• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:49 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "Ach het komt nog wel. Je bent 15 toch? Dan ben je nog wel jong." Glimlach ik.
    "Tja. Wacht tot je je goed voelt." Knik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik knik. “Ik wil het pas als ik weet dat het om de liefde gaat en niet om de lust” ik glimlach even. “Ehm Isa?”


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik knik om haar beslissing.
    "Ehm, Isa?" Zegt Lilly dan ineens.
    "Ja?" Ik kijk haar vragend aan. "Wat is er?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik beet even op mijn lip.
    "ik wil graag binnenkort even met je onder vier ogen praten als dat kan" zeg ik aarzelend.
    Hopelijk werd ze niet boos.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Zoiets."
    Ik pak een kussen en sla hem er lachend mee.
    "Zo keek ik helemaal niet!" roep ik hard lachend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Ik kijk even naar Lilly.
    "Ja hoor, ik vind het goed." Knik ik.
    Als ze maar niet gaat lopen zeuren over of ik haar leuk vind of over Florence. Ik zal proberen niet boos te worden als ze daar wel over begint.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Zo keek ik helemaal niet!"
    Ik grinnik en houd mijn armen voor me uit, om het kussen af te weren.
    "Jawel! Zo keek je wel!" roep ik ook.
    Grijnzend kijk ik haar aan, en begin haar weer te kietelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik zucht opgelucht. "Oke" zeg ik kort.
    "Wanneer kun je?" ik kijk haar even vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Jawel! Zo keek je wel!"
    Hij begint me weer te kietelen.
    Gierend van de lach laat ik me naar achter vallen. Ik probeer zijn handen van me af te weren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Ik haal mijn schouders op.
    "Altijd." Zeg ik dan.
    Ik kijk even naar mijn handen en dan weer naar Lilly.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Het lukt je niet! Het lukt je niet!" roep ik lachend wanneer ze mijn handen probeert weg te slaan. Grijnzend sta ik recht en zwier haar over mijn schouder heen. Zo kan ze bijna uit de sofa vallen, dus gaan we maar boven verderkietelen. Ik hijs haar op mijn schouder en loop naar boven. Ik laat haar op mijn bed vallen en begin haar verder te kietelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [welk lesuur is het btw]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    Ik begin te gillen en te lachen tegelijk als hij me optilt en naar boven brengt. Wanneer hij me op het bed gooit heb ik eindelijk de hoop dat hij me met rust laat. Maar het mag weer eens niet zo zijn. Ik voel zijn vingers alweer over mijn lichaam kietelen. Mijn ogen vullen zich met tranen terwijl ik verder lach.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Smeek om genade!" roep ik lachend.
    Mijn handen blijven haar kriebelen en kietelen, overal waar ik maar aankan, en ik kijk haar lachend aan. Ikzelf kan er niet tegen, en ik sta niet in voor de gevolgen, maar ik moet toegeven dat ik hier vrij veel van geniet. Ik stop abrupt en neem in elke hand een van haar polsen vast, en zet ze vast naast haar hoofd op het kussen. Ik ga op haar zitten, met een knie langs weerszijden van haar heupen en buig me voorover om haar te kussen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Hij pakt mijn polsen weer vast. Een beetje angstig kijk ik hem aan. Dit vind ik niet leuk mee. Hij drukt mijn polsen naast mijn hoofd op het kussen, gaat op me zitten en buigt zich voorover om me te kussen. Ik knijp mijn ogen dicht. Er vliegen beelden van soldaten voor mijn netvlies. Wild probeer ik hem van me af te krijgen.
    "Ik wil dit niet zo," roep ik boos naar hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."