• http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/journaal/2.20139/2.20140/1.1235810

    ^ This.

    Hier kan ik zo niet tegen. Echt niet.
    Voor als je geen zin hebt om de link te openen: een groepje homo's zijn in elkaar geslagen door een paar allochtonen omdat in 'hun land' homoseksualiteit strafbaar is. Kun je je dat voorstellen? Dat ze dan godverdomme in hun eigen land blijven als ze toch homo's in elkaar willen slaan, maar toch niet hier! Ik word hier gewoon zo kwaad van, we hebben dan al de gastvrijheid om hun hier te laten wonen, dat ze zich dan ook aanpassen!

    En ja, ik weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar ik ben tot nu toe nog nooit een aardige allochtoon tegengekomen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik vind het sowieso belachelijk als mensen niet geaccepteerd worden omdat ze niet voldoen aan het 'perfecte' mensbeeld. Of het nou pesten of geweld is. Of het nou door Allochtonen of door Nederlanders is. Of het nou is omdat je toevallig op hetzelfde geslacht valt of omdat je andere kleren draagt.
    Ik vind het belachelijk dat er elke dag mensen om die reden zo worden mishandeld, want woorden doen wel pijn. Woorden doen juist meer pijn dan geweld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sommige mensen wil ik gewoon slaan, dit soort mensen horen daarbij.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 23:28 ]


    26 - 02 - '16

    RainbowDash schreef:
    Laten we niet alleen allochtone homohaters haten, maar ALLE homohaters. They all suck. You know what they suck? That's right. Penis.


    Save me from myself.

    Er zijn heus wel aardige allochtonen, dat weet ik wel. Maar de meeste allochtonen bij mij op school zijn echt pestkinderen. Die vragen er ook gewoon om! Ik hoor ze zo vaak zeggen: 'ja komt zeker omdat ik allochtoon ben he? discriminatie.'
    Ik haat heus niet alle allochtonen maar ik heb zo'n hekel aan zulke buitenlander die ermee spotten


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mensen die homo's haters zijn gewoon bang er zelf één te worden. Homo's zijn mijn beste buddies, ik ga waarschijnlijk volgend jaar zelfs met een homokoppel samenwonen. Serieus, die homohaters moeten echt oppassen. Zo blijven ze voor altijd single want het is een dikke afknapper bij de meisjes. Als ze zo doorgaan zijn ze genoodzaakt om zelf homo te worden aangezien geen enkel meisje ze meer wil. :W

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 maart 2012 - 17:37 ]


    Life is hard and then we die

    Dit is echt belachelijk, dat ze die direct het land uit zetten.
    Ze zijn hier niet om stampij te maken, of ligt dat aan mij?

    Maar goed. Zelf ben ik ook niet voor honderd procent voor homoseksualiteit, maar dit gaat echt te ver.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Dit is echt belachelijk, dat ze die direct het land uit zetten.
    Ze zijn hier niet om stampij te maken, of ligt dat aan mij?

    Maar goed. Zelf ben ik ook niet voor honderd procent voor homoseksualiteit, maar dit gaat echt te ver.
    Werden ze direct het land uit gezet? Lol, dat is voor het eerst dat ik zoiets hoor. Normaal zijn ze nooit zo discreet. Anyway, ik vind dat eigenlijk best een goede maatregel.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Werden ze direct het land uit gezet? Lol, dat is voor het eerst dat ik zoiets hoor. Normaal zijn ze nooit zo discreet. Anyway, ik vind dat eigenlijk best een goede maatregel.


    Nee, helaas niet. Maar ik vind wel dat ze dat moeten doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PUKKELxDING schreef:
    Mensen die homo's haters zijn gewoon bang er zelf één te worden. Homo's zijn mijn beste buddies, ik ga waarschijnlijk volgend jaar zelfs met een homokoppel samenwonen. Serieus, die homohaters moeten echt oppassen. Zo blijven ze voor altijd single want het is een dikke afknapper bij de meisjes. Als ze zo doorgaan zijn ze genoodzaakt om zelf homo te worden aangezien geen enkel meisje ze meer wil. :W


    Maar dan zullen de mannen ze ook niet meer willen aangezien ze de homoseksualiteit gehaat hebben. ;x


    26 - 02 - '16

    Biologist schreef:
    (...)

    Nee, helaas niet. Maar ik vind wel dat ze dat moeten doen.
    Ja inderdaad, ze vragen er gewoon om. Zeggen dat homo's in hun eigen land worden opgehangen, pff... Nou, laat ze dan maar lekker terug gaan toch? Als dat hun 'eigen' land is.


    Life is hard and then we die

    Merryweather schreef:
    (...)

    Maar dan zullen de mannen ze ook niet meer willen aangezien ze de homoseksualiteit gehaat hebben. ;x
    Ofwel, forever alone hahahaha


    Life is hard and then we die

    Serophina schreef:
    Wa had ge anders verwacht.. Dat het blanke waren..
    Tegenwoordig als je altijd zoiets hoort zijn het allochtonen, en het verbaasd mij niks meer..
    En dan vragen ze zich af hoe het komt dat wij racist worden, ik zou het niet weten hoor..

    Niet alle allochtonen zijn zwart of racistisch. Dat er een rotte appel tussen zit,oké,kan gebeuren. Maar niet alle allochtonen zijn zo. Ik ken genoeg Belgen die homo's haten.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    States schreef:
    Kijk daar kan ik nu ook eens niet tegen.


    comfort in c h a o s

    Ik ben het helemaal met je eens dat het een schande is dat mensen in elkaar geslagen worden omdat ze homp zijn. Maar dat je nu zo gaat schelden op allochtonen, dat vind ik echt te ver gaan. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat je nog nooit een aardige allochtoon bent tegengekomen.

    Volgens mij heb jij een beetje last van vooroordelen...


    I won't let you come close enough to hurt me.

    skinwalker schreef:

    (...)

    En ja, ik weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar ik ben tot nu toe nog nooit een aardige allochtoon tegengekomen.


    Waarschijnlijk wel, maar weet je 't niet. Ik vind het een beetje extreem dat je 't zo zegt.

    Maar ik vind het wel gewoon walgelijk dat iemand in elkaar geslagen wordt omdat hij homo is, dat is gewoon verkeerd en 't maakt me gewoon ziek.


    Serophina schreef:
    Wat had ge anders verwacht.. Dat het blanke waren..
    Tegenwoordig als je altijd zoiets hoort zijn het allochtonen, en het verbaasd mij niks meer..
    En dan vragen ze zich af hoe het komt dat wij racist worden, ik zou het niet weten hoor..


    Dit vind ik ook gewoon fucking nergens op slaan. Waar slaat dat op? Alsof sommige blanken mensen niet racistisch zijn of seksistisch.


    The odds are néver in our favor.