• Haay everybody.
    Plaats hier aan de hand van plaatjes jouw kledingstyle.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 22:05 ]


    Vas Happening.

    Laten we het erop houden dat ik meer dan 10 baseball jasjes in me kast heb hangen.

    13 paar skinny jeans

    2 joggingbroeken

    34 t-shirts

    12 vestjes

    Wat mijn vrienden dus noemen: streetstyle..


    El Diablo.

    gewoon spijperbroek en een trui. soms een t shirt maar meestal een trui.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Dit ben ik niet Dacht zeg het toch maar even.



    Ik hou van Jurkjes met bloemtjes print ook andere pring ook. En dan een leuke balero erop en leuke legging eronder enzow.

    Ik draag meestal jurkjes.
    Vaak ook nog een leuke broek met een leuk shirt erop. :)

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 13:12 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik ben te lui om plaatsje te zoeken. Ik draag meestal een skinny jeans met een t-shirt met erover een lange vest. En ik draag all stars of ballerina's.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Spijkerbroek met een truitje en vest.
    Dat is het meestal. Soms een blouse met vest. Of een zo'n elastisch rokje van de STING.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Felle kleuren, bandshirts, all stars, skinny jeans, things like that. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    .


    Vas Happening.

    Rood en zwart :3

    Ik heb op dit moment een rode broek aan (:


    26 - 02 - '16

    Volgens mij kan je dat van mij geen naam geven. Ik zou het zelf niet weten eigenlijk. (cat)


    -

    schattig, lief maar ook weer best wel stoer. hmmm, klinkt eigenlijk best wel raar want ik weet niet echt hoe je mijn style kan beschrijven. het is soms best wel zwart of gewoon donkere kleuren maar op andere dagen draag ik weer heel veel pastel tinten. ok ik vind mezelf raar...


    ~Live your life!~

    Dictatorstijl. Veel blazers en jurkjes.


    "Well, well. Look who we've got here!"


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Rowling schreef:
    H&M.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Alles een beetje. Skinny Jeans met shirtje en vestje en Sneakers of laarzen. Of legging met lang shirt en riem. Of een broek met een laag kruis, met een shirt ofzo en bloesjes.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    vintage (:
    vooral blousjes, taille korte broekjes, gympen.. beetje engels achtig, strikjes om me nek enso.. beetje apart..

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 21:26 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.