zijn echt veel rollen die gewoon niet bespeeld worden...]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga mij daar deze week eens mee bezig houden. Evelien, had ik niet eens ergens gelezend dat gij wist waarom Moonberry er niet is?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Pfoeh... *denkt na* Dat kan, maar ik heb echt geen idee meer ._. Sorry :/]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [En ik heb trouwens een beetje schrik dat er niemand meer gaat willen inspringen zo ver in het verhaal.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ach Elise, haal gewoon uw charmes boven en iedereen doet mee ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.