• http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/journaal/2.20139/2.20140/1.1235810

    ^ This.

    Hier kan ik zo niet tegen. Echt niet.
    Voor als je geen zin hebt om de link te openen: een groepje homo's zijn in elkaar geslagen door een paar allochtonen omdat in 'hun land' homoseksualiteit strafbaar is. Kun je je dat voorstellen? Dat ze dan godverdomme in hun eigen land blijven als ze toch homo's in elkaar willen slaan, maar toch niet hier! Ik word hier gewoon zo kwaad van, we hebben dan al de gastvrijheid om hun hier te laten wonen, dat ze zich dan ook aanpassen!

    En ja, ik weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar ik ben tot nu toe nog nooit een aardige allochtoon tegengekomen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ben wel aardige allochtonen tegen gekomen en ik denk dat er net zo goed nederlandse homohaters zijn.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wa had ge anders verwacht.. Dat het blanke waren..
    Tegenwoordig als je altijd zoiets hoort zijn het allochtonen, en het verbaasd mij niks meer..
    En dan vragen ze zich af hoe het komt dat wij racist worden, ik zou het niet weten hoor..


    Stop wishing, Start doing..

    Laten we niet alleen allochtone homohaters haten, maar ALLE homohaters. They all suck. You know what they suck? That's right. Penis.


    quidquid excusatio prandium pro

    dance4ever schreef:
    Ik ben wel aardige allochtonen tegen gekomen en ik denk dat er net zo goed nederlandse homohaters zijn.


    Daar gaat het niet over, het gaat om het feit dat die allochtonen hier homo's in elkaar komen slaan omdat het in hun land strafbaar is. Ik weet ook wel dat er Nederlandse/Belgische homohaters zijn.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Kijk daar kan ik nu ook eens niet tegen.

    dance4ever schreef:
    Ik ben wel aardige allochtonen tegen gekomen en ik denk dat er net zo goed nederlandse homohaters zijn.

    Sterker nog ik ken alleen maar aardige allochtonen en Nederlandse `homohaters´(een beetje groot woord, het is meer dat ze het niet hoeven te zien)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben wel aardige allochtonen tegengekomen weetje. Ik ben het namelijk zelf!!! Naja oke kijk ik kan er ook echt niet tegen als je zomaar mensen gaat slaan en zo, en dat je beter in je eigen land kan blijven als je homo's haat en als je dan in dat land waar je bent waar je als gast ben dan homo's in elkaar gaat slaan. Maar ik vind dat jij nu hier niet moet gaan doen als of alle allochtonen slechte mensen zijn, oke als je geen enkel allochtoon bent tegengekomen die aardig was, maar je moet niet doen alsof je niet weet dat er geen aardige allochtonen zijn!
    Naja weer even on-topic.
    Ik heb het filmpje niet kunnen bekijken, maar dat je homo's in elkaar gaat slaan is ZIEK! Zulke mensen vind ik echt walgelijk!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 20:51 ]

    JDaniels schreef:
    Ik ben wel aardige allochtonen tegengekomen weetje. Ik ben het namelijk zelf!!! Naja oke kijk ik kan er ook echt niet tegen als je zomaar mensen gaat slaan en zo, en dat je beter in je eigen land kan blijven als je homo's haat en als je dan in dat land waar je bent waar je als gast ben dan homo's in elkaar gaat slaan. Maar ik vind dat jij nu hier niet moet gaan doen als of alle allochtonen slechte mensen zijn, oke als je geen enkel allochtoon bent tegengekomen die aardig was, maar je moet niet doen alsof je niet weet dat er geen aardige allochtonen zijn!
    Naja weer even on-topic.
    Ik heb het filmpje niet kunnen bekijken, maar dat je homo's in elkaar gaat slaan is ZIEK! Zulke mensen vind ik echt walgelijk!


    Ik zei in m'n laatste zinnetje: ik weet dat ze niet allemaal zo zijn. Als ik jou was zou ik wat aandachtiger lezen ;)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Serophina schreef:
    Wa had ge anders verwacht.. Dat het blanke waren..
    Tegenwoordig als je altijd zoiets hoort zijn het allochtonen, en het verbaasd mij niks meer..
    En dan vragen ze zich af hoe het komt dat wij racist worden, ik zou het niet weten hoor..


    Op dit moment heb ik zin om jou in de fucking container te gooien. "Dat het blanke waren" SERIEUS?!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Serophina schreef:
    Wa had ge anders verwacht.. Dat het blanke waren..
    Tegenwoordig als je altijd zoiets hoort zijn het allochtonen, en het verbaasd mij niks meer..
    En dan vragen ze zich af hoe het komt dat wij racist worden, ik zou het niet weten hoor..

    Dat Nederlandse homohaters niet in het nieuws komen betekent niet dat ze er niet zijn, en dat ze geen homo's in elkaar slaan. De media is heel selectief met wat er in het nieuws komt, en een allochtoon die een homo in elkaar slaat is nu eenmaal veel interessanter.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik ben ook niet 100% nl maar ik ben ABSOLUUT GEEN HATER
    mijn zusje is zelfs bevriend met een homo
    hmm
    Er was wel ooit een discussie ontstaan tussen Turken en de Marokkaanse geloof en de leraar.
    Als een familielid van 1 van die geloven homo, bi of lesbisch zou zijn, worden ze of vermoord of verstoten door alle familie leden

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 21:34 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ze zeggen dat da ne nieuwe trend is 'gaybashing' ofzoiets, totaal nutteloos >< Het zijn toch ook maar mensen..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Als iedereen, maar dan ook iedereen zich nou eens zou bemoeien met zijn of haar eigen zaken. Echt waar, waarom moet je commentaar hebben op wat anderen doen, geloven of weet ik veel zijn? Kan het mij wat schelen of je homo, bi, lebisch of hetero bent. Ik word zo kwaad van die mensen die dan homo's in elkaar gaan slaan. Rot op ofzo, denk ik dan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat ze dan godverdomme in hun eigen land blijven als ze toch homo's in elkaar willen slaan, maar toch niet hier! Ik word hier gewoon zo kwaad van, we hebben dan al de gastvrijheid om hun hier te laten wonen, dat ze zich dan ook aanpassen!

    Daar ben ik het mee eens, ik sla toch ook geen Turken/Marrokanen in elkaar, omdat ik er veel van hun niet moet? Ik pas me ook aan aan het feit dat ze hier wonen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Serophina schreef:
    Wa had ge anders verwacht.. Dat het blanke waren..
    Tegenwoordig als je altijd zoiets hoort zijn het allochtonen, en het verbaasd mij niks meer..
    En dan vragen ze zich af hoe het komt dat wij racist worden, ik zou het niet weten hoor..


    verwacht geen respect als je het een ander niet geeft.

    'Dat het blanken waren' wat een klote opmerking.

    btw over dat in elkaar slaan is echt ziek. Zoiets flik je niet! Bij niemand en om geen enkele reden.


    Hell is what you make it.