• © Copyright Pavarotti

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:49 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Donna

"Wat is er zo grappig?"
    Ik negeer zijn vraag als hij zijn ogen sluit. Zachtjes streel ik met mijn handen over zijn rug terwijl ik weer kleine kusjes in zijn nek en schouder druk.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Isabelle

"Ow je ziet ook best bleek. Wil je anders een asperine?"
    Ik schudt mijn hoofd. "Nee dank je. Het gaat vanzelf wel weg." Zeg ik en glimlach even.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik knik. "Dat hoop ik ook voor je" zeg ik zacht.
    En einde gesprek. Ik wist niks meer te vragen wat normaal zou zijn.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jeremy

Ik kreun zacht en sluit mijn ogen.
    "Donna," fluister ik zacht.
    Als er iets is waar ik niet tegen kan, is het dit wel.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"Donna," fluistert hij zacht.
    Even laat ik hem los maar als ik zie dat hij geniet plant ik mijn lippen weer in zijn nek.
    "Niets zeggen," fluister ik zachtjes en ik laat mijn handen onder zijn shirt glijden.

Jeremy

"Niets zeggen."
    Ik voel haar handen onder mijn shirt gaan, en ik kan het niet laten even te rillen. Er ontsnapt weer een kreun aan mijn lippen.

Isabelle

"Dat hoop ik voor je." Zegt Lilly.
    Ik glimlach eventjes en knik.
    Ik staar wat voor me uit. Ik heb geen flauw idee wat te zeggen of te doen..

[Haat met natte nagels typen, ik ben echt té voorzichtig. xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Donna

Ik hoor hem kreunen. Mijn warme handen glijden over zijn huid. Ze strelen zijn borst. Mijn lippen druk nog steeds kleine kusjes.

Jeremy

Ik kreun enkele keren haar naam.
    "Wat ben je van plan?" vraag ik hees.

[voglende keer op mijn manier eerst pink typen dan volgende.]
    Lilly
    Ik grinik even als Isa ook niet weet wat te zeggen.
    Kort voelde ik een steek in mijn buik en ik kromp weer in mekaar.
    Niet weer!

Dracy schreef:
    Kyle

Irial schudt lachend zijn hoofd en slaat zijn armen om me heen.
    "Rustig." Fluistert hij in mijn oor, en laat één hand op en neer over mijn rug gaan.
    Ik word iets rustiger doordat hij over mijn rug laat gaan.
    "Ik zei het," Grinnik ik. "hyperactiviteit." Zeg ik er achteraan.
    Ik lach weer even en stop dan om mezelf kalm te krijgen. Ik leg mijn hoofd op Irial's schouder en sluit mijn ogen even.

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

Mary komt ook dieper onder de lakens gekropen en drukt een kusje op mijn neus.
    "Ga dan slapen?" fluistert ze met een glimlach.
    Ik zet grote ogen op en knik met mijn hoofd.
    "Knuffel?" zeg ik met een kinderlijk stemmetje.

Irial

Ik merk dat Kyle al ietsjes kalmer wordt.
    "Ik zei het, hyperactiviteit," grinnikt Kyle.
    Hij lacht even en stopt bijna onmiddellijk. Ik hou me in, probeer er niet om te lachen. Hij legt zijn hoofd op mijn schouder en ik haal een hand door zijn haren.
    "Zing met me?" vraag ik zacht.
    Ik duw hem van mijn schoot en trek hem achter me aan naar de piano. Daar begin ik te spelen en te zingen. Ik kies met opzet een liedje waar Kyle zijn hoge stem moet gebruiken.

Charlotte

Wanneer Michael luid kreunt druk ik mijn lippen ruw op zijne. Ik wil niet dat zijn oma ons hoort. Hij streelt mijn lichaam en veroorzaakt overal kippenvel. Mijn nagels zinken een beetje zijn rug in.
    Ik krijg het warmer dan dat ik kleren zou aanhebben. Ik zucht en kreun stilletjes Michael's naam. Ik hou echt van die jongen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Knuffel?"
    Ik grinnik en schud even lachend mijn hoofd. Ik leg mijn armen om hem heen en trek hem tegen me aan.
    "Zo goed?"
    Grijnzend kijk ik hem aan.
    "Is alles naar meneer zijn wens?"

[ik zal u over 10/20 minuten echt moeten verlaten. maar ik ben wel een uitstelqueen:Y)]

Isabelle

Ik zie in mijn ooghoek Lilly in elkaar krimpen.
    "Wat is er?" Vraag ik en kijk naar haar.

Kyle

Irial haalt een hand door mijn haar.
    "Zing met me?" Vraagt hij zacht.
    Hij duwt me van zijn schoot en trekt me mee naar de piano. Hij begint te spelen en te zingen.
    Ik knijp mijn ogen toe en lach even. Dan zet ik in en zing hoog.
    Omdat dat moet met dit lied.

Ich liebe dich 27.12.23