Elliania schreef:
Ik ben het helemaal met je eens dat het een schande is dat mensen in elkaar geslagen worden omdat ze homp zijn. Maar dat je nu zo gaat schelden op allochtonen, dat vind ik echt te ver gaan. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat je nog nooit een aardige allochtoon bent tegengekomen.
Volgens mij heb jij een beetje last van vooroordelen...
Oké, toen ik 3 was is mijn broer vermoord door een Marokkaan. Op mijn 12e hebben ze hier ingebroken en m'n pa in elkaar geslagen, vorig jaar, hebben dezelfde mensen opnieuw ingebroken en heb ik een geweer tegen m'n hoofd gekregen. Die mensen zijn nu opgepakt, en guess what? Die jongen met het geweer is maar één jaar ouder dan mij, en ik ben 16. Het was een bende van allemaal Turken en Marokkanen, waarvan sommigen zelfs internationaal gezocht waren. En ik weet niet als je nu van België of Nederland bent, maar als je je dat bom incident in Luik herinnert, van in december? Wel die kerel die die bommen heeft gegooid was een vriend van m'n ouders en kwam geregeld bij m'n thuis.
Maar ja, ik heb toch maar last van vooroordelen. :')
Oh ja, en dan nog iets: ik kan me niet herinneren dat ik een allochtoon in dit topic heb uitgescholden, laat maar eens zien waar dan.
En neen, ik ben nog nooit een aardige allochtoon tegengekomen. Eén keer dacht ik van wel, maar achteraf is die jongen opgepakt wegens diefstal en bedreiging van een agent.
Als ik een allochtoon tegen zou komen zal ik er wel vriendelijk tegen doen, maar ik zal hun NOOIT vertrouwen, en aangezien mijn verleden denk ik dat je mij niets kan verwijten.
[ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:13 ]
Happiness can be found, even in the darkest of times.