• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:49 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Wat ben je van plan?" vraagt hij hees.
    MEt mijn lippen laat ik zijn huid los.
    "Helemaal niets," fluister ik zachtjes.
    Zachtjes druk ik mijn lippen weer op zijn lippen terwijl mijn handen weer over zijn bovenlichaam glijden.

    Michael

    Als ik luid kreun drukt Charlotte haar lippen ruw op de mijne. Haar nagels zinken diep in mijn huid. Ik voel haar kippenvel onder mijn handen. Ze zucht en kreunt mijn naam. Het duurt niet lang voordat ik mijn hoogtepunt heb bereikt. Ik laat Charlotte los met mijn handen en druk een klein kusje op haar lippen.
    "Je bent geweldig," fluister ik hees.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    "steek" mompel ik. Langzaam ging ik weer recht op zitten.
    Waarom had ik dit nou weer?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Helemaal niets."
    Ik grijns even en kus haar passioneel terug. Ik voel haar handen over mijn lichaam gaan, en ik hou mijn ogen nog steeds gesloten.
    "Ben je zeker?" mompel ik tegen haar lippen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ben je zeker."
    Opnieuw laat ik hem los en kijk ik hem lachend aan.
    "Waarom zou ik het anders zeggen?" vraag ik hem met een lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Waarom zou ik het anders zeggen?"
    Ik wiebel even mijn wenkbrauwen.
    "Ik heb werkelijk geen idee."
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ik ga]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    Ze slaat haar armen om me heen en trekt me tegen zich aan.
    "Zo goed? Is alles naar meneer zijn wens?" vraagt ze grijnzend.
    Ik schud mijn hoofd terwijl er een hoopvolle glinstering in mijn ogen verschijnt.
    "Kusje?" vraag ik op dezelfde toon als daarnet.

    Irial

    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht terwijl ik kippenvel krijg wanneer ik Kyle hoor zingen. Terwijl ik gewoon verder ga richt ik mijn blik op hem.
    Verliefd kijk ik hem aan.
    "Who can say I've been changed for the better? But because I knew you I have been changed for good," zing ik zachtjes, alleen voor hem. De rest in het lokaal doet er even niet toe.

    Charlotte

    Het duurt niet lang voor Michael zijn hoogtepunt bereikt. Hierdoor is het ook voor mij zo ver. Hij laat me los en drukt een kusje op mijn lippen.
    "Je bent geweldig," fluistert hij hees.
    God, dat is zo sexy.
    Hijgend lig ik nog na te genieten. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht terwijl ik hem met fonkelende ogen aankijk.
    Zachtjes druk ik mijn lippen nog een keer op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Kusje?"
    Ik grinnik even.
    "Vooruit. Omdat jij het bent. Anders zou ik het niet doen."
    Ik druk een vederlicht kusje op zijn lippen, en kijk hem geamuseerd aan.
    "Zo goed?" vraag ik plagerig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik heb werkelijk geen idee."
    Lachend schud ik mijn hoofd. Ik kruip wat dichter tegen hem aan en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. Mijn hart gaat als een gek te keer. Soms slaat hij één slagje over. Even sluit ik mijn ogen.

    Michael

    Hijgend ligt ze na te genieten. Met fonkelende ogen kijkt ze glimlachend me. Zachtjes drukt ze haar lippen nog een keer op de mijne. Liefdevol beantwoord ik haar zoen. Mijn hand leg ik op haar wang
    "Ik hou van je," fluister ik hees in haar oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik leg mijn arm op haar onderrug, en streel haar zacht. Ik druk een kus op haar kruin en geeuw even.
    "Sorry," zeg ik zacht, en lach even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Who can say I've been changed for the better? But because I knew you I have been changed for good," Zingt Irial zachtjes. Ik glimlach naar hem met een verliefde blik.
    Als we klaar zijn glimlach ik en kijk hem blozend aan.
    "I love you so, so much!" Zeg ik en omhels hem terwijl hij nog zit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Sorry."
    Ik schiet in de lach.
    "Ben ik zo saai?" vraag ik lachend.
    "Want dan ga ik gewoon naar huis hoor."
    Ik druk grinnikend een klein kusje op zijn wang.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ben ik zo saai? Want dan ga ik gewoon naar huis hoor."
    Ik schud heftig mijn hoofd.
    "Je bent niet saai. Gewoon..."
    Ik denk even na.
    "Vermoeiend."
    Geamuseerd kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Vermoeiend."
    Ik knik zachtjes.
    "Vermoeiend," herhaal ik.
    "Als je wilt slapen moet je dat gewoon zeggen hoor," lach ik.
    "Dan kom ik gewoon gezellig naast je liggen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Als je wilt slapen moet je dat gewoon zeggen hoor. Dan kom ik gewoon gezellig naast je liggen."
    Ik schud weer mijn hoofd en kijk haar grinnikend aan.
    "Je mag me wel verder moe maken, hoor."
    Ik druk mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.