• LIEVERDS IK HOU ECHT VAN JULLIE ALLEMAAL,
    EN IK WIL JULLIE ECHT NOOIT KWIJT.
    just remember that.

    We love each other, just like the boys do (:

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:18 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Joëlla, what's going on?

    Lianne, please don't change okay <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    foreverhoran schreef:
    (...)Ahw what's going on lovely? ):

    gewoon alles. en ik hield het facking lang vol, en nu kan ik er toch niet meer tegen en al die shit..
    en ik voel me gewoon kut.
    en ik wil niet dat jullie je ook kut gaan voelen door mij, en door mijn shit en gewoon alles.
    pruismfkjzjssdkjfghdsjaljdjsh.


    Some things are changing too much.

    Maliksshoes schreef:
    Ik hou ook van jullie, maar..
    dit zal waarschijnlijk mijn laatste post zijn voor een tijdje..


    What's going on sweety;C


    What's so bad about being different?

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    gewoon alles. en ik hield het facking lang vol, en nu kan ik er toch niet meer tegen en al die shit..
    en ik voel me gewoon kut.
    en ik wil niet dat jullie je ook kut gaan voelen door mij, en door mijn shit en gewoon alles.
    pruismfkjzjssdkjfghdsjaljdjsh.
    Je bent echt sterk lieverd. Ik weet dat je het kan <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Omygod, wat een drama. :'D
    Het lijkt hier net GTST! XD HAHAHAHA.
    Lolololololol.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    foreverhoran schreef:
    (...)Serieus, jij bent echt zo lief he <33


    Ik wil deze vriendschap niet kwijt,
    want ik ben echt blij dat ik jullie ken.
    En dat moeten jullie weten ! (a)
    En ik vind het lief van je dat je me ook lief vindt (: HAHA <3


    i'm broken, do you hear me.

    Achilles schreef:
    Omygod, wat een drama. :'D
    Het lijkt hier net GTST! XD HAHAHAHA.
    Lolololololol.
    leuk voor je.


    Some things are changing too much.

    STORAN schreef:
    (...)

    I know know. But weetje wat het is. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Overal wordt ik gecommandeerd. en dit was dan gewoon eindelijk een plek waar ik echt mezelf kon zijn. Op school ben ik niet zoals jullie denken dat ik ben. Ik zat eerst altijd met mijn muziek in en zei amper wat. Sinds ik jullie ken ben ik opengebloeid. Dat heeft mijn ma zelf ook gezegd. Ik praat meer. Ik doe meer met aandere mensen en everything. Het is gwoon dat ik hier voor het eerst echt mezelf kon wezen.
    Maar ik zal het onthoude minder druk te weze;/


    NEE! Je moet je echt niet inhouden minder druk te zijn! je bent zoals je bent en dat moet je niet onderdrukken! Je bent een geweldige meid en mega gezellig en dat moet je niet tegenhouden!


    every little thing is gonna be alright.

    Achilles schreef:
    Omygod, wat een drama. :'D
    Het lijkt hier net GTST! XD HAHAHAHA.
    Lolololololol.


    wij gaan niet dood en komen weer tot leven.


    every little thing is gonna be alright.

    STORAN schreef:
    (...)

    I know know. But weetje wat het is. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Overal wordt ik gecommandeerd. en dit was dan gewoon eindelijk een plek waar ik echt mezelf kon zijn. Op school ben ik niet zoals jullie denken dat ik ben. Ik zat eerst altijd met mijn muziek in en zei amper wat. Sinds ik jullie ken ben ik opengebloeid. Dat heeft mijn ma zelf ook gezegd. Ik praat meer. Ik doe meer met aandere mensen en everything. Het is gwoon dat ik hier voor het eerst echt mezelf kon wezen.
    Maar ik zal het onthoude minder druk te weze;/


    nee lieverd je hoeft niet minder druk te zijn, dat ben jij gewoon. Alleen zou het wat beter werken als je ook wat meer op andere let zegmaar, want soms zijn jullie zo bezig in een gesprek dat je andere post niet eens ziet. En dat heb ik ook wel is hoor!

    En sinds ik jullie ken durf ik ook nog wat meer me zelf te zijn en ook meer voor mezelf op te komen.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    CHUCKBASS schreef:
    (...)

    Ik wil deze vriendschap niet kwijt,
    want ik ben echt blij dat ik jullie ken.
    En dat moeten jullie weten ! (a)
    En ik vind het lief van je dat je me ook lief vindt (: HAHA <3
    Jij weet gewoon altijd de goede dingen te zeggen op momenten zoals deze. Serieus, ik ben zo blij dat ik jou ken he, hihi <333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverhoran schreef:
    (...)Je bent echt sterk lieverd. Ik weet dat je het kan <3

    En nu komt dit in het topic er ook nog bij.
    ik loop gewoon te janken omdat ik iets zie, en ik niet eens weet waarover het gaat. like whattehack.
    Ik hou echt van jullie allemaal, en ik kan er gewoon niet tegen als er dingen als dit ook nog eens gaan gebeuren.
    en ik wil jullie allemaal echt niet kwijt, want als dat gaat gebeuren is het echt het einde van alles.
    jullie zijn de enige waar ik nog mee kan praten, en nog normaal mee kan doen. en jullie beoordelen me niet.
    kut zooi.


    Some things are changing too much.

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    gewoon alles. en ik hield het facking lang vol, en nu kan ik er toch niet meer tegen en al die shit..
    en ik voel me gewoon kut.
    en ik wil niet dat jullie je ook kut gaan voelen door mij, en door mijn shit en gewoon alles.
    pruismfkjzjssdkjfghdsjaljdjsh.



    als jij je er wat beter bij voelt om even een tijdje tot jezelf te komen moet je dat echt doen. Maar weet wel dat we jou verschrikkelijk gaan missen. En dat er wat is er we er altijd voor je zullen zijn <3.
    zolang je maar geen einde aan je leven maakt vind ik het goed. Nouja ik heb liever ook niet dat je jezelf pijn doet maargoed.
    sweety, I love you <3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    youngforever schreef:
    (...)

    nee lieverd je hoeft niet minder druk te zijn, dat ben jij gewoon. Alleen zou het wat beter werken als je ook wat meer op andere let zegmaar, want soms zijn jullie zo bezig in een gesprek dat je andere post niet eens ziet. En dat heb ik ook wel is hoor!

    En sinds ik jullie ken durf ik ook nog wat meer me zelf te zijn en ook meer voor mezelf op te komen.


    Maar weetje wat het probleem is. Ik lees altijd over de belangrijke dingen heen. En ik heb het gevoe dat ik er niet voor jullie kan zijn wanneer jullie mij nodig hebben zeg maar. Gewoon omdat ik nooit weet watik moet zeggen.


    What's so bad about being different?

    foreverhoran schreef:
    (...)Jij weet gewoon altijd de goede dingen te zeggen op momenten zoals deze. Serieus, ik ben zo blij dat ik jou ken he, hihi <333


    Nu laat je echt een glimlach op mijn mond verschijnen,
    want soms denk ik echt van Chelsea waarom kom je nog in dat topic, niemand wilt je er echt maar nu dat je dat zo zegt heb ik toch het gevoel dat ik hier ook gewoon hoor. Ik ben de Belg van de bende (a) Haha


    i'm broken, do you hear me.