• Eej Guys!
    Ik ben nu aan het schrijven voor een 1D story, het is nog een beetje nieuw en ik activeer het pas wanneer ik meer hoofdstukken heb.. Maar ik dacht 'Misschien weten nog mensen rollen?'
    Dus hier bij vraag ik jullie om jullie hersens te laten rollen :')

    1D Bestaat misschien, dat weet ik nog niet zeker.
    Wel spelen ze er alvast een rol in..

    Zouden jullie misschien dit willen invulllen?
    Rol:
    Voornaam + Achternaam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk(Met foto?):
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwing?: (Bij het krijgen van de rol of begin van verhaal?)


    Vaak worden er vaak vriendinnen van de jongens ingevuld, maar ik wil graag ook andere rollen.. Want ik kan niet zeggen op wie de jongens verliefd worden...

    .xGood Luck


    Louis saying to you, "Can I call you the Earth? Seeing as you are my whole World.."

    Okay, voor jou wil ik echt een rol invullen want: I LOVE YOUR STORIES. So... vertel me maar welke rol je wilt. Ik ga sowieso een random girl invullen die verliefd wordt op 1 van de boys, maar ik vul ook nog wel een andere in. Vertel het me maar, love. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic Aww.. Thank you my love! I LOVE YOUR STORIES TOO!!
    So I'll be happy if you do that! Want ik heb nog zo'n iemand nodig.. Die ook meteen een vriendin van de hoofdpersoon wordt (: Als je netzoals de vorige keer iemand 'maakt' die niet vaak voorkomt/nieuw is ben ik je voor eeuwig dankbaar!
    Pff.. Nu nog wat anders denken... (': ik kom er nog niet precies op.. =$ Goed als ik het nog een x zeg?
    .x


    Louis saying to you, "Can I call you the Earth? Seeing as you are my whole World.."

    FPayneStyles schreef:
    Yowic Aww.. Thank you my love! I LOVE YOUR STORIES TOO!!
    So I'll be happy if you do that! Want ik heb nog zo'n iemand nodig.. Die ook meteen een vriendin van de hoofdpersoon wordt (: Als je netzoals de vorige keer iemand 'maakt' die niet vaak voorkomt/nieuw is ben ik je voor eeuwig dankbaar!
    Pff.. Nu nog wat anders denken... (': ik kom er nog niet precies op.. =$ Goed als ik het nog een x zeg?
    .x


    Sure! En trouwens, voor jou wilde ik een vers van mijn toetsenbord afgerold rolletje maken, hihi. Ik ga even over stoere personages dromen, hihi. Vertel maar als je wat weet!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:06 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Rol: Beste vriendin van de hoofdpersoon. Wat je er nog meer qua rol mee doet, mag je lekker helemaal zelf weten!
    Volledige naam: Mallory Kasia Carson.
    Roepnaam: Mallory, maar ze verzinnen de gekste bijnamen voor het meisje.
    Bijnaam: Mallory heeft niet echt een bijnaam. Je kan het meer 'koosnaampjes' noemen. Meestal zijn haar bijnamen dan ook genant, maar ze kan er wel om lachen.
    Leeftijd: Mallory is zestien jaar oud. Ze is geboren op 24 december, dus dezelfde dag als Louis.
    Karakter: Mallory is iemand die heel veel om andermans mening geeft. Ze moet en zal erbij horen, hoewel ze misschien heel anders is. Ze geeft om haar populariteit en zijn vrienden. Ze is bang dat ze zomaar ineen valt als haar vrienden haar laten zitten. Mallory zelf is heel dromerig. Ze is creatief, grappig en spontaan, maar dat laat ze niet zien. Wel laat ze zien, dat ze heel snel gekwetst is. Ze vat opmerkingen verkeerd op waardoor ze snel boos wordt. Zij zegt niet snel sorry, maar als ze het zegt meent ze het wel. Ze vindt vaker dat het niet zijn schuld is als ze ruzie heeft. De Mallory die iedereen kent is de bikkel die nooit een traan zal laten. Ze geeft om haar uiterlijk, hoewel ze eigenlijk liever in joggingbroeken loopt. Mallory verandert heel erg in opzicht van anderen, omdat nu ze -jouwpersonage- kent, ze haar ware aard wat meer laat zien.
    Uiterlijk:


          Van zichzelf heeft Mallory deze lange, bruine haren die altijd perfect lijken te vallen. Met slag vallen ze over haar schouders heen. Ze heeft er wel eens over nagedacht om haar haren korter te knippen, maar na aandringen van -jouwpersonage- heeft ze het zo gelaten en zelfs wat langer laten groeien. Mallory heeft mooie donkerbruine ogen die ze maar al te graag accentueert. Ze draagt nog wat mascara en af en toe wat eyeliner om haar ogen meer op te laten vallen.
          Mallory is rond de 1,73M en weegt 64KG. Qua kleding draagt Mallory vooral standaard spullen. Een leuk vestje met een mooie broek is al genoeg voor haar, maar als er een feestje is kan ze zichzelf niet genoeg opdoffen. Ze gaat dan helemaal los met jurkjes en make-up dat er een hele verandering plaatsvindt in haar uiterlijk.
    Stella Hudgens
    Familie: Mallory komt uit een vrij grote familie met 5 kinderen, waar ze er zelf één van is. Ze houdt eigenlijk niet zo van de drukte in huis, maar ze heeft ermee leren leven. Haar ouders zijn Nathalie Sparks en Frank Carson. Haar ouders werken beiden op kantoor, hetzelfde nog wel, en hebben lange werktijden waardoor het huis meestal 'ouderloos' is. Haar vader heeft wel een koosnaampje gekregen van zijn 4 kinderen, namelijk Frankie en Franklin. Ze vinden Frank zo'n saaie naam en vinden eigenlijk Franklin en Frankie leuker. Mallory heeft drie zussen en 1 broertje. De oudste thuis is de pittige Ebony. Ze is 20 jaar oud en klaar om haar zusjes te verlaten. Ze staat erop om naar Londen te verhuizen en daar te gaan studeren. Haar andere zus is de 18-jarige Aubree. Bij Aubree zijn dezelfde 'Latina-rootz' te zien als bij Mallory. Met Aubree kan Skye het beste opschieten van haar zussen, maar veel trekken ze niet met elkaar op. Mallory haar jongste zus is Eleanor. Deze 17-jarige is een echte diva en houdt van mode. Een heel ander popje dan Mallory dus. Dan heeft Mallory nog haar kleine broertje, Nathan, waar ze best wel vaak 'brother-issues' mee heeft. Haar kleine broertje is als de kleine duivel en ze kan hem niet uìtstaan. Haar kleine broertje is 9 en dus een kleine donder.
    Extra: /
    Waarschuwing?: Ja! Bij both.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 11:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Het liefste (toekomstige) vriendin Zayn ;$
    Voornaam + Achternaam: Maddison Lynne Swarek.
    roepnaam: Maddie
    Bijnaam: /
    Leeftijd: 17. || Geboren op 29 september 1994.
    Karakter: Maddie is een creatief en nieuwsgierig meisje, maar vooral erg zelfstandig. Al van jongs af aan wou ze liever alles zelf doen, en zelf dingen uitvinden, zonder enige hulp van anderen. Ze is onvoorspelbaar en het is moeilijk om hoogte van haar te krijgen. Het ene moment is ze ontzettend druk en kinderachtig, terwijl ze een uur later de rust zelf kan zijn. Maddie laat zich niet leiden door angst, en wil constant nieuwe dingen proberen, nieuwe mensen ontmoeten. Ze is erg gefocust op het nu, waardoor ze weinig of niet nadenkt voor ze dingen doet en amper de consequenties van haar daden inziet. Ze is goed in het beïnvloeden en overtuigen van mensen, door te argumenteren en door te zetten. Wat minder is ze in het inleven in anderen. Maddie's denkwijze is erg logisch, en bevat veel feiten waardoor ze het moeilijk te begrijpen vind dat niet iedereen zo denkt. Ze kan ook erg kritisch zijn. Maddie is erg emotioneel en laat zich vaak leiden door haar gevoelens.
    Uiterlijk:


    Maddie valt vooral op door haar fel blauwe ogen, waar ze door middel van oogpotlood en mascara graag de nadruk op legt. Haar bruine slagende haren heeft ze bijna altijd los langs haar smalle gezicht hangen. Ze is 1.60, wat best klein is voor haar leeftijd.
    Familie: Ze heeft een oudere broer (Gabriël) van 21 en een halfzusje (Beth) van 4. Haar moeder is overleden kort na de geboorte van Beth. Daarom woont Maddie nu bij Gabriël, die al 3 jaar op zichzelf woont. Beth woont bij haar vader, en ziet haar oudere broer en zus eigenlijk alleen maar op feestdagen. De vader van Maddie en Gabriël is er van door gegaan, toen Maddie 2 jaar oud was.
    Ze heeft de naam van haar moeder (Scarlett) op de binnenkant van haar rechterpols getatoeëerd.
    Extra: Ze rookt.
    Waarschuwing?: Beiden (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 17:52 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: De beste vriendin van Harry Styles
    Voornaam + Achternaam: Belle Roaz Bonaire
    Roepnaam: Belle
    Bijnaam: BelRoaz
    Leeftijd: 17. 22 Augustus 1994.
    Karakter: Ze is aardig, veel humor. Bitchy en populair.
    Uiterlijk(Met foto?): Haar uiterlijk!
    Familie: Haar ouders en broer Bart Roy Bonaire. Belle heeft een goeie band met haar broer.
    Extra: Ze woont bij haar ouders en broer van 19. Ze houd erg van feesten en is wel in voor drank. Ze kan goed overweg met haar ouders, die soms wel te overbezorgd zijn, maar toch mag ze veel van ze.
    Waarschuwing?: (Bij het krijgen van de rol of begin van verhaal?) Both

    Veel succes xx

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 10:57 ]


    Be a lover. Choose love, give love. Love everyone, always.

    Rol: Harry's girlfriend & Goede vriendin hoofdpersoon.
    Voornaam + Achternaam: Samira Rose Valentine
    Roepnaam: Haar roepnaam is Samira.
    Bijnaam: Haar vrienden noemen haar Sam.
    Leeftijd: Samira is 17 jaren jong.
    Karakter: Samira is een vrolijk meisje, die ook heel onzeker is.
    Ze verbergt zich snel achter haar glimlach en houd graag iedereen tevreden.
    Ook kan Samira heel gek zijn en zich laten gaan.
    Uiterlijk(Met foto?): 1.


    2.


    Samira heeft bruine haren. De kleur bruin hangt af van de periode , die aan de gang is. Ze heeft groengrijze ogen en haar stijl wisselt vaak.
    Familie: Samira woont bij haar vader. Haar moeder overleed toen ze 5 was , bij een auto-ongeluk. Ze heeft ooit iets gehoord over een broer, maar nog nooit iemand gezien.
    Extra: Samira is een dierenliefhebber en heeft dat van haar moeder. Ze rijd al 13 jaar paard en heeft thuis veel rare huisdieren gehad.
    Waarschuwing?: (Bij het krijgen van de rol of begin van verhaal?)Yes, please


    Firm believer of all that is magic

    Rol: Niall's toekomstige vriendin. Daarvoor mag je 't zelf weten.
    Voornaam+Achternaam: Génevieve Eleanor Montgomery.
    Roepnaam: Hoewel je zou denken dat dat Génevieve is, is dat het niet. Haar roepnaam is gewoon Eleanor. Zo noemt iedereen haar ook. Haar moeder spreekt haar alleen aan bij haar hele naam als ze boos op haar is.
    Bijnaam: Sommige mensen noemen haar weleens Ellie, maar iedereen noemt haar gewoon Eleanor.
    Leeftijd: Eleanor is zeventien jaar. Ze is geboren op 4 april in het jaar 1995.
    Karakter:
    Uiterlijk:



    Lucy Hale
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwing?:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 12:03 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: haha maakt niet uit eigenlijk!
    Voornaam + Achternaam: April Daphne Pearson
    Roepnaam: April
    Bijnaam: -
    Leeftijd: 18
    Karakter: Verlegen, wat onzeker, nieuwsgierig, ze durft zelf niet snel op iemand af te stappen en kijkt liever even de kat uit de boom. Ze gaat wel makkelijk met mensen om als ze je eenmaal kent en is een goede luisteraar. Ze is lief en kan absoluut niet tegen ruzie.
    Uiterlijk(Met foto?): Ze heeft donkerbruin haar wat een beetje golft, ze heeft ook bruine ogen die ze vaak een beetje op maakt met wat mascara en eyeliner. Ze is van een normaal postuur en zo'n 1.70 groot. Ze is vrij onopvallend vind ze zelf.


    Familie: Een zusje van 12, en gewoon haar ouders.
    Extra:
    Waarschuwing?: (Bij het krijgen van de rol of begin van verhaal?) graag.

    Thank you Guys so much!! Het word nog moeilijk om te kiezen (:
    Beste vriendin van de hoofdpersoon is al gekozen (:
    En het is grappig dat die gene niet wist, hoe de hoofdpersoon zou heten (ik al wel had gekozen).. En het RIJMT op elkaar.. (:
    Melody and Mallory... Hmmm.. Dat klinkt wel grappig (:
    Zo.. En dan nog de andere kiezen, dus je kan nog steeds invullen..
    TOT morgenavond (zaterdag 12 uur 's nachts)
    .x


    Louis saying to you, "Can I call you the Earth? Seeing as you are my whole World.."