• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:49 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Oké," zegt Kyle terwijl hij op mijn schoot komt zitten. "Mr Cleve blijft wel lang weg," grinnikt hij.
    Ik rol even met mijn ogen en schud lachend mijn hoofd.
    "Heb jij even geluk."
    Ik neem zijn gezicht tussen mijn duim en wijsvingers en druk mijn lippen op die van hem. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip.

    Charlotte

    Michael schudt zijn hoofd.
    "Vergeet Mary niet," fluistert hij zacht.
    Met een trotse glinstering in mijn ogen kijk ik hem aan. Ik weet dat het niet makkelijk was voor hem om dat toe te geven.
    "Dank je," zeg ik zacht, zowel voor het feit dat hij me 'thuis' weg gehaald heeft als voor het feit dat hij net Mary noemde. Ik leg mijn hand op zijn wang en wrijf er zachtjes over met mijn duim. "Je bent lief, weet je dat?"

    Arion

    Ik lig half te slapen wanneer ik Mary hoor praten. Ik open mijn ogen en zie Auryn staan. Ze heeft traantjes in haar ogen. Ik sla het deken een beetje van ons weg en klop uitnodigend op het bed. Al snel komt ze tussen Mary en mij in gekropen.
    "Had je een nachtmerrie, kleine?" vraag ik zacht.
    Ze knikt even en veegt haar tranen weg. Ik leg een hand op haar voorhoofd en ze voelt weer wat warmer.
    "Slaap nog maar wat, wij blijven bij je."
    Ik geef haar nog een kusje op de wang en sluit opnieuw mijn ogen. Ik slaap niet maar lig te luisteren naar haar ademhaling.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Zegt wie?"
    Grijnzend kijk ik hem aan.
    "Ik," lach ik en ik druk mijn lippen weer op de zijne.
    "Dat kan ik toch wel zeggen?"
    Lachend kijk ik hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Je bent lief, weet je dat?"
    Zachtjes grinnik ik.
    "Dat weet ik," fluister ik en ik druk met mijn lippen een klein kusje op haar wang. Lachend sla ik de dekens over ons een en kruip dicht tegen haar aan.
    "Jij bent ook heel lief," fluister ik zachtjes in haar oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ( ik weet niet wanneer ik online ben. Mij nichtje is er de hele dag en mijn neefje moetik straks ophalen. Zij blijven tot half 7 dus tegen 7 uur ben ik er. Miss. Kom ik tussen nu en 6 uur online)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Dat weet ik," fluistert hij. Hij drukt een kusje op mijn wang en slaat lachend de dekens over ons heen. Net wanneer ik dichter tegen hem aan wil kruipen doet hij hetzelfde.
    "Jij bent ook heel lief," fluistert hij zacht in mijn oor.
    Ik knik met een brede glimlach op mijn gezicht.
    "Ik ben echt een schatje," zeg ik lachend. "Dan pas ik dus goed bij je."
    Ik geef hem een kusje op zijn voorhoofd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik leg mijn arm om haar heen, wanneer ze tussen ons komt liggen en kijk haar aan. Zachtjes begin ik te zingen. Ik weet nog hoe mijn papa dit voor me zong, toen ik klein was, en het kalmeerde me altijd. Op goed geluk dat dit bij haar hetzelfde effect heeft. Een klein glimlachje verschijnt op mijn gezicht bij het refrein, en ik ga zacht met mijn hand door haar haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Ik. Dat kan ik toch wel zeggen?"
    Ik grinnik even en schud lachend mijn hoofd.
    "Je bent onvoorstelbaar. Maar ja, je bent lief."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Ik ben echt een schatje. Dan pas ik dus goed bij je."
    Ik voel haar lippen op mijn voorhoofd.
    "We zijn gewoon perfect," lach ik zachtjes.
    Ik sla mijn armen om haar heen en laat mijn hoofd tegen haar hoofd rusten. Mijn vingers verstrengel ik in de hare.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Je bent onvoorstelbaar. Maar ja, je bent lief."
    Lachend trek ik mijn wenkbrauwen op. Ik laat me weer tegen hem aan rusten en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik voel mijn hart hevig op en neer gaan in mijn borstkas.
    "Jij bent ook lief hoor," stel ik het zachtjes gerust.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Jij bent ook lief hoor."
    Ik grinnik en ga met mijn hand door haar haren.
    "Dank je voor de bevestiging."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dank je voor de bevestiging."
    "You're welcome," lach ik.
    Grinniken hef ik mijn hoofd op en druk ik een klein kusje op zijn lippen. Mijn armen sla ik weer om zijn hals.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "You're welcome."
    Ik grinnik tegen haar lippen aan en druk kleine kusjes op haar mond.
    "Dit is leuk," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik hoor hoe Mary begint te zingen van Auryn en word er zelf stil van.
    Zo rustig mogelijk haal ik adem, alsof het haar lied zou verstoren. Ze heeft er vast geen idee van hoe prachtig ze kan zingen.
    Ik open voorzichtig mijn ogen en zie hoe Auryn langzaam maar zeker indommelt. Dan kijk ik glimlachend en Mary, hoewel ze vast mijn mond niet kan zien. Dat is ook niet nodig, mijn ogen zeggen genoeg. Zij wordt een perfecte moeder.

    Charlotte

    "We zijn gewoon perfect," lacht Michael zacht.
    Hij slaat een arm om me heen en legt zijn voorhoofd tegen het mijne. Ik voel zijn vingers tussen de mijne glijden. Glimlachend kijk ik hem in de ogen.
    "En daar valt helemaal niks aan te doen," voeg ik er zacht aan toe.
    Het maakt niet uit hoe diep het dal is, Michael en ik houden genoeg van elkaar er terug bovenop te komen. Ik laat hem niet meer gaan.
    Teder druk ik mijn lippen op die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    Ik voel kleine kusjes op mijn lippen.
    "Dit is leuk."
    Zachtjes grinnik ik en ik kruip wat dichter naar hem toe.
    "Inderdaad," fluister ik terug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "En daar valt helemaal niks aan te doen."
    Teder druk ze zijn lippen op de mijne. Mijn hand leg ik in haar nek en streel zachtjes haar haren.
    "Helemaal niets," lach ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."