• LIEVERDS IK HOU ECHT VAN JULLIE ALLEMAAL,
    EN IK WIL JULLIE ECHT NOOIT KWIJT.
    just remember that.

    We love each other, just like the boys do (:

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:18 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    youngforever schreef:
    (...)


    als jij je er wat beter bij voelt om even een tijdje tot jezelf te komen moet je dat echt doen. Maar weet wel dat we jou verschrikkelijk gaan missen. En dat er wat is er we er altijd voor je zullen zijn <3.
    zolang je maar geen einde aan je leven maakt vind ik het goed. Nouja ik heb liever ook niet dat je jezelf pijn doet maargoed.
    sweety, I love you <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    youngforever schreef:
    (...)


    als jij je er wat beter bij voelt om even een tijdje tot jezelf te komen moet je dat echt doen. Maar weet wel dat we jou verschrikkelijk gaan missen. En dat er wat is er we er altijd voor je zullen zijn <3.
    zolang je maar geen einde aan je leven maakt vind ik het goed. Nouja ik heb liever ook niet dat je jezelf pijn doet maargoed.
    sweety, I love you <3


    THIS.


    What's so bad about being different?

    STORAN schreef:
    (...)

    Maar weetje wat het probleem is. Ik lees altijd over de belangrijke dingen heen. En ik heb het gevoe dat ik er niet voor jullie kan zijn wanneer jullie mij nodig hebben zeg maar. Gewoon omdat ik nooit weet watik moet zeggen.
    Je zegt altijd precies de goede dingen. De woorden die ik net nodig heb om door te gaan, echt waar.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    CHUCKBASS schreef:
    (...)

    Nu laat je echt een glimlach op mijn mond verschijnen,
    want soms denk ik echt van Chelsea waarom kom je nog in dat topic, niemand wilt je er echt maar nu dat je dat zo zegt heb ik toch het gevoel dat ik hier ook gewoon hoor. Ik ben de Belg van de bende (a) Haha
    Je bent de lieve Belg van de bende, hihi <3 Serieus, ik zou je echt missen als je hier weg zou gaan. Net als ieder ander trouwens!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    En wat ook nog zo is. Ik weet bijna alles van jullie terwijl jullie helemaal niks over mij weten;/


    What's so bad about being different?

    STORAN schreef:
    (...)

    Maar weetje wat het probleem is. Ik lees altijd over de belangrijke dingen heen. En ik heb het gevoe dat ik er niet voor jullie kan zijn wanneer jullie mij nodig hebben zeg maar. Gewoon omdat ik nooit weet watik moet zeggen.


    Oh dat ken ik, ik vind alles wat ik zo zeg precies dom lijken maar dan denk ik. 'Ach,ik wil jullie gewoon helpen en doen lachen'. Lianne, je bent echt een schatje twijfel niet aan jezelf. Je bent perfect hoe je bent, ik zou je niet anders willen hebben.


    i'm broken, do you hear me.

    youngforever schreef:
    (...)


    als jij je er wat beter bij voelt om even een tijdje tot jezelf te komen moet je dat echt doen. Maar weet wel dat we jou verschrikkelijk gaan missen. En dat er wat is er we er altijd voor je zullen zijn <3.
    zolang je maar geen einde aan je leven maakt vind ik het goed. Nouja ik heb liever ook niet dat je jezelf pijn doet maargoed.
    sweety, I love you <3


    TRUE. <3


    every little thing is gonna be alright.

    STORAN schreef:
    (...)

    Maar weetje wat het probleem is. Ik lees altijd over de belangrijke dingen heen. En ik heb het gevoe dat ik er niet voor jullie kan zijn wanneer jullie mij nodig hebben zeg maar. Gewoon omdat ik nooit weet watik moet zeggen.


    als je al zegt dat je er gewoon voor iemand bent op dat moment is dat vaak al goed genoeg. Of om diegene gewoon haar verhaal te laten vertellen helpt vaak ook wel goed genoeg. Je bent er wel altijd gewoon voor iedereen geweest. En het is ook iets dat je misschien een beetje kan leren (:
    we moeten allemaal nog groeien in bepaalde dingen.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    STORAN schreef:
    En wat ook nog zo is. Ik weet bijna alles van jullie terwijl jullie helemaal niks over mij weten;/


    Nee hoor, jullie weten ook bijna niets van mij (:
    Maar als je geen behoefte hebt om het ons te vertellen dan is dat toch zo (:


    i'm broken, do you hear me.

    STORAN schreef:
    En wat ook nog zo is. Ik weet bijna alles van jullie terwijl jullie helemaal niks over mij weten;/
    You know I'm still waiting for that PB right? <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Jullie weten eigenlijk ook bijna niks over mij.
    niet dat mijn leven zo interessant is.. mja, er zijn zo een aantal kutte dingen gebeurd vroegen, maar die zijn allemaal weer goedgekomen..
    Dus op dit moment gaat alles goed.. (:


    every little thing is gonna be alright.

    PayneCake schreef:
    Jullie weten eigenlijk ook bijna niks over mij.
    niet dat mijn leven zo interessant is.. mja, er zijn zo een aantal kutte dingen gebeurd vroegen, maar die zijn allemaal weer goedgekomen..
    Dus op dit moment gaat alles goed.. (:
    Gelukkig maar. <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    STORAN schreef:
    En wat ook nog zo is. Ik weet bijna alles van jullie terwijl jullie helemaal niks over mij weten;/


    dat is denk ik omdat je het gewoon moeilijk vind om dat te vertellen? of omdat je je schaamt misschien? je kan als je het zelf wilt, heel langzaam bepaalde dingen vertellen... en als je je niet veilig voelt om het in het topic te vertellen kan je altijd mailen of weet ik veel wat. Heel vaak lucht het best op...

    Als je maar weet dat wij er allemaal voor je zijn. Je bent gewoon Lianne voor ons en wij houden allemaal van je.
    Remember that.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Oké ik heb even genoeg van deze depressie, ik word hier down van.


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.