• John wist al vanaf het moment dat zijn zus voor de vierde keer in één week dronken thuiskwam van een feest, dat alcohol haar leven op een dag zou ruïneren. Het zou haar kapotmaken. Ze maakten hier een afspraak over, maar wanneer Harry deze een avond vergeet, loopt het anders af dan ze zou willen.


    Geschreven door Maanling.
    Seven-shot.

    Autersrechten behoren tot Doyle en de BBC.
    Milde (fem)slash.

    Waarschuwing: Ruzie, drank en een slecht eind.


    Een kort verhaal gebaseerd op de BBC-versie van Sherlock Holmes. Het is geen meesterwerk, geen uitblinker in de geschiedenis van de fanfiction, geen Alone on the Water, maar ik hoop dat jullie toch een kijkje willen nemen. :Y) Het plaatje is aanklikbaar.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Abo. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Een slecht eind? D:
    O jee. Hm, ik wil hem wel lezen, maar ik heb vanmiddag nog gehoord hoe Jack Ianto wéér kwijtraakte (Torchwood, alweer) en ik ben op dit moment al down genoeg. Maar ik zal een abo nemen, dan kan ik hem later lezen - zodra ik Fireflies uitheb. Wat overigens ook al lang geleden had moeten zijn.
    Weet je, het probleem is eigenlijk gewoon dat ik de laatste tijd bijna alleen nog fanfic lees op mijn iPod, 's avonds als ik in bed lig, en het is zo lastig om daarop lange reacties te typen. Ik vind wel dat je die verdient en dus wacht ik iedere keer tot ik eens de kans krijg om op de computer jouw verhalen te lezen, omdat ik dan tenminste onmiddellijk kan reageren, maar dat is er tot nu toe nog niet van gekomen. :/
    Oh, en nu ga ik volgens mij een beetje off-topic in een van mijn typische inhoudsloze lange berichtjes. Sorry.

    Wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen is dat ik dit sowieso moet lezen, punt. (cat)
    En dat je jezelf niet zo moet afkraken. Bescheidenheid is alleen maar irritant en in de meeste gevallen overbodig. Durf gewoon te zeggen dat je iets goeds hebt neergezet, in plaats van te zeggen dat het nog wel beter had gekund. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan