((:
Ik snap alleen niet echt hoe we daar in de middle of nowhere internetverbinding hebben, maar dat regelen ze daar wel, want ik weet wel dat er iedere dag wel door iemand gepost wordt! haha
((:
Ik snap alleen niet echt hoe we daar in de middle of nowhere internetverbinding hebben, maar dat regelen ze daar wel, want ik weet wel dat er iedere dag wel door iemand gepost wordt! haha
Hahahaha. Naar welke stad ga je?
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
hey. krij net je smsje binnen maar kan niet reageren (geen beltegoed) en ja volgens mij was het de alcohol ja. maar hey ik ben manhoor dus als je me nodig hebt how youre gonne cal???? uncle seb!!!!!!!
We zitten de hele tijd tussen Beijing, Xian en Weinan in. dus het oosten.
en daar tussen die steden gaan we nog naar binnenlandse scholen enzo. en ze hebben daar in het binnenland bijna niks, laat staan internet.
STORAN schreef:
Lianne heeft antwoord via facebook
hey. krij net je smsje binnen maar kan niet reageren (geen beltegoed) en ja volgens mij was het de alcohol ja. maar hey ik ben manhoor dus als je me nodig hebt how youre gonne cal???? uncle seb!!!!!!!
Ik snap zijn laatste zin niet.
[ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 22:38 ]
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
STORAN schreef:
Lianne heeft antwoord via facebook
Hmm, ik weet niet wat ik er nu van moet denken :c
If you spread your wings, you can fly away with me.