• © Copyright Pavarotti

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:49 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Kyle

"Heb jij even geluk." Zegt Irial hoofdschuddend.
    Hij neemt mijn gezicht tussen duim en wijsvinger en drukt zijn lippen op de mijne. Hij bijt zachtjes op mijn lip.
    Ik grinnik even. "En de winnaars van het klefste stelletje van de school zijn; Irial en Kyle." Zeg ik lachend, maar zodat alleen Irial het hoort.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Goedkeurend kijk ik naar Auryn, en kijk dan naar Arion. Vragend kijk ik hem aan. Onder de lakens ga ik op zoek naar zijn hand, en verstrengel onze vingers. Zacht knijp ik in zijn hand en kijk hem glimlachend aan. Met mijn duim wrijf ik over de rug van zijn hand, en ik kijk weer naar de slapende Auryn.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Jeremy

"Inderdaad."
    Ik trek haar grinnikend nog dichter tegen me aan en leg mijn voorhoofd tegen het hare.
    "Boe," zeg ik zacht, en kijk haar verbaasd aan.

Charlotte

Ik ril wanneer ik Michael's hand in mijn nek voel en door mijn haren voel gaan.
    "Helemaal niets," lacht hij zacht.
    Ik zucht tevreden en vlei me tegen hem aan. Ik laat de vingers van mijn vrije hand over zijn borstkas gaan. Ik teken er kleine hartjes.
    "Ik zou hier mijn hele leven kunnen blijven liggen," mompel ik zacht.

Irial

"En de winnaars van het klefste stelletje van de school zijn; Irial en Kyle," lacht Kyle zachtjes.
    Ik kan niet anders dan er luidop om lachen omdat het waarschijnlijk gewoon waar is. Ik trek hem wat dichter tegen me aan en fluister,
    "We moeten toch ergens goed in zijn."
    Dan geef ik hem nog een klein kusje.

Arion

Ik voel hoe Mary's hand de mijne vastneemt onder de lakens en verstevig mijn grip een beetje. Haar duim gaat over mijn hand en haar blik dwaalt af naar mijn kleine zusje die weer vredig ligt te slapen.
    "Je bent echt geweldig," fluister ik heel stilletjes.
    Met glinsterende oogjes kijk ik haar aan.
    Ik wéét gewoon dat ik van haar ga houden.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Je bent echt geweldig."
    Ik voel dat ik rood word, en ben blij dat hij het niet kan zien. Ik haal voorzichtig mijn schouders op.
    "Ik deed alleen wat ik dacht dat goed was," fluister ik zo stil mogelijk.
    Even knijp ik weer in zijn hand en kijk hem glimlachend aan.

Kyle

Irial lacht luidop. Hij trekt me wat dichter tegen zich aan.
    "We moeten toch ergens goed in zijn." Fluistert hij dan.
    Dan geeft hij me nog een kusje.
    "Jeetje echt, maak me niet zo gek." Zeg ik en geef hem een kusje terug.
    Ik lach even.

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

Ik zie hoe ze haar schouders ophaalt omdat het deken omhoog gaat.
    "Ik deed alleen wat ik dacht dat goed was," fluistert ze stil.
    Ze knijpt even in mijn hand en ik zie aan de plooien van haar voorhoofd dat ze ligt te glimlachen.
    "Oh, dat niet alleen. Ik vind je gewoon geweldig," zeg ik stil met een klein lachje. Auryn beweegt even en automatisch hou ik mijn adem in.

Irial

"Jeetje echt, maak me niet zo gek," zegt Kyle.
    Hij geeft me nog een kusje en lacht even. Ik lach ook.
    "Dat jij gek bent, daar heb ik niks mee te maken hoor," lach ik.
    Liefjes kijk ik hem aan. Ik knipper een keer met mijn wimpers.
    Wat doe ik toch allemaal?
    Ik grinnik om mezelf en rol met mijn ogen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Donna

"Boe."
    Ik giechel even.
    "Schrik," fluister ik terug.
    Zachtjes druk ik kleine kusjes op zijn zachte lippen. Ik sluit genietend mijn ogen. Rustig word ik van hem, ontspannen.

Michael

"Ik zou hier mijn hele leven kunnen blijven liggen."
    Ik grinnik zachtjes en druk een klein kusje op haar voorhoofd.
    "Wie houd je tegen," fluister ik zachtjes.
    Ik pak haar hand en druk op elke vinger een klein kusje.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mary

"Oh, dat niet alleen. Ik vind je gewoon geweldig."
    Ik giechel even zo stil mogelijk.
    "Jij ook."
    Ik kijk naar Auryn die wat beweegt, en bijna automatisch begin ik heel stil het liedje weer te neurien.

Jeremy

"Schrik."
    Ik grinnik en kus haar teder terug.
    "Eigenlijk snap ik niet waarom we stil zijn. We hebben heel het huis voor ons alleen!" Die laatste zin roep ik een beetje en kijk haar lachend aan.

Kyle

"Dat jij gek bent, daar heb ik niks mee te maken hoor," Lacht Irial.
    Lief kijkt hij me aan en knippert een paar keer met zijn wimpers.
    Hij grinnikt even en rolt met zijn ogen.
    "Waar denk je aan?" Vraag ik lachend om wat hij deed.
    Ik haal een keer mijn hand door zijn haar en moet lachen als er een pluk omhoog blijft staan wat er nogal grappig uit ziet.

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik ga even eten :3]

Charlotte

Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd.
    "Wie houd je tegen," vraagt hij zacht.
    Ik giechel wanneer hij mijn hand neemt en op elke vinger een kusje drukt. Om mezelf stil te houden bijt ik op mijn onderlip. Sexy en schattig, ik heb de jackpot.
    "Oh, school en het leven zelf," zeg ik met een pruillip. Dan hoor ik mijn maag rommelen. "En mijn maag blijkbaar ook," zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw.

Arion

Mary begint weer te neuriën en ik voel mijn ogen dichtvallen.
    Ik schud mijn hoofd om niet in slaap te vallen.
    "Hé," zeg ik zacht. "Straks val ik ook nog in slaap."
    Ik wil niet slapen op dit moment, ik geniet er teveel van mijn twee meisjes zo dicht bij mij te hebben.

Irial

"Waar denk je aan?" vraagt Kyle lachend.
    Hij haalt een hand door mijn haar en lacht. Ik voel even en merk dat er een pluk omhoog is blijven staan. Lachend wrijf ik mijn haar weer plat.
    "Gemeen, lachen met mij," zeg ik met een pruillip. "En ik dacht net dat je me zo ver gekregen hebt dat ik veranderd ben in een kleffe kerel die alleen maar aan zijn vriendje denkt."
    Ik schud lachend mijn hoofd en geef hem nog een kusje op zijn voorhoofd.

Mary

"Hé, straks val ik ook nog in slaap."
    Ik grinnik zacht en knijp in zijn hand.
    "En dat wil je niet, omdat...?"
    Verliefd kijk ik hem weer aan, voor zover dat mogelijk is. Ik trek het deken wat meer over Auryn heen, en kijk haar even aan, maar mijn blik glijdt weer naar Arion.

Kyle

"Gemeen, lachen met mij," Zegt Irial met een pruillip. Ik grinnik eventjes daarom.
    "En ik dacht net dat je me zo ver gekregen hebt dat ik veranderd ben in een kleffe kerel die alleen maar aan zijn vriendje denkt." Hij schud lachend zijn hoofd en geeft me nog een kusje op mijn voorhoofd.
    "Awh, dat is sooo sweet." Zeg ik met een verliefde blik.

Ich liebe dich 27.12.23